Prejeto znanje bom lahko prenesla v prakso, saj so bili podani koristni nasveti s primeri iz prakse, predavatelj pa je bil jasen, razumljiv, prijazen, ter je držal fokus.

Trening napredne prodaje
Razlogi za obisk izobraževanja
Prodajni trening, na katerem boste osvojili napredne komunikacijske veščine,
za vas primeren prodajni nastop in tehniko zaključevanja prodaje.
PODROČJE
Prodaja
TERMIN
12.3.2020
ČAS TRAJANJA
9:00 – 13:30
OBLIKA PREDAVANJA
Trening
Podrobnejši program delavnice
Analiza vaše prodaje pred treningom in domača naloga
Vsak udeleženec bo pred treningom prejel vprašalnik o njegovem delu in kratko domačo nalogo. Predavatelj bo glede na odgovore iz vprašalnika prilagodil primere in poudarke na predavanju.
Delo na delavnici
Izobraževalni program bo izveden v obliki treninga. Udeleženci bodo skozi celotno dopoldne preigravali različne prodajne situacije.
Naučimo in preiskusimo orodja za odlično komunikacijo – praktične vaje
- Priprava, pristop in tehnike za odličen prvi vtis.
- Odprava pogostih napak (polovično vikanje, pomanjševalnice, mašila, neprimerni izrazi).
Priprava na klic in obisk – delo v paru in v skupini.
- Vsebinska – RTC – reason to call – kdo sem in zakaj kličem.
- Osebna – nasmeh, odločnost, prepričanost.
- Elevator pitch tehnika – “nagovor iz dvigala” je uporaben za hitre in prepričljive odgovore.
5 minut retorike – kakšen jezik uporabiti v različnih prodajnih situacijah.
Ice breakers – kako prebiti led, da se stranka z nami pogovarja.
Prisluhniti stranki – naj sama pove, kaj bo kupila.
Kako se spopasti z nesramnim ali žaljivim sogovornikom – naj vam bo tak sogovornik poseben izziv.
Kako gradimo odnos z rednimi strankami – napišimo iztočnice za gradnjo odnosa in akcijski plan za izvedbo
Ponovno pridobiti nekdanjo stranko je veliko težje, kot pridobiti novo. V resnici namreč ne gre (le) za prodajo produkta, temveč za gradnjo odnosa. Bolj kot zaupanje v produkt je zato pomembno zaupanje v osebo, ki ga prodaja. Zelo pomembno je, da s stranko vzdržujemo redno komunikacijo, pri čemer moramo vedno imeti postavljen jasen cilj. Udeleženci boste na lastnem primeru napisali glavne iztočnice za gradnjo odnosa z vašimi strankami in akcijski plan za njihovo izvedbo.
Bistvo produkta ni vsebina, temveč korist
Produkt je za potrebe prodaje sestavljen iz treh elementov – vsebine, koristi in lastnosti. Na konkretnih primerih bomo žonglirali in uporabljali te tri elemente, da bi doseglji željeni učinek.
- Vsebina ni tako pomembna – stranka jo pozna.
- Korist je relativna.
- Prepričujem z lastnostmi produkta.
Zaključevanje posla – preigravanje različnih tehnik zaključevanja
Prodajalca od uspešnega prodajnika loči sposobnost zaključevanja posla. Spoznali bomo orodja in načine, ki jih boste uporabili za uspešno zaključevanje posla.
- Nič slabega o konkurenci – vse se vrne nazaj.
- Vsak pogovor se zaključi z dogovorom – res, prav vsak.
- Kako do pravega kontakta – kdaj tudi sogovornik takoj ne ve, kdo bi bil pravi kontakt?
- Prodajnik vodi pogovor.
- Kdaj je prodaja res uspešna?
Izboljševanje tehnik po treningu
Po treningu bo vsak udeleženec lahko brezplačno izkoristil eno posvetovanje po telefonu, Skype-u ali elektronski pošti glede konkretne vsebine, povezane z njegovim delom.
Cilj izobraževanja
Komu priporočamo prodajni trening?
Internet, vaš e-predal in news feed na Facebooku je poln nasvetov o boljši prodaji. Nasveti so včasih površni, včasih pa tudi zelo dobri. Slednje lahko z večjim ali manjšim uspehom uporabite pri vašem prodajnem pristopu. Če pa menite, da kljub nenehnemu izobraževanju, praksi in izkušnjam, potrebujete nekoga, ki vas bo “natreniral” v boljšega prodajnika in vam dal tudi kakšno metaforično brco v rit, potem je Trening napredne prodaje prava stvar za vas.
Na treningu bomo skozi praktične vaje, igre vlog, samooceno, konstruktivno kritiko in vzbodbudo izpilili vaše prodajne tehnike.
Iz treninga boste odšli
- Z izboljšanimi komunikacijskimi veščinami,
- Samozavestnim, izboljšanim/novim prodajnim pristopom in
- Učinkovitimi načini za zaključevanje prodaje, ki bodo primerni za vaš tip strank.
