Rok Pavlin
Področja delovanja
Devet let je delal na vseh področjih prodaje – trgovina, klicni center, terenska prodaja, spletna prodaja, prodaja na sejmih, seminarjih in kongresih, kjer se je izkazal tudi kot predavatelj. V Studiu Moderna je deloval v okviru testne skupine, ki je preizkušala nove pristope pri telefonski prodaji in jih pripravljala za množično uporabo v klicnem centru. Večji del svoje kariere je posvetil družbi Tax-Fin-Lex, kjer je skrbel za gradnjo podobe podjetja na trgu, za prenovo in ustvarjanje novih produktov ter prodajo preko različnih kanalov.
Svoje bogate izkušnje sedaj nadgrajuje v podjetju Biroform dns, kjer se posveča najnovejšim trendom s področja avtomatske obdelave gotovine.
Odlikujejo ga bogate prodajne izkušnje, sistematičen, k iskanju rešitev naravnan pristop pravnika in izvrstne komunikacijske veščine.
Ne verjame v univerzalne prodajne rešitve, saj imata vsako področje prodaje in vsak trg svoje zakonitosti. Njegova predavanja so zato zasnovana kot prodajni treningi, prikrojeni udeležencem konkretnega predavanja. Naučil vas bo, kako in kdaj pri svojem delu uporabiti katera prodajna orodja, da bo prodaja res uspešna. Poseben poudarek namenja skrbi za redne stranke. Verjame, da pri prodaji ne gre (le) za prodajo produkta, temveč za gradnjo odnosa. Bolj kot zaupanje v produkt je zato pomembno zaupanje v osebo, ki ga prodaja