Webinar: Upravljanje s časom in optimalna produktivnost
Razlogi za prijavo na webinar
Kako delati manj, a doseči več? Vabljeni na intenzivno delavnico, kjer boste osvojili širok nabor strategij, tehnik in orodij, s katerimi boste bistveno izboljšali svojo produktivnost.
PODROČJE
Upravljanje s časom
TERMIN
17.1.2025
ČAS TRAJANJA
10:00 – 13:00
OBLIKA PREDAVANJA
Webinar
Podrobnejši program delavnice
Podrobnejši program delavnice
1. Upravljenje s časom in produktivnost ni nujno to, kar si predstavljate
- Razlika med upravljanjem s časom in produktivnostjo
- Povezava med lastnimi vrednotami, vizijami in produktivnostjo
- SMART cilji kot temelj učinkovite produktivnosti
- Predstavitev koncepta “globokega dela” Cal Newport in strategij za doseganje tega stanj
- Predstavitev koncepta »flowa«
2. Strategije za večjo produktivnost
- Jutranja rutina: kako začeti dan usmerjeno in produktivno in kaj pravi Huberman?
- Prepoznavanje in izkoriščanje lastnega energijskega cikla
- Večerna rutina: zaključek dneva za boljši začetek naslednjega
- Predstavitev metode “habit stacking” za ustvarjanje in vzdrževanje dobrih navad
- Osnovne tehnike mindfulnessa in meditacije
3. Tehnike za povečanje produktivnosti
- Eisenhowerjeva matrika
- Pomodoro tehnika in njene različice za različne delovne naloge
- Pristopi k oblikovanju in uporabi TO DO list
- Kako učinkovito razporediti delo – Time blocking
- Kako se lotiti najzahtevnejših nalog – pojej živo žabo
- 2 min pravilo: hitro opravljene naloge za večjo učinkovitost
4. Premagovanje ovir
- Digitalni detoks: strategije za obvladovanje digitalnih motenj
- Mindfulness tehnike za večjo osredotočenost
- Kako se soočiti z zavlačevanjem: prepoznavanje vzrokov in strategije za premagovanje
- Pravilo “enega dotika”: kako zmanjšati odlašanje in povečati učinkovitost?
- Predstavitev koncepta “pomodoro za odlašanje” za premagovanje začetnih težav pri delu
5. Načrtovanje in spremljanje lastne produktivnosti
- Ustvarjanje osebnega sistema sledenja vaše produktivnosti
- Dnevni in tedenski pregled: kako ostati na pravi poti
- Merjenje in spremljanje produktivnosti: orodja in metode
- Nastavitev in prilagajanje mejnikov produktivnosti
- Predstavitev novih orodij za sledenje produktivnosti (RescueTime, Toggl, Forest …).
- Predstavitev AI orodij za povečevanje produktivnosti (Timely, Otter.ai, Dewo, Rescue Time, Focus@Will)
6. Interaktivni del: Q&A
- Postavljanje vprašanj glede vsebine in iskanje prilagojenih rešitev
- Diskusija o izzivih in izmenjava izkušenj udeležencev
Cilj izobraževanja
Cilj izobraževanja
Cilji izobraževanja
- Razumeli boste razliko med upravljanjem s časom in produktivnostjo in kako na to vplivajo vaše osebne vrednote.
- Prejeli boste širok nabor tehnik in strategij za povečanje produktivnosti, od dnevnih rutin do učinkovite uporabe TO DO list in digitalnih orodij.
- Znali boste prepoznati in premagati ovire produktivnosti; digitalne motnje, zavlačevanje in izgorelost.
- Vzpostavili boste lasten prilagodljiv sistem optimalne produktivnosti, ki vam bo služil v različnih delovnih okoljih in življenjskih situacijah.
Komu je namenjeno izobraževanje
Komu je namenjeno izobraževanje
- Vodjem, direktorjem in menedžerjem, ki želite izboljšati svojo učinkovitost, obenem pa voditi in navdihniti svoje ekipe k boljši produktivnosti
- Zaposlenim v korporativnem okolju, ki se srečujete z roki in zahtevami ter želijo optimizirati svoj delovni dan in zmanjšati občutek preobremenjenosti
- Samostojnim podjetnikom in freelancerjem, ki si sami postavljate urnike in iščete načine za boljše upravljanje s časom in povečanje produktivnosti, ob tem pa želite ohraniti delovno-življenjskega ravnovesja
- Vsem, ki želite izboljšati svojo produktivnost in iščete učinkovite strategije, orodja in tehnike, s katerimi bi izboljšali svojo osebno in profesionalno učinkovitost.
Cena izobraževanja s popusti
Cena izobraževanja s popusti
15 % popust do 15. januarja
Redna cena webinarja znaša 115 EUR (DDV ni vključen).
Če se prijavite do vključno 15. januarja, vam pripada 15 % popust za zgodnjo prijavo.
Kotizacija s popustom tako znaša 97,75 EUR (DDV ni vključen).
Če se webinarja ne boste mogli udeležiti, vam bo na voljo posnetek predavanja.
Prijava vključuje:
- izvedbo webinarja,
- posnetek webinarja ter gradivo za prenos znanja v podjetju (prejmete po koncu webinarja),
- odgovore na vaša konkretna vprašanja.
Izobraževanje bo potekalo:
Kdaj: v petek, 17. januarja 2025, od 10.00 do 13.00.
Kje: preko platforme Zoom (ob prijavi in plačilu boste prejeli povezavo do webinarja).
Izjave udeležencev
Informacije koristne in praktično naravnane.
Super predavateljica s širokim znanjem.
Izobraževanje je bilo prvo kot prvo zelo zanimivo. Dobila sem nov vpogled v proces dela, v proces razpolaganja s časom in kako biti pri delu čim boljši – efektiven. Odlično! Priporočam!
Prejeto znanje bom prenesla v prakso in sem zelo vesela, da sem se imela možnost udeležiti izobraževanja.
Veliko stvari sem že vedel, pa vendar sem zvedel nekaj novih zadev in preko pogovorov uvidel nekaj stvari čisto na novo, oz. v drugačni luči. Zelo koristno.
Odlično. V skladu s pričakovanji. Konkretni odgovori, detajlna razlaga. Super. Priporočam.
Nove informacije. Super seminar!
Prejeto znanje je bilo navdušujoče, saj sem spoznala veliko novih prijemov za večjo časovno učinkovitost.
Najbolj mi je bilo všeč, da ni bilo veliko teorije, temveč konkretni primeri in nove ideje. Dobil sem vsaj dve ideji, ki jih bom takoj implementiral v prakso.
V praksi bo delavnica zagotovo pomagala in izboljšala delovne procese. Prijava se je izkazala za odlično odločitev.
Informacije so bile koristne, odločitev, da se udeležim, dobra. Fokusiral se bom, da postavim cilje in izločim čim več kradljivcev časa. Najprej bom pospravil mizo in inbox.