Webinar: Oglaševanje na TikToku
Razlogi za prijavo na webinar
Spoznajte, kako TikTok z algoritmi, ki temeljijo na umetni inteligenci, in inovativnimi strategijami oglaševanja, ponuja edinstveno priložnost za povezovanje z generacijo Z in milenijci, ter kako ga uporabiti za krepitev vaše znamke in prodajne uspešnosti.
PODROČJE
Digitalni marketing
TERMIN
26.9.2024
ČAS TRAJANJA
13:00 – 15:00
OBLIKA PREDAVANJA
Webinar
Podrobnejši program delavnice
Podrobnejši program delavnice
1. Teme, ki jih bomo obravnavali na predavanju:
- Uvod v TikTok: zakaj je TikTok trenutno najbolj vroče družbeno omrežje in kako lahko postane močno orodje za vašo znamko?
- Razumevanje TikTok algoritma: kako TikTok “razmišlja”, kako umetna inteligenca poganja TikTok in kaj to pomeni za vaše oglaševalske strategije?
- Oglaševanje na TikToku – osnove: razumevanje različnih vrst oglasov, ciljanje in merjenje uspešnosti
- Ustvarjanje vsebine: skrivnosti za izdelavo videoposnetkov, ki jih ljudje želijo deliti
- Ustvarjanje vsebine z AI: kako uporabiti orodja na osnovi umetne inteligence za avtomatizacijo in izboljšanje vaše vsebine
- Povezovanje z mlajšimi generacijami: kako pristopiti h generaciji Z in milenijcem na način, ki se jih bo dotaknil
- TikTok kot prodajno orodje: kako platformo uporabiti za povečanje prodaje in prepoznavnosti vaše znamke
- TikTok trendi in kako jih izkoristiti: razumevanje trenutnih trendov in kako jih uporabiti za promocijo vaše znamke
- Aplikacije in orodja za popolne objave: pregled najboljših orodij, ki vam bodo pomagala ustvariti profesionalno vsebino z lahkoto
- Prihodnost TikToka: kako se pripraviti na prihajajoče trende in tehnologije, vključno z naprednejšo uporabo AI v oglaševanju.
2. Čas za vaša vprašanja
Zadnji del izobraževanja je namenjen vašim specifičnim vprašanjem, tako da boste lahko predavatelju postavljali vprašanja ter dobili odgovore, ki jih tekom izobraževanja niste prejeli.
Cilj izobraževanja
Cilj izobraževanja
Cilji izobraževanja
TikTok je aplikacija, ki je obnorela otroke in najstnike po vsem svetu, tudi slovenske, kmalu pa bo na voljo tudi možnost prikazovanja oglasov slovenskim uporabnikom.
TikTok ima več mesečnih uporabnikov kot Twitter, Snapchat, LinkedIn in številni drugi. Mladina, predvsem osnovnošolci in srednješolci ga obožujejo, starši pa po večini niti ne vedo zanj.
- Razumeli boste, zakaj je TikTok prevladujoče družbeno omrežje in kako ga učinkovito uporabiti za povečanje prepoznavnosti in moči vaše znamke
- Poglobljeno boste razumeli algoritem TikToka, vključno z vlogo umetne inteligence in kako temu prilagoditi strategijo digitalnega oglaševanja na platformi
- Naučili se boste osnov in strategij oglaševanja na TikToku, vključno z različnimi vrstami oglasov, ciljanjem občinstva in analizo uspešnosti
- Kako ustvariti privlačne videoposnetke, ki bodo imeli dejanski odziv?
- Spoznati boste, kako lahko z A. I. avtomatizirate in izboljšate ustvarjanje vsebin ter kako jo učinkovito uporabljati
- Razumeli boste, kako pristopiti k mlajšim generacijam, kot sta generacija Z in milenijci in razviti strategije za izgradnjo močne prisotnosti v teh skupinah
- Odkrili boste, kako je lahko TikTok močno prodajno orodje in spoznali strategije za povečanje prodaje na TikToku
- Spoznali boste najboljša orodja in aplikacije za ustvarjanje kakovostne vsebine in učinkovito upravljanje svoje prisotnosti na TikToku
Komu je namenjeno izobraževanje
Komu je namenjeno izobraževanje
Izobraževanje je namenjeno:
- vodjem marketinga
- vodjem prodaje
- vodjem digitala
- sodelavcem v marketingu
- skrbnikom družbenih omrežij
- vsem, ki iščejo inovativne načine za povečanje prodaje in prepoznavnost znamke
Prijava in popusti
Prijava in popusti
15 % popust do 25. septembra
Redna cena webinarja znaša 162 EUR (DDV ni vključen).
V kolikor se prijavite do vključno 25. septembra vam pripada 15 % popust za zgodnjo prijavo.
Kotizacija s popustom tako znaša 137,70 EUR (DDV ni vključen).
Če se webinarja ne boste mogli udeležiti, vam bo na voljo posnetek predavanja.
Prijava vključuje:
- izvedbo webinarja,
- posnetek webinarja ter gradivo za prenos znanja v podjetju (prejmete po koncu webinarja),
- odgovore na vaša konkretna vprašanja.
Izobraževanje bo potekalo:
Kdaj: v četrtek, 26. septembra 2024, od 13.00 do 15.00.
Kje: preko platforme Zoom (ob prijavi in plačilu boste prejeli povezavo do webinarja).
Izjave udeležencev
Koristne in predvsem nove informacije o TikToku. Zelo zanimivo.
Koristne informacije, ki jih bomo vsekakor uporabili tudi v praksi.
Zelo uporabne informacije, ki bodo zagotovo pripomogle k učinkoviti uporabi TikToka. Predstavitev je bila super.