
Webinar: Upravljanje s časom in optimalna produktivnost
Razlogi za prijavo na webinar
Kako delati manj, a doseči več? Vabljeni na intenzivno delavnico, kjer boste osvojili širok nabor strategij, tehnik in orodij, s katerimi boste bistveno izboljšali svojo produktivnost.

PODROČJE
Upravljanje s časom

TERMIN
10.4.2025

ČAS TRAJANJA
10:00 – 13:00

OBLIKA PREDAVANJA
Webinar
Podrobnejši program delavnice
Podrobnejši program delavnice
Razumevanje sodobne produktivnosti in časa
- Razlika med upravljanjem časa in produktivnostjo v luči novih raziskav
- Povezava med vrednotami, cilji in učinkovitostjo (motivacijska psihologija)
- Koncepti “pozornostne omejitve” (attention residue) in monotaskinga
- SMART cilji in metodologija OKR (Objectives and Key Results)
- Flow in globoko delo (Cal Newport): pogoji, koristi, uporaba v praksi
- Vpliv zadovoljstva in dobrega počutja na delovno učinkovitost
Psihološki temelji učinkovitega dela
- Pomen notranje motivacije
- Učinkovitost v odnosu do angažiranosti, izgorelosti in stresa
- Vpliv čustvene inteligentnosti na produktivnost
- Mindfulness, osredotočenost in regeneracija možganov (DMN)
- Pomen strateške nedejavnosti in mikro premorov
Tehnike za povečanje osredotočenosti in učinkovitosti
- Jutranja in večerna rutina (Huberman, pozitivna psihologija navad)
- Tehnika 5 sekund, 2-min pravilo, “pojej živo žabo”
- Pomodoro, time blocking, day theming, task batching
- Eisenhowerjeva matrika in matrika vpliv/trud
- Tedensko in dnevno načrtovanje (To-do, planner, digitalna orodja)
Prepoznavanje in premagovanje ovir
- Zavlačevanje: psihološki vzroki in strategije (prokrastinacija in perfekcionizem)
- Digitalni detoks, upravljanje z e-pošto, sestanki in motnjami
- Tatovi časa: sodelavci, telefoni, socialna omrežja, slab management
- Tehnike za reševanje preobremenjenosti (prioritizacija, delegiranje)
Tehnologija in digitalna produktivnost
- Pregled sodobnih A.I. orodij:
- orodja za sledenje časa
- pametni koledarji
- upravljanje nalog
- AI pomočniki
- avtomatizacija
- fokus orodja
Dobre prakse iz organizacij
- Krajši delovni teden, fleksibilen urnik, “no-meeting” dnevi
- Gamifikacija in psihološka varnost kot motivatorja
- Strategije za preprečevanje izgorelosti
- Vloga avtonomije in mojstrstva pri dolgoročni učinkovitosti
Načrtovanje lastnega sistema produktivnosti
- Ustvarjanje osebnega sistema sledenja produktivnosti (dnevnik, aplikacije)
- Dnevni, tedenski in mesečni pregledi
- Akcijski načrt za preizkus novih tehnik/orodij (30-dnevni izziv)
Interaktivni del in diskusija
- Q&A – konkretni izzivi udeležencev
- Delitev primerov dobrih praks
- Evalvacija preizkušenih orodij in tehnik
Dodano gradivo
- Samoevalvacija izgorelosti in fokusa
Cilj izobraževanja
Cilj izobraževanja
Cilji izobraževanja
- Razumeli boste razliko med upravljanjem s časom in produktivnostjo in kako na to vplivajo vaše osebne vrednote.
- Prejeli boste širok nabor tehnik in strategij za povečanje produktivnosti, od dnevnih rutin do učinkovite uporabe TO DO list in digitalnih orodij.
- Znali boste prepoznati in premagati ovire produktivnosti; digitalne motnje, zavlačevanje in izgorelost.
- Vzpostavili boste lasten prilagodljiv sistem optimalne produktivnosti, ki vam bo služil v različnih delovnih okoljih in življenjskih situacijah.
Komu je namenjeno izobraževanje
Komu je namenjeno izobraževanje
- Vodjem, direktorjem in menedžerjem, ki želite izboljšati svojo učinkovitost, obenem pa voditi in navdihniti svoje ekipe k boljši produktivnosti
- Zaposlenim v korporativnem okolju, ki se srečujete z roki in zahtevami ter želijo optimizirati svoj delovni dan in zmanjšati občutek preobremenjenosti
- Samostojnim podjetnikom in freelancerjem, ki si sami postavljate urnike in iščete načine za boljše upravljanje s časom in povečanje produktivnosti, ob tem pa želite ohraniti delovno-življenjskega ravnovesja
- Vsem, ki želite izboljšati svojo produktivnost in iščete učinkovite strategije, orodja in tehnike, s katerimi bi izboljšali svojo osebno in profesionalno učinkovitost.
Cena izobraževanja s popusti
Cena izobraževanja s popusti
15 % popust do 8. aprila
Redna cena webinarja znaša 115 EUR (DDV ni vključen).
Če se prijavite do vključno 8. aprila, vam pripada 15 % popust za zgodnjo prijavo.
Kotizacija s popustom tako znaša 97,75 EUR (DDV ni vključen).
Če se webinarja ne boste mogli udeležiti, vam bo na voljo posnetek predavanja.
Prijava vključuje:
- izvedbo webinarja,
- posnetek webinarja ter gradivo za prenos znanja v podjetju (prejmete po koncu webinarja),
- odgovore na vaša konkretna vprašanja.
Izobraževanje bo potekalo:
Kdaj: v četrtek, 10. aprila 2025, od 10.00 do 13.00.
Kje: preko platforme Zoom (ob prijavi in plačilu boste prejeli povezavo do webinarja).
Izjave udeležencev

V praksi bo delavnica zagotovo pomagala in izboljšala delovne procese. Prijava se je izkazala za odlično odločitev.
Prejeto znanje bom prenesla v prakso in sem zelo vesela, da sem se imela možnost udeležiti izobraževanja.
Informacije koristne in praktično naravnane.
Super predavateljica s širokim znanjem.
Informacije so bile koristne, odločitev, da se udeležim, dobra. Fokusiral se bom, da postavim cilje in izločim čim več kradljivcev časa. Najprej bom pospravil mizo in inbox.
Prejela sem vedenje o tem, kako se lotiti problema kopičenja neopravljenih nalog in posledično kampanjskega dela in občutka, da nikoli nimam časa. Menim, da bom lahko to vedenje lahko prenesla v konkretne korake. Imam namen pri tem resno vztrajati.
Nove informacije. Super seminar!
Veliko stvari sem že vedel, pa vendar sem zvedel nekaj novih zadev in preko pogovorov uvidel nekaj stvari čisto na novo, oz. v drugačni luči. Zelo koristno.
Na delavnici sem prejela koristne informacije, zlasti pa me je navdušila 2-minutna metoda za kompleksne naloge in z njo povezana izjava: “Ugotovili boste, da ne boste veliko naredili v teh dveh minutah, se boste pa s tem pomirili!”
Odlično. V skladu s pričakovanji. Konkretni odgovori, detajlna razlaga. Super. Priporočam.
Prejeto znanje je bilo navdušujoče, saj sem spoznala veliko novih prijemov za večjo časovno učinkovitost.