Time management za zaposlene v organizacijah
Način izvedbe
Delavnico o upravljanju s časom izvajamo interno v podjetjih v obliki delavnice v 3 korakih (analiza trenutnega stanja, izvedba usposabljanja in follow up z optimizacijo). Izvedba je možna v živo ali online.
TERMIN
Po dogovoru
ŠT. UDELEŽENCEV
Do 20 / delavnico
ČAS TRAJANJA
4 – 5 ur
OBLIKA PREDAVANJA
V živo ali online
3 koraki do večje učinkovitosti
3 koraki do večje učinkovitosti
3 koraki do učinkovitega upravljanja s časom
1. korak: Analiza delovnega časa in organizacije dela udeležencev
Pred delavnico bo predavateljica na osnovi intervjuja s ključnimi osebami in vprašalnikov za ostale udeležence opravila analizo delovnega časa in organizacije dela udeležencev. Na osnovi rezultatov analize bodo udeleženci na delavnici spoznali predlagane metode za boljše upravljanje s časom in organizacijo dela, ki jih bodo uporabljali po izvedeni delavnici.
2. korak: Z uporabo praktičnih metod do rezultatov
Ker imamo na voljo le en dan, ga bomo maksimizirali tako, da bodo udeleženci delali le na metodah, ki so primerne zanje.
Na osnovi analiz bo predavateljica najprej predstavila metode, ki so primerne za vse udeležence, nato pa bo sledilo delo po skupinah, ki se soočajo s podobnimi izzivi.
Delo bo potekalo interaktivno s praktično in izkustveno ponazoritvijo posameznih metod, ki se bodo udeležencem za vedno vtisnile v spomin.
3. korak: Follow up po delavnici
Udeleženci bodo po v nekaj tednih implementirali nove navade, tehnike in spremembe v njihovo rutino, zato priporočamo follow up en mesec po delavnici, kjer se predavateljica pogovori s skupino in posamezniki in poda dodatna priporočila za še boljšo delovno učinkovitost in optimizacijo metod in ukrepov.
Podrobnejši program delavnice
Podrobnejši program delavnice
Program delavnice se 100 % prilagodi naročniku. V sklopu programa se osredotočimo na naročnikov primer. Točna agenda se uskladi z naročnikom pred delavnico.
Primer programa
1. del: Poznavanje in uporaba metod za upravljanje s časom
- Pojejmo živi žabo
- SMART cilji
- Marljivost vs učinkovitost
- Delovna zavzetost, zanos vs deloholizem
- Taktike za ustvarjanje dobrih navad
- TO DO lista – prednosti in pasti njene uporabe
- Kaj je pomembno in kaj je nujno?
- Metoda za določitev delovnih prioritet
- Zakaj “multi tasking” ne deluje?
- Metode za realno ocenjevanje časa za posamezno aktivnost
- 5-sekundno pravilo
- 2 min pravilo
- Pomodoro tehnika
Spoznavanje metod bo potekalo v obliki praktičnih vaj.
2. del: Največji tatovi časa in kako se jim izogniti?
- Sestanki, e-pošta, telefonski klici, stranke, sodelavci, sprejemanje odločitev, organizacija delovnega mesta, digitalna navlaka
- Zavlačevanje; kako ga premagati, umetnost zavlačevanja
3. del: Kako vzpostavimo učinkovit sistem za upravljanje?
- Kako vzpostaviti in ohraniti sistem, ki bo deloval?
- Najpogostejše pasti in ovire pri ohranjanju učinkovitega sistema za upravljanje s časom
- Kaj morate storiti jutri, pojutrišnjem in koliko lahko “grešite”, da bo vaš sistem vzdržal?
4. del: Zaključek z navodili za spremljanje doseženih učinkov
Cilj zadnjega dela je akcijski načrt za spremembe in vpeljavo novih tehnik v delovne rutine udeležencev.
Cilj izobraževanja
Cilj izobraževanja
Delavnica vas bo seznanila s praktičnimi metodami za boljšo organiziranost, ki vam bodo prihranile 1-2 uri časa na dan.
Osredotočili se bomo na upravljanje časa na delovnem mestu in organizacijo dela, uporabljene metode pa bodo lahko udeleženci prenesli ne samo v svoj delovni ritem, temveč tudi v njihova zasebna življenja.
Možnosti izvedbe svetovalne delavnice
Možnosti izvedbe svetovalne delavnice
Možnosti izvedbe
- Število udeležencev: do 20 udeležencev / delavnico
- Trajanje: 4-5 polnih ur
- Termin: po dogovoru
- Izvedba delavnice v živo: delavnico v živo izvedemo na lokaciji naročnika
- Online izvedba: online izvedba delavnice poteka na platformi Zoom
Izvedba vključuje
- Analizo trenutnega stanja
- Izvedbo delavnice na vaši lokaciji ali v obliki online usposabljanja
- Follow up po delavnici
- Gradiva za udeležence
Vodja delavnice
Katja Košak Šket
Vodila je projekt prevoda in snemanja najbolj prodajanega avdio programa za upravljanje časa na svetu.
Na področju upravljanja s časom predava, piše in individualno svetuje menedžerskim ekipam v Sloveniji in v tujini, ki želijo optimizirati svoj delovni in prosti čas.
Želite več informacij?
Izpolnite informativno prijavo, na podlagi katere bomo z vami predhodno opravili razgovor glede podrobnosti programa ter same izvedbe delavnice.