Webinar: Uporabniška izkušnja (UX)
Razlogi za prijavo na webinar
Na webinarju boste prejeli vse potrebne informacije o tem, kako vaše spletno mesto čim bolj prilagoditi vašim obiskovalcem.
Naučili se boste tudi, kako iz različnih prespektiv preveriti ali je vaše spletno mesto dovolj preprosto in intuitivno za uporabnika.
PODROČJE
Digitalni marketing
TERMIN
17.1.2022
ČAS TRAJANJA
10:00 – 12:00
OBLIKA PREDAVANJA
Webinar
Podrobnejši program delavnice
Podrobnejši program delavnice
1. Uvod – razčistimo osnovne pojme
- Kaj je uporabniška izkušnja (UX)?
- Uporabniška izkušnja (UX) vs. usability
- Uporabniška izkušnja (UX) vs. uporabniški vmesnik (UI)
- Uporabniška izkušnja (UX) vs. customer experience (CX)
- Web vs. Mobile (UX)
- Miti
2. 3 elementi uporabniške izkušnje (UX)
- Uporabnik in cilj
- Vsebinska strategija
- Dizajn in odzivnost
3. Lastnosti uporabniške izkušnje (UX)
- Uporabnost (vrednost za uporabnika)
- Intuitivnost (enostavno za uporabo)
- Kredibilnost (zaupanje)
- Zaželenost (angažiranost)
- Nenehne izboljšave
4. Osnovni elementi web analize uporabniške izkušnje (UX)
Kaj vse analiziramo, ko preverjamo UX spletne strani:
- Pristajalna stran (landing page)
- Navigacija
- Registracije
- Obrazci
- Iskalnik
- Filtri, sorting
- Paginacija
- Vsebina
- Sporočilo
- Preglednost
- Uporabniška pot in konverzije
- Hitrost
- Odzivnost na mobilne naprave
- Personalizacija
- Kontakt in podpora
- Ocene uporabnikov
- Dizajn: konsistenca, CTA …
5. 8 pogostih UX tehnik
Za ugotavljanje pomanjkljivosti in potrebnih izboljšav bomo pregledali naslednje tehnike:
- Competitor review
- Analytics review
- Eye tracking
- User/usability testing
- Expert review
- On field research
- User personas
- A/B test
6. Triki za hitro izboljšavo UX
Design thinking: kako oblikovati persone?
Cilj izobraževanja
Cilj izobraževanja
Uporabniška izkušnja – kjer se vse začne in konča
Uporabniška izkušnja (user experience, UX) temelji na empiričnih raziskavah in meritvah, zato so rezultati raziskovanja neprecenljivi za vsako spletno mesto.
Nekaj dejstev o uporabniški izkušnji:
- Če vsebina ni primerno optimizirana, bo 79 odstotkov uporabnikov zapustilo spletno mesto, poiskalo drugo in tam opravilo svojo nalogo
- 48 odstotkov uporabnikov pravi, da jih ujezi, če je spletno mesto slabo optimizirano za mobilne naprave, 52 odstotkov pa jih pravi, da jih slaba mobilna izkušnja odvrne od nadaljnje interakcije s podjetjem
- 71 odstotkov spletnih založnikov trdi, da dobro pripravljena mobilna vsebina bistveno poveča sodelovanje uporabnikov
(Vir: Experience Dynamics, povzeto po blog zapisu Uporabniška izkušnja je pomembna, MM)
Da boste vaše spletno mesto lahko čim bolj prilagodili uporabnikom, smo za vas pripravili praktično delavnico, kjer bomo iz zelo različnih prespektiv pogledali ali je vaše spletno mesto dovolj preprosto in intuitivno za uporabnika. Spoznali bomo osnovne pojme, mite in največje napake, ki jih pri tem delamo. Spoznali in uporabili bomo metode analize in različne tehnike za izboljšanje UX. Na koncu bomo s praktično vajo; z ugotavljanjem pomanjkljivosti in uveljavljanje potrebnih izboljšav in oblikovanjem person, dosegli znaten napredek za vaše spletno mesto.
Cilji izobraževanja – katere odgovore boste prejeli na webinarju
- Uporabniška izkušnja (UX) vs. usability
- Uporabniška izkušnja (UX) vs. uporabniški vmesnik (UI)
- Uporabniška izkušnja (UX) vs. customer experience (CX)
- Miti uporabniške izkušnje
- 3 elementi uporabniške izkušnje (UX)
- Lastnosti uporabniške izkušnje (UX)
- Kaj vse analiziramo, ko preverjamo UX spletne strani?
- 8 pogostih UX tehnik
- Ugotavljanje pomanjkljivosti in uveljavljanje potrebnih izboljšav
- Triki za hitro izboljšavo UX
- Design thinking: kako oblikovati persone?
Komu je namenjeno izobraževanje
Komu je namenjeno izobraževanje
Izobraževanje je namenjeno:
- lastnikom spletnih strani in spletnih trgovin
- urednikom spletnih strani
- zaposlenim v prodaji in marketingu
- vsem, ki želijo z boljšo uporabniško izkušnjo priti do boljših prodajnih/poslovnih rezultatov
Na webinarju boste spoznali osnove uporabniške izkušnje (UX), orodja za analizo, najbolj uporabne tehnike za izboljšanje UX in metode za uveljavljanje izboljšav.
Prijava in popusti
Prijava in popusti
15 % popust do 15. januarja
Redna cena webinarja znaša 115 EUR (DDV ni vključen).
V kolikor se prijavite do vključno 15. januarja vam pripada 15 % popust za zgodnjo prijavo.
Kotizacija s popustom tako znaša 97,75 EUR (DDV ni vključen).
Če se webinarja ne boste mogli udeležiti, vam bo na voljo posnetek predavanja.
Prijava vključuje:
- izvedbo webinarja,
- posnetek webinarja ter gradivo za prenos znanja v podjetju (prejmete po koncu webinarja),
- odgovore na vaša konkretna vprašanja.
Izobraževanje bo potekalo:
Kdaj: v ponedeljek, 17. januarja 2022, od 10.00 do 12.00.
Kje: preko platforme Zoom (ob prijavi in plačilu boste prejeli povezavo do webinarja).
Izjave udeležencev
Zagotovo bom prejeto znanje prenesla v prakso, saj sem izvedela za mnogo stvari, ki sem jih danes slišala prvič. Prijava se je izkazala za dobro odločitev.
Prejel sem koristne informacije, ki so bile izčrpne in dobro razložene. Uporabno predavanje. Hvala!
Prejeto znanje bom prenesla v prakso. Odlična delavnica, ki jo toplo priporočam.
Absolutno sem na delavnici prejela koristne informacije , ki jih bom lahko izvajala v svoji službi.
Zelo sem zadovoljna z delavnico in upam, da bom čim več tega (slišanega) prenesla v prakso čim hitreje.
Zelo dobra vsebina, veliko koristnih in uporabnih informacij ter nasvetov.