
Webinar: Urejene personalne mape in kadrovske evidence
Razlogi za prijavo na webinar
Prejeli boste natančne informacije, kako vzpostaviti, voditi in arhivirati personalne mape, kako voditi kadrovske evidence in kakšne je pravilen proces zaposlitve delavca. Obrazložili bomo tudi vsa siva področja v zakonodaji, ki jih najdemo na tem področju.

PODROČJE
Upravljanje s človeškimi viri

TERMIN
9. 9. 2025

ČAS TRAJANJA
10:00 – 13:00

OBLIKA PREDAVANJA
Webinar
Podrobnejši program delavnice
Podrobnejši program delavnice
1. del: Proces zaposlitve delavca
- Javna objava delovnega mesta (primer dobre prakse).
- Postopek selekcije kadrov.
- Kaj mora vsebovati kadrovski vprašalnik?
- Napotitev delavca na zdravniški pregled. Kako ravnamo z občutljivimi osebnimi podatki?
- Predlog pogodbe o zaposlitvi. Kaj mora vsebovati?
- Pogodba za krajši delovni čas
- Pogodba za določen čas
- Pogodba za delo od doma
- Prijava delavca v socialna zavarovanja.
- Obvezni in priporočljivi interni akti (kaj prinašajo novosti ZDR-1)
- Usposabljanje, seznanitev z internimi pravili in obveznimi internimi akti.
- Katere izjave si mora delodajalec pridobiti, da je varen pred sankcijo delovnega inšpektorata?
- Najpogostejše ugotovitve kadrovske revizije.
- Pravne novosti na področju zaposlitve delavca
2. del: Kako pravilno vzpostaviti, voditi in arhivirati personalne mape?
- Katere so obvezne vsebine personalne mape?
- Zakaj e-vsebine ne zadostujejo?
- Zakaj je pomembno datumsko zaporedje?
- Zakaj ne smete pozabiti na izjave in zabeležke ob predaji dokumentov delavcu?
- Kako arhivirati podatke o zdravniških pregledih, ki sodijo med najobčutljivejše osebne podatke?
- Kaj delovni inšpektor pri personalni mapi najprej pogleda – tveganja v personalnih mapah
- Pravne novosti na področju personalnih map
3. del: Česa v personalno mapo ne smemo odložiti?
- Sodijo fotokopije osebnih dokumentov v personalno mapo?
- Kako lahko nehote naredite prekršek ali celo kaznivo dejanje?
4. del: Kako arhivirati personalne mape?
- Pravilni postopki arhiviranja, hranjenja in varovanja personalnih map.
- Kaj se zgodi s personalnimi mapami pri spremembi lastništva, imena podjetja ali v primeru stečaja?
5. del: Kako vzpostaviti kadrovske evidence v podjetju?
- Katere kadrovske evidence morate po zakonu voditi in arhivirati?
- Evidenca o zaposlenih delavcih
- Evidenca o stroških dela
- Evidenca o izrabi delovnega časa.
- Evidenca o oblikah reševanja kolektivnih delovnih sporov.
- Kadrovske revizije – ugotovitve
- Vsebinske usmeritve delovne inšpekcije v letu 2024
- Dejavnosti delovne inšpekcije v letu 2024
- Pravne novosti na področju kadrovskih evidenc
6. del: Čas za vaša vprašanja
Zadnji del izobraževanja je namenjen vašim specifičnim vprašanjem, tako da boste lahko predavateljici postavljali vprašanja ter dobili odgovore, ki jih tekom izobraževanja morda niste prejeli.
Cilj izobraževanja
Cilj izobraževanja
Ključni koraki za učinkovito vodenje kadrovskih evidenc in personalnim map
Delovna inšpekcija se ne odziva zgolj na prijave, temveč po naključnem ključu obiskuje vsa podjetja. Delodajalec je v odnosu do delovnega inšpektorata v podrejenem položaju, saj je breme dokazovanja na njem.
V primeru, da inšpektor najde nepravilnost, vas v najboljšem primeru čaka veliko dela in vloženega časa ter denarja za popravila napak, v najslabšem primeru pa še globa in v nekaterih primerih tudi kazenska ovadba.
Cilji izobraževanja – katere odgovore boste prejeli na izobraževanju
- Kako pravilno voditi proces zaposlitve delavca?
- Kako vzpostaviti, voditi in arhivirati personalne mape?
- Kako vzpostaviti kadrovske evidence v podjetju? Kako jih po zakonu voditi in arhivirati?
- Kaj prinaša predlog zakona o kadrovskih evidencah?
- Kakšen je pravilen proces zaposlitve delavcain na kaj moramo biti še posebej pozorni?
- Katere pravne novosti so v pripravi na področju personalnih map, kadrovskih evidenc in zaposlitev?
Katera podjetja morajo imeti urejene personalne mape?
Urejene personalne mape mora imeti vsako podjetje, ki ima zaposlene delavce, tudi za enega zaposlenega.
Siva območja v zakonodaji
Zaradi včasih nedorečene zakonodaje na omenjenih področjih, se pojavljajo različna mnenja s strani inšpektorata, davčne uprave in ministrstva. Pojasnili bomo za katere primere gre in kako v njih, kot delodajalec, ravnati.
Celotno izobraževanje bomo podkrepili s praktičnimi primeri najnovejšo pravno prakso ter novostmi, ki so v pripravi na tem področju.
Komu je namenjeno izobraževanje
Komu je namenjeno izobraževanje
Izobraževanje je namenjeno:
- vodjem kadrovskih služb,
- kadrovnikom,
- direktorjem,
- sodelavcem v kadrovski službi,
- vsem, ki želijo imeti brezhibno urejene personalne mape in zakonsko obvezne interne akte podjetja,
- vsem, ki želijo mirno spati pred prihodom delovnega inšpektorja
Cena izobraževanja s popusti
Cena izobraževanja s popusti
15 % popust do 5. septembra
Redna cena webinarja znaša 220 EUR (DDV ni vključen).
Če se prijavite do vključno 5. maja, vam pripada 15 % popust za zgodnjo prijavo.
Kotizacija s popustom tako znaša 187 EUR (DDV ni vključen).
Če se webinarja ne boste mogli udeležiti, vam bo na voljo posnetek predavanja.
Prijava vključuje:
- izvedbo webinarja,
- posnetek webinarja ter gradivo za prenos znanja v podjetju (prejmete po koncu webinarja),
- odgovore na vaša konkretna vprašanja.
Izobraževanje bo potekalo:
Kdaj: v torek, 9. septembra 2025, od 10.00 do 13.00.
Kje: preko platforme Zoom (ob prijavi in plačilu boste prejeli povezavo do webinarja).
Izjave udeležencev

