
Webinar: Preboarding, onboarding in offboarding
Razlogi za prijavo na webinar
Oblikujte najboljšo izkušnjo zaposlenega od prvega stika do zadnjega dne in postanite delodajalec, ki ga nihče ne želi zapustiti. Naj vaši sodelavci postanejo ponosni ambasadorji vaše blagovne znamke – z minimalno fluktuacijo in maksimalno predanostjo.

PODROČJE
Upravljanje s človeškimi viri

TERMIN
15.4.2025

ČAS TRAJANJA
10:00 – 12:30

OBLIKA PREDAVANJA
Webinar
Podrobnejši program delavnice
Podrobnejši program delavnice
Uvod v celostno izkušnjo zaposlenih
Pomembnost treh faz (Preboarding–Onboarding–Offboarding)
- Kratek pregled, zakaj je vsaka faza kritična za:
- ugled delodajalca in blagovno znamko,
- pripadnost in zadovoljstvo zaposlenih,
- hitrejše uvajanje in večjo storilnost,
- ohranjanje stika z odhajajočimi sodelavci ter preprečevanje negativnega govora o podjetju na trgu dela.
Strateški kontekst
- Kako preboarding in onboarding prispevata k boljši sliki selekcijskega procesa,
- Kako offboarding dopolnjuje politiko zadržanja ključnih znanj in vrednot.
Preboarding – prvi vtisi štejejo
Kaj je preboarding in zakaj je ključen?
- Pomen obdobja od podpisa pogodbe do prvega delovnega dne.
- Povezava s selekcijskim postopkom in prvi stik s kulturo podjetja (na to opozarja tudi gradivo »Vrhunski kadrovik« – pozitivna izkušnja kandidata).
Ključni elementi kakovostnega preboardinga
- Pozdravno sporočilo ali klic: ustvarjanje občutka dobrodošlice.
- Neformalni mentor ali “buddy”: kdo opravi stik z novim zaposlenim (vodja, sodelavec iz oddelka, HR).
- Pošiljanje informativnih gradiv: predstavitev podjetja, vrednot, opis procesa onboardinga.
- Operativna priprava: priprava delovnega okolja, delovne opreme, e-maila ipd.
- Izogibanje slabim praksam (npr. popoln molk do začetka dela).
Vloga vodje in HR
- Kadrovska služba (HR) organizira, vodja oddelka pa aktivno sodeluje pri predstavitvi ekipe in nalog.
- Ohranjanje stika s kandidatom, da se ne premisli zaradi druge ponudbe.
Onboarding – učinkovita integracija v ekipo in kulturo
Ključni cilji in faze onboardinga
- Razlaga, kako onboarding poteka vsaj prvih 3–6 mesecev.
- Poudarek na kompetencah, pripadnosti in uspešnosti (izpostavljeno v gradivu “Koristni učinki preboardinga, onboarding in offboarding”).
Struktura onboarding programa
- Formalni vidik: pregled pogodbenih in zakonskih obveznosti (Izjava o varnosti z oceno tveganja, seznanitev z internimi akti ipd.).
- Socialni in kulturni vidik: mentorstvo ali “buddy” sistem, predstavitve sodelavcev, uvodni sestanki, predstavitev procesov (kot izpostavljeno v “Vrhunski kadrovik”).
- Merjenje napredka: tedenski ali mesečni pogovori z vodjo, evalvacija znanj in počutja novinca.
Primeri dobrih praks in digitalna podpora
- Uporaba e-učilnic za predstavitev pomembnih gradiv, organizacijskih struktur, varnostnih postopkov.
- Kako vgraditi povratne informacije (1 : 1 pogovori, kratke ankete).
Pogoste pasti pri onboardingu
- Pomanjkanje strukturiranega načrta (novinec ne ve, kaj točno se od njega pričakuje).
- Ohlapna definicija odgovornosti med HR in vodjo.
- Previsoka pričakovanja brez sprotne podpore pri učenju.
Offboarding – poslovite se na korekten način
Zakaj je način slovesa pomemben?
- Vpliv na ugled podjetja in »Employer Branding«.
- Ohranjanje dobrih odnosov z nekdanjimi sodelavci – ti so lahko ambasadorji podjetja.
- Pomen ohranjanja znanja v organizaciji (prenos projektnih ali strokovnih informacij).
Ključni elementi kakovostnega offboardinga
- Administrativna plat: urejanje dokumentov (odpoved, potrdila, vračilo opreme, M-2 obrazci, pravno-formalne obveznosti).
- Odnosna plat: zaključno srečanje, spoštljiv zaključni ali exit intervju.
- Ohranjanje stika (po želji obeh strani): alumni mreže, možnost ponovne zaposlitve, priporočil ipd.
Pasti slabega offboardinga
- Negativna »promocija« med kolegi, na družbenih omrežjih.
- Neodgovorjena vprašanja glede razlogov za odhod (in posledična izguba priložnosti za izboljšave).
Prepoznavanje kulture, varnostnih vidikov in drugih operativnih okvirjev
Povezava s sistemizacijo, varstvom pri delu in internimi akti
- Kako novemu zaposlenemu predstaviti ključne akte (pravilnike, varnost pri delu, varovanje podatkov).
