Webinar: Uspešno urejanje FB in Instagram profila
Razlogi za prijavo na webinar
Seznanili se boste z najnovejšimi triki, primeri dobre prakse in vsemi ključnimi elementi za uspešno upravljanje družbenih omrežij. Od algoritmov, ki poganjajo prikazovanje vsebine, do napredne uporabe AI za analizo in optimizacijo vaših objav.
PODROČJE
Digitalni marketing
TERMIN
30.1.2025
ČAS TRAJANJA
10:00 – 12:00
OBLIKA PREDAVANJA
Webinar
Podrobnejši program delavnice
Podrobnejši program delavnice
1. Kako delujeta Facebook in Instagram?
- Predstavitev delovanja obeh platform
- Kako deluje algoritem in od česa je odvisno, kdaj se objava prikaže v “news feedu”?
- Vloga AI pri oblikovanju algoritmov – kako AI vpliva na prikazovanje vsebine in kako lahko to znanje izkoristimo v svoj prid.
2. Priprava vsebin za objavo in triki za izboljšanje rezultatov
- Kako pravilno pripraviti objave?
- Kakšna vsebina je primerna za objavo?
- Primeri dobrih praks
- Nasveti in triki za izboljšanje rezultatov
- Skrivnosti za povečanje odzivnosti sledilcev
- AI orodja za generiranje in optimizacijo vsebine – predstavitev AI orodij, ki lahko pomagajo pri ustvarjanju privlačnih naslovov, vsebin in vizualov.
3. Urednikovanje in analiza
- Kako začrtati dolgoročno strategijo upravljanja?
- Predstavitev orodij za učinkovitejše upravljanje in analizo
- Kateri podatki so nam na voljo in kaj se iz njih lahko naučimo?
- Novosti in napovedi za prihodnost
- Napredna AI analitika – kako uporabiti AI za globljo analizo uspešnosti vaših objav in boljše razumevanje vašega občinstva.
- Prediktivna analitika in trendi – uporaba AI za napovedovanje trendov in prilagajanje strategij v realnem času.
4. Čas za vaša vprašanja
Zadnji del izobraževanja je namenjen vašim specifičnim vprašanjem, tako da boste lahko predavatelju postavljali vprašanja ter dobili odgovore, ki jih tekom izobraževanja niste prejeli.
Cilj izobraževanja
Cilj izobraževanja
Učinkovita raba Facebooka in Instagrama v poslovne namene
- Želite bolj učinkovito izkoristiti potencial Facebooka in Instagrama?
- Želite pridobiti nove stranke in povečati promet na vaši spletni strani?
- Želite vzpostaviti in vzdrževati odnos z vašimi sledilci?
Naš cilj je opremiti vas z znanjem in orodji, potrebnimi za učinkovito rabo Facebooka in Instagrama v poslovne namene. Ne glede na to, ali želite pridobiti nove stranke, povečati promet na vaši spletni strani ali vzpostaviti in vzdrževati odnos z vašimi sledilci, izobraževanje ponuja vse, kar potrebujete za preboj. Spoznali boste, kako postaviti pravo strategijo in jo učinkovito izvesti, s poudarkom na najnovejših trendih in tehnologijah.
Cilji webinarja
Na webinarju boste prejeli naslednja znanja:
- Predstavitev treh ključnih elementov: profil, poslovna stran in “news feed”
- Kako deluje algoritem in od česa je odvisno, kdaj se objava prikaže v “news feedu”?
- Predstavitev možnih nastavitev in različnih zvrsti poslovnih strani
- Predstavitev različnih tipov objav: od najbolj osnovne tekstovne objave do bolj zapletenih objav kot sta canvas in slideshow
- Predstavitev orodij za učinkovitejše upravljanje in analizo
- Kako začrtati dolgoročno strategijo upravljanja?
- Priprava uredniškega načrta objavljanja
- Vzpostavitev in vzdrževanje odnosov s sledilci
Komu je namenjeno izobraževanje
Komu je namenjeno izobraževanje
Izobraževanje je namenjeno:
- skrbnikom družbenih omrežij
- sodelavcem v marketingu
- vsem, ki na Facebooku ali Instagramu ne najdejo pravega uspeha
Na webinarju se boste seznanili s triki, primeri dobre prakse in vsemi ostalimi prvinami uspešnega upravljanja družbenih omrežij (od postavitve prave strategije do učinkovite izvedbe).
Cena izobraževanja s popusti
Cena izobraževanja s popusti
15 % popust do 29. januarja
Redna cena webinarja znaša 162 EUR (DDV ni vključen).
V kolikor se prijavite do vključno 29. januarja vam pripada 15 % popust za zgodnjo prijavo.
Kotizacija s popustom tako znaša 137,70 EUR (DDV ni vključen).
Če se webinarja ne boste mogli udeležiti, vam bo na voljo posnetek predavanja.
Prijava vključuje:
- izvedbo webinarja,
- posnetek webinarja ter gradivo za prenos znanja v podjetju (prejmete po koncu webinarja),
- odgovore na vaša konkretna vprašanja.
Izobraževanje bo potekalo:
Kdaj: v četrtek, 30. januarja 2025, od 10.00 do 12.00.
Kje: preko platforme Zoom (ob prijavi in plačilu boste prejeli povezavo do webinarja).
Izjave udeležencev
Prejel sem koristne informacije. Hvala!
Informacije so bile zelo koristne in dobro razložene za prenos v prakso. Odlična stvar je bila, da je bilo veliko praktičnih primerov. Prijava je bila definitivno dobra odločitev
Dobra delavnica, saj v relativno kratkem času dobiš veliko koristnih informacij.
Ob poslušanju predavanj openIT-a vse postane izvedljivo. Odprejo se nove možnosti za še izboljšano delo in za vse dobiš razlago, kako jih realizirati. Super je, da je vsaka informacija podprta s praktičnim primerom in da je vmes tudi čas za vprašanja in debato. Še pridem 🙂
Jedrnato izobraževanje s koristnimi informacijami. Predavatelj drži fokus na predavanju tudi skozi humor, poleg tega pa je odprt tudi za vprašanja udeležencev. Odločitev za prijavo na seminar je bila absolutno odlična ideja.
Prejeto znanje bom vsekakor prenesla v prakso, saj sem prejela ogromno koristnih informacij.
Prijava na seminar je bila odlična odločitev, predavatelj Zoran pa prijeten in sproščen sogovornik.
Eden najboljših in najbolj uporabnih seminarjev, kar sem jih obiskala! Veliko konkretnih in uporabnih nasvetov.
Čeprav se že nekaj mesecev aktivno ukvarjam z upravljanjem FB strani in oglasi, so bile današnje informacije nove in koristne. Prijava se je definitivno izkazala za dobro odločitev.
Super izobraževanje z veliko koristnimi informacijami.
Predavanje je bilo izvedeno korektno, kratko in jedrnato. Odlično!