
LinkedIn delavnica - dobre prakse v prodaji in marketingu
Razlogi za obisk izobraževanja
Praktična LinkedIn delavnica na kateri boste sodobni prodajniki in tržniki spoznali,
kako LI v kombinaciji z vsebinskim marketingom uporabiti kot učinkovito prodajno – marketinško orodje.

PODROČJE
Digitalni marketing

TERMIN
19.3.2020

ČAS TRAJANJA
9:00 – 13:00

OBLIKA PREDAVANJA
Delavnica
Podrobnejši program delavnice
Podrobnejši program delavnice
Prenovljen program delavnice (2020)
1. del: Uvod, profili
- Pomen LinkedIna
- Značilnosti, prednosti in problemi omrežja
- Optimizacija osebnih profilov (prodaja)
- Optimizacija profila podjetja (marketing)
2. del: LinkedIn za prodajo
a) Vsebine / osebna kredibilnost
- Katere vsebine objavljati in kako pogosto?
- Distribucija vsebin – kako deluje LinkedInov algoritem?
- Tehnike in formati objavljanja
b) Povezovanje s tarčami
- Iskanje tarč
- Povezovanje s tarčami
- Prvi stik
- Gradnja odnosa
c) Lead generation (pridobivanje prodajnih priložnosti) in Social Selling (prodaja s pomočjo družbenih omrežij)
- Nasveti in taktike
3. del: LinkedIn za marketing
- LinkedIn pages: Kaj objavljati in kaj meriti?
- Možnosti oglaševanja
- B2C posebnosti
4. del: Triki in nasveti / FAQ in novosti 2020
5. del: Ponovitev skozi situacijske primere
- Delo na praktičnih primerih, situacijah
6. del: Zaključek
- Kako naprej?
- Kako LinkedIn vključiti v dnevno rutino?
- Vprašanja / razprava
LinkedIn je št. 1 poslovno družbeno omrežje
LinkedIn je št. 1 poslovno družbeno omrežje
675 mio uporabnikov v preko 200 državah: LinkedIn je št. 1 poslovno družbeno omrežje
- Iščete nove kontakte oz. prodajne priložnosti?
- Ne uspete ustrezno negovati vseh obstoječih strank?
- Odpirate oz. poslujete s tujimi trgi?
LinkedIn je s preko 675 mio uporabniki in preko 30 mio profili podjetij največje poslovno družbeno omrežje. Združuje uporabnike iz več kot 200 držav, vsako sekundo se priključita 2 nova. Torej – ali ste na LinkedInu ali ne obstajate.
Delavnica je namenjena vsem, ki želite s pomočjo LinkedIna zasledovati poslovne cilje, še posebej pa:
- Prodajnikom (KAM, produktni vodje…) in vodstvenim kadrom – prodaja & navezovanje stikov
- Tržnikom / social managerjem – marketing in grajenje kredibilnosti
Dobre prakse LinkedIna – ekskluzivna, sveža vsebina
LinkedIn ima ogromen, med slovenskimi uporabniki še precej neizkoriščen potencial. V pravi kombinaciji z (digitalnim) marketingom predstavlja močno orodje za pridobivanje prodajnih priložnosti na globalnem nivoju. Tudi marketinški oddelki ga lahko učinkovito uporabijo za grajenje kredibilnosti. Zato smo za vas pripravili ekskluzivno delavnico na slovenskem trgu, ki predstavlja sveže in težko pričakovane vsebine, nasvete ter navodila iz rok priznanega slovenskega strokovnjaka.
Cilj izobraževanja
Cilj izobraževanja
Pridobitev osnov:
- Pridobljeno znanje za postavitev, urejanje in optimizacijo osebnih profilov
- Osvojitev osnovnih funkcionalnosti LinkedIna
Napredna uporaba:
- Udeleženci lahko samostojno identificirajo in komunicirajo s prodajnimi tarčami / obstoječimi strankami
- Razumevanje LinkedIn algoritma za distribucijo vsebin
Marketing:
- Pridobljeno znanje za postavitev, urejanje in optimizacijo »company« profila
- Možnosti za oglaševanje na LinkedInu
Katere odgovore boste dobili na delavnici?
- Kako so družbena omrežja spremenila nakupni proces?
- Kako se obnaša sodobni kupec in kako se mu prilagodimo?
- Kako pravilno predstaviti kaj prodajate (osebni profil, profil podjetja)?
- Kako učinkovito zgraditi in povečevati svoje omrežje?
- Kako se pravilno povezovati in se izogniti zavrnitvam?
- Kako iskati tarče in pridobiti efektivne prodajne priložnosti?
- Pomen vsebin, katere in kako pogosto objavljati?
- Katere so najbolj pogoste napake pri uporabi?
- Pomen in vloga »company« profila?
- Katere opcije ciljanega oglaševanja so na voljo?
- Katere plačljive verzije obstajajo in kdaj jih potrebujem?
Odgovori na vaša vprašanja
V zadnjem delu boste prejeli odgovore na vprašanja, ki jih tekom izobraževanja niste prejeli. Vabimo vas, da nam že pred izvedbo pošljete za vas zanimiva vprašanja, ki niso zajeta v programu.
Komu je namenjeno izobraževanje
Komu je namenjeno izobraževanje
Izobraževanje je namenjeno: Delavnica je namenjena vsem odgovornim v podjetjih in organizacijah, ki želite s pomočjo LinkedIn-a navezati stike, poiskati in razvijati nove prodajne priložnosti, negovati obstoječe stranke ter preko profila podjetja graditi zavedanje / ugled o vašem podjetju / organizaciji.
Še posebej je namenjena:
Prodajnikom / vodstvenim kadrom, ki:
- želijo izkoristiti moč družbenih omrežij za navezovanje kontaktov in pridobivanje prodajnih priložnosti,
- želijo umestiti LinkedIn v svoj prodajni proces,
- so aktivni na LinkedInu, a ne znajo generirati povpraševanj,
- si želijo zgraditi osebno kredibilnost in povečati svoje omrežje.
Tržnikom / social managerjem, ki:
- upravljajo z LinkedIn profili podjetij in skrbijo za njihove vsebine,
- morajo pridobiti več prodajnih priložnosti,
- jih zanima ciljano LinkedIn oglaševanje.
Komu delavnica ni namenjena?
Delavnica ni namenjena popolnim začetnikom (brez LinkedIn profila).
Prijava in popusti
Prijava in popusti
15 % popust do 12. marca
Kotizacija znaša 197 EUR (DDV ni vključen).
V kolikor se prijavite do 10. aprila vam pripada 15 % popust za zgodnjo prijavo. Kotizacija s popustom znaša 167,45 EUR (DDV ni vključen).
Ob prijavi več udeležencev hkrati, vam pripada še dodaten 5 % popust. Popusti se seštevajo.
Prijava vključuje:
- izvedbo delavnice z gradivi za prenos znanja v podjetju,
- potrdilo o udeležbi,
- odgovore na vaša konkretna vprašanja,
- pijačo, prigrizek med odmori in parkiranje v garažni hiši GZS.
Izobraževanje bo potekalo:
Kdaj: v četrtek, 19. marca 2020, od 9.00 do 13.00
Kje: GZS, Dimičeva 13, 1000 Ljubljana.
Za udeležence so zagotovljena brezplačna parkirišča.
Izvedba izobraževanja v vašem podjetju
Izvedba izobraževanja v vašem podjetju
Izobraževanje lahko izvedemo interno tudi v vašem podjetju.
Program se na podlagi predhodne analize v celoti prilagodi vašim zaposlenim in začrtanim ciljem izobraževanja.
Za podrobnejše informacije in ponudbo nam pišite na info@openit.si ali pokličite na 01 589 81 89.
Izjave udeležencev