- Pomen mentorstva tudi pri pravnih vidikih (npr. kako pravilno uporabljati delovno opremo).
- Povečana pravna varnost, doslednost pri uvajanju (manj napak, inšpekcijskih zahtev).
- Izboljšana motivacija in počutje zaposlenih, kar se pozitivno odraža na poslovnih rezultatih.
Cilj izobraževanja
Cilj izobraževanja
Spoznali boste celostno izkušnjo zaposlenih
- Kako se faze preboardinga, onboardinga in offboardinga povežejo v učinkovit krogotok zaposlitve.
- Kako vsaka faza konkretno prispeva k pripadnosti, ugledni blagovni znamki in nižji fluktuaciji.
Naučili se boste vzpostaviti ali izpopolniti procese
- Kako korak za korakom organizirati preboarding, onboarding in offboarding.
- Katere napake se najpogosteje dogajajo in kako jih preprečiti; katera orodja in prakse so najboljša.
Pridobili boste vpogled v ključne pravne in organizacijske zahteve
- Kako v faze uvajanja vključiti varnost pri delu, interne akte ter zakonodajo.
- Kako ustrezno urediti dokumentacijo, hkrati pa poskrbeti za mentorstvo in razvojno dimenzijo.
Odkrili boste načine za večje zadovoljstvo in boljšo storilnost
- Kako s pravimi prijemi pospešiti učenje in prilagoditev novozaposlenih.
- Kako s korektnim slovesom odhajajočega zaposlenega ohraniti dragoceno znanje in dober odnos.
Bonus darilo - osebni posvet s predavateljico Andrejo S. Koderman
Bonus darilo
Osebni posvet s predavateljico Andrejo S. Koderman
Ob prijavi na webinar vam pripada 20 min osebno svetovanje s predavateljico Andrejo S. Koderman.
Na posvetu bo odgovorila na vsa vaša specifična vprašanja. Možne termine za posvet boste lahko rezervirali po izoboraževanju.
Komu je namenjeno izobraževanje
Komu je namenjeno izobraževanje
- Kadrovskim strokovnjakom in vodjem HR: ki želijo celostno optimizirati faze preboardinga, onboarding procesov in offboardinga.
- Vodjem oddelkov: ki so neposredno vključeni v sprejem novih sodelavcev, njihovo uvajanje in vodenje.
- Direktorjem in odločevalcem: ki si želijo znižati fluktuacijo, izboljšati delovno klimo in graditi pozitivno blagovno znamko delodajalca.
- Vsem, ki se ukvarjajo z razvojem zaposlenih: notranjim coachem, mentorjem, specialistom za usposabljanje in organizacijo dela.
(Tudi manjše organizacije, start-upi in podjetniki z rastočimi ekipami bodo pridobili jasen pregled, kako pomemben je strukturiran pristop pri uvajanju in odhodu zaposlenih.)
Cena izobraževanja s popusti
Cena izobraževanja s popusti
15 % popust do 14. aprila
Redna cena webinarja znaša 197 EUR (DDV ni vključen).
Če se prijavite do vključno 14. aprila vam pripada 15 % popust za zgodnjo prijavo.
Kotizacija s popustom tako znaša 167,45 EUR (DDV ni vključen).
Če se webinarja ne boste mogli udeležiti, vam bo na voljo posnetek predavanja.
Prijava vključuje:
- izvedbo webinarja,
- posnetek webinarja ter gradivo za prenos znanja v podjetju (prejmete po koncu webinarja),
- odgovore na vaša konkretna vprašanja
- 20 min individualni posvet z Andrejo S. Koderman, strokovnjakinjo na področju delovnopravne zakonodaje.
Izobraževanje bo potekalo:
Kdaj: v torek, 15. aprila 2025, od 9.00 do 12.30.
Kje: preko platforme Zoom (ob prijavi in plačilu boste prejeli povezavo do webinarja).
Izjave udeležencev

Prejel sem koristne informacije, ki so bile izčrpne in dobro razložene. Uporabno predavanje. Hvala!
Zelo sem zadovoljna z delavnico in upam, da bom čim več tega (slišanega) prenesla v prakso čim hitreje.
Odlično sistematično predstavljena tema, ter veliko koristnih nasvetov in uporabnega znanja.
Odličen pregled zelo kompleksnega področja.
Prejeto znanje bom prenesla v prakso. Odlična delavnica, ki jo toplo priporočam.
Zelo sem hvaležna za vse informacije. Izobraževanje je bilo zelo koristno, dobila sem ravno tiste informacije, ki jih potrebujem za svoje delo.
Zagotovo bom prejeto znanje prenesla v prakso, saj sem izvedela za mnogo stvari, ki sem jih danes slišala prvič. Prijava se je izkazala za dobro odločitev.
Absolutno sem na delavnici prejela koristne informacije , ki jih bom lahko izvajala v svoji službi.
Zelo dobra vsebina, veliko koristnih in uporabnih informacij ter nasvetov.
Prejel sem veliko koristnih informacij. Vse pohvale za izobraževanje, ki ga je bilo kar prehitro konec. Odlično izkoriščene 3 ure.