Zelo dobro predavanje, odlična predavateljica in veliko novih, koristnih informacij, ki jih bom uporabljala pri svojem delu.
Eden boljših seminarjev, ki sem jih obiskala. Informacije, ki sem jih prejela, bom kar najhitreje prenesla v prakso. Hvala!
Odlično predavanje, s temeljnimi in zgoščenimi primeri iz prakse. Znanje bom z lahkoto vpeljala v prakso javnega zavoda; zato se je odločitev vodstva zdravstvenega doma in moja odločitev za predavanje, izkazala kot zelo koristno.
Pridobljeno znanje bom prenesla v prakso, saj je to v pretežno pristojnosti na delovnem mestu. Podjetje je bilo ustanovljeno pred približnio pol leta in bo predstavitev prišla zelo prav pri pripravi vseh aktov podjetja in pri vodenju evidenc.
Zelo sem hvaležna za vse informacije. Izobraževanje je bilo zelo koristno, dobila sem ravno tiste informacije, ki jih potrebujem za svoje delo.
Super predavanje in prejetih ogromno koristnih informacij. Prav gotovo dobro investriran denar.
Znanje bom prenesla v prakso. Prejela sem številne koristne informacije in je bila odločitev za udeležbo več kot upravičena.
Prejel sem veliko koristnih informacij. Vse pohvale za izobraževanje, ki ga je bilo kar prehitro konec. Odlično izkoriščene 3 ure.
Vsekakor bom prejeto znanje skušala v čim večji meri prenesti v prakso. Informacije so bile izredno koristne. Prijava na seminar se je izkazala za izjemno koristno. Določen znanja sem osvežila, določena pa pridobila na novo.
Predavateljica je odlično predstavila temo, tako da bomo lahko nekatere zadeve takoj implementirali v naše podjetje. Prejela sem koristne in uporabne informacije.