Zelo dobra prezentacija in veliko koristnih informacij. Dobra odločitev.

Webinar: Oglaševanje na Facebooku in Instagramu
Razlogi za prijavo na webinar
Na webinarju se boste seznanili z načrtovanjem oglaševanja na Facebooku in Instagram,
določanjem specifičnih lastnosti oglaševalske kampanje, sledenjem in merjenjem učinkovitosti.
PODROČJE
Digitalni marketing
TERMIN
6. 3. 2025
ČAS TRAJANJA
10:00 – 12:00
OBLIKA PREDAVANJA
Webinar
Podrobnejši program delavnice
1. Teme, ki jih bomo obravnavali na predavanju:
- Predstavitev Facebook oglaševalske platforme, ki vključuje Facebook, Instagram, Messenger in druge partnerske aplikacije
- Predstavitev osnov za delo in oglaševanje na Facebooku ter Instagramu
- Kako vzpostaviti oglaševalski račun?
- Kaj je možno oglaševati in katera možnost je najboljša za vas?
- Kako strukturirati oglaševalske kampanje?
- Prikaz postavitve oglaševalske kampanje in specifičnega oglasa (praktičen prikaz, korak za korakom)
- Predstavitev ključnih sestavin učinkovitega oglasa
- Prikaz visoko učinkovitih oglasov
- Predstavitev novosti
2. Čas za vaša vprašanja
Zadnji del izobraževanja je namenjen vašim specifičnim vprašanjem, tako da boste lahko predavatelju postavljali vprašanja ter dobili odgovore, ki jih tekom izobraževanja niste prejeli.
Cilj izobraževanja
Učinkovito oglaševanje in prodaja na Facebooku in Instagramu
- Želite bolj učinkovito izkoristiti potencial Facebooka in Instagrama?
- Želite pridobiti nove stranke in povečati promet na vaši spletni strani?
- Kakšne možnosti ponuja oglaševanje na Instagramu in kako se ga lotiti?
Izkoristite priložnost in se udeležite webinarja o učinkovitem oglaševanju na Facebooku in Instagramu.
Cilji predavanja
Na webinarju boste prejeli naslednja znanja:
- Kako začeti z oglaševanjem na Facebooku in Instagramu?
- Katere novosti v oglaševanju so že v veljavi in katere v pripravi
- Kako strukturirati oglaševanje glede na vaše potrebe?
- Kako pripraviti oglaševalsko akcijo?
- Kako izbrati učinkovite vizualne podobe?
- Kako napisati dober prodajni oglas?
Komu je namenjeno izobraževanje
Izobraževanje je namenjeno:
- skrbnikom družbenih omrežij
- odločevalcem v marketingu in prodaji
- vsem, ki imajo v podjetju stik z medijskim zakupom
- vsem, ki so že poskusili z oglaševanjem na Facebooku in Instagramu, a pri tem niso bili najbolj uspešni
Na webinarju se boste seznanili z načrtovanjem oglaševanja na Facebooku in Instagramu, postavitvijo osnov, vzpostavitvijo ključnih elementov, določanjem specifičnih lastnosti oglaševalske kampanje, oglasa, sledenjem in merjenjem učinkovitosti.
Za koga je webinar primeren?
Za vse, ki ste že poskusili s Facebook oglaševanjem, vendar ste uvideli, da je postavitev dobre kampanje težja naloga kot ste pričakovali.
Za koga webinar ni primeren?
Webinar ni primeren za popolne začetnike oz. tiste, ki niste še nikoli poskusili kreirati oglasa na Facebooku ali Instagramu.
Način dela
Kako se boste največ naučili?
Na webinarju bo prikazan tudi praktičen primer postavitve kampanje, korak za korakom.
Svetujemo vam, da webinar samo spremljate in zastavljate vprašanja, saj boste po končanem webinarju prejeli tudi posnetek predavanja.
Predlagamo, da po koncu predavanja webinar pogledate še enkrat ter v orodju za postavitev Facebook in Instagram oglasov (Facebook Ads manager) postavite svoj oglas.
Cena izobraževanja s popusti
15 % popust do 5. marca
Redna cena webinarja znaša 162 EUR (DDV ni vključen).
Če se prijavite do vključno 5. marca, vam pripada 15 % popust za zgodnjo prijavo.
Kotizacija s popustom tako znaša 137,70 EUR (DDV ni vključen).
Če se webinarja ne boste mogli udeležiti, vam bo na voljo posnetek predavanja.
Prijava vključuje:
- izvedbo webinarja,
- posnetek webinarja ter gradivo za prenos znanja v podjetju (prejmete po koncu webinarja),
- odgovore na vaša konkretna vprašanja.
Izobraževanje bo potekalo:
Kdaj: v četrtek, 6. marca 2025, od 10.00 do 12.00.
Kje: preko platforme Zoom (ob prijavi in plačilu boste prejeli povezavo do webinarja).
Izjave udeležencev

Izvedel sem kar nekaj dodatnih informacij, tako da sem zelo zadovoljen.
Dober pregled nad Facebook in Instagram oglaševanjem za laike.
Kljub mojemu pomankljivemu predznanju, je bilo predavanje jasno in razumljivo, pridobljeno znanje bo koristno uporabljeno glede na razmere v katerih delamo.
Odlično predavanje! Prejela sem veliko koristnih informacij, ki sem jih vedno iskala.
Koristne in konkretne informacije, ki bodo zelo uporabne v praksi.
Prijava na delavnico je bila res dobra odločitev, saj je bila dobro zasnovana in razumljiva. Pridobila sem dovolj znanja, da ga bom lahko koristila v praksi.

Predavatelj
Zoran Bosančić
Zoran je lastnik in soustanovitelj digitalne marketinške agencije POINT OUT, predavatelj in strokovnjak s področja digitalnega marketinga.