Analiza obstoječega načina prodaje in brezplačno svetovanje po treningu
- Predavatelj bo pred treningom naredil analizo vašega obstoječega načina prodaje (vprašalnik).
- Udeleženci boste že pred treningom opravili domačo nalogo.
- Na delavnici boste vaš prodajni pristop izboljšali in ga takoj začeli uporabljati v praksi.
- Po izobraževanju bo vsak udeleženec prejel brezplačen posvet s predavateljem.
Praktične vaje in omejeno število udeležencev
Več kot 3/4 časa bomo posvetili praktičnim vajam in vašim primerom. Skozi praktične vaje, igre vlog, različne izobraževalne metode in tehnike boste spoznali, kaj vas ovira, da ne postanete še boljši prodajalec. Zaradi načina dela je trening omejen na 10 udeležencev.
Komu je namenjeno izobraževanje
Izobraževanje je namenjeno:
- direktorjem,
- lastnikom malih in srednje velikih podjetij,
- vodjem prodaje,
- prodajnikom,
- vsem, ki želijo na praktičen način izpopolniti svoje prodajne veščine
Prodajni trening, na katerem boste osvojili napredne komunikacijske veščine, za vas primeren prodajni nastop in tehniko zaključevanja prodaje. Predavatelj bo pred treningom opravil analizo obstoječega stanja, po treningu pa boste lahko izkoristili brezplačen posvet z njim.
Prijava in popusti
15 % popust do 6. marca
Kotizacija znaša 227 EUR (DDV ni vključen).
V kolikor se prijavite do 6. marca vam pripada 15 % popust za zgodnjo prijavo. Kotizacija s popustom znaša 192,95 EUR (DDV ni vključen).
Ob prijavi več udeležencev hkrati, vam pripada še dodaten 5 % popust. Popusti se seštevajo.
Prijava vključuje:
- izvedbo delavnice z gradivi za prenos znanja v podjetju,
- potrdilo o udeležbi,
- odgovore na vaša konkretna vprašanja,
- pijačo, prigrizek med odmori in parkiranje v garažni hiši GZS.
Izobraževanje bo potekalo:
Kdaj: v četrtek, 12. marca 2020, od 9.00 do 13.30
Kje: GZS, Dimičeva 13, 1000 Ljubljana.
Za udeležence so zagotovljena brezplačna parkirišča.
Izvedba izobraževanja v vašem podjetju
Izobraževanje lahko izvedemo interno tudi v vašem podjetju.
Program se na podlagi predhodne analize v celoti prilagodi vašim zaposlenim in začrtanim ciljem izobraževanja.
Za podrobnejše informacije in ponudbo nam pišite na info@openit.si ali pokličite na 01 589 81 89.
Izjave udeležencev

Konkretne informacije o pripravljenosti na stranko in razmišljanje o potrebah strank bom zagotovo prenesla v prakso. Sposobnost prodaje več artiklov in tehnike, kako to izvesti so bile inovativne in primerne za izvedbo v fizični trgovini.
Vsekakor bo pridobljeno znanje mogoče prenesti v prakso in ga deliti tudi s sodelavci. Vesel sem, da sem se prijavil, bom pa izobraževanje predlagal tudi sodelavcem.
Prejela sem kar nekaj koristnih informacij, ki jih bom lahko prenesla v prakso.
Predvsem mi bo od sedaj naprej lažje vzpostaviti tisti prvi stik s stranko!
Prijava se je izkazala za dobro odločitev, saj je trening obudil znanje o teoriji in praksi prodaje.
Zelo koristno je, da se trening prilagaja profilom podjetjem, v katerih smo udeleženci zaposleni, ter vlogam posameznikov v teh podjetjih.
To izobraževanje s področja prodaje bi sigurno priporočila tudi drugim posameznikom in podjetjem, saj sem dobila kar nekaj dobrih informacij, ki jih bom skušala prenesti v prakso, obenem pa sem dobila tudi potrditev, da določene stvari pravilno izvajam.
Drugače pa dober pristop, ter prijazno in predvsem potrpežljivo osebje openIT-a.
Trening je bil odličen, ker smo se veliko pogovarjali in izmenjavali izkušnje, predavatelj pa je to dopolnjeval s konkretnimi odgovori in nasveti.
Prijava na trening se je definitivno izkazala za dobro odločitev. Na treningu smo uspeli izpostaviti kritične točke, ki smo jih do sedaj opravljali narobe in definirali izboljšave v procesu, ki jih bomo lahko uporabili v praksi.
Poučno predavanje in odličen ter poslušljiv predavatelj.
Prejete informacije so bile zelo nazorno opredeljene. Všeč mi je bilo, da so temeljile na konkretnih primerih, kar pomeni, da jih lahko prenesemo v prakso.