Delavnica je bila odlična. Prikazani primeri dobre prakse so takoj uporabni.
Na delavnici sem prejela veliko novega znanja (kaj LinkedIn vse omogoča in kako to v podjetju prenesti v prakso). S predavateljem smo že sodelovali in všeč mi je, ker je realen: brez primerne dobre vsebine in točno definiranih person nobeno orodje ne bo prineslo čudežev.
Delavnico priporočam vsem, ki se ukvarjajo z družbenimi omrežji, še posebej v B2B segmentu.
Super delavnica, delo na konkretnih primerih, ter sodelovanje z udeleženci. Hvala.
Delavnica je bila koristna in pridobljeno znanje bo definitivno pripomoglo k izboljšanju na tem področju.
Prejeto znanje bom definitivno lahko prenesel v prakso, saj sem se lahko posvetoval o konkretnih vprašanjih in rešitvah, ki mi bodo pomagale pri vpeljavi LinkedIn-a.
Delavnica je bila izredno praktična in poučna. Predavatelj je podal mnogo koristnih nasvetov, rešitev in informacij.
Odlično predavanje. Veliko informacij in predvsem tudi praktičnih primerov. Definitivno bomo zdaj lažje to znanje uporabili tudi v našem podjetju.
Prejel sem koristne in uporabne informacije, s pomočjo katerih bom zagotovo bistveno bolje izkoristil LinkedIn možnosti.