Webinar: LinkedIn - nove prodajne priložnosti
Razlogi za prijavo na webinar
Zaradi trenutne situacije so uporabniki na družbenih omrežjih nadpovprečno aktivni, kar je potrebno izkoristiti,
saj je LinkedIn kot poslovno omrežje idealno orodje za mreženje in pridobivanje novih poslov.
PODROČJE
Digitalni marketing
TERMIN
15.10.2020
ČAS TRAJANJA
10:00 – 12:00
OBLIKA PREDAVANJA
Webinar
Podrobnejši program delavnice
Podrobnejši program delavnice
V času koronavirusa so osebna srečanja in dogodki praktično zamrli. Kako jih nadomestiti, predvsem za iskanje poslovnih priložnosti?
Ena izmed možnosti so tudi družbena omrežja, predvsem LinkedIn.
Zaradi trenutne situacije so uporabniki na družbenih omrežjih nadpovprečno aktivni, kar je potrebno izkoristiti, saj je LinkedIn kot poslovno omrežje idealno orodje za mreženje in pridobivanje novih poslov.
Da smo zgolj aktivni, še zdaleč ni dovolj. Kaj je naše merilo uspeha? Pogosto ga merimo v številu pridobljenih prodajnih priložnosti (leads).
Kako jih pridobiti?
1. Širitev mreže
- Katere tarče izbrati?
- Kako in koliko jih dodajati?
2. Objavljanje vsebin
- Katere vsebine objavljati?
- Kako pogosto?
- Distribucija vsebin – kako deluje LinkedInov algoritem?
- Tehnike in formati objavljanja
3. Engage (interakcija s tarčami)
- Nasveti, taktike, praktični primeri: vsebine
- Nasveti, taktike, praktični primeri: komentiranje
- Nasveti, taktike, praktični primeri: Linkedin orodja & funkcionalnosti
4. Čas za vaša vprašanja
Zadnji del izobraževanja je namenjen vašim specifičnim vprašanjem, tako da boste lahko predavatelju postavljali vprašanja ter dobili odgovore, ki jih tekom izobraževanja niste prejeli.
* Dodatek: 15 zelo uporabnih orodij za lead generation
LinkedIn je št. 1 poslovno družbeno omrežje
LinkedIn je št. 1 poslovno družbeno omrežje
675 mio uporabnikov v preko 200 državah: LinkedIn je št. 1 poslovno družbeno omrežje
- Iščete nove kontakte oz. prodajne priložnosti?
- Ne uspete ustrezno negovati vseh obstoječih strank?
- Odpirate oz. poslujete s tujimi trgi?
LinkedIn je s preko 675 mio uporabniki in preko 30 mio profili podjetij največje poslovno družbeno omrežje. Združuje uporabnike iz več kot 200 držav, vsako sekundo se priključita 2 nova. Torej – ali ste na LinkedInu ali ne obstajate.
Webinar je namenjen vsem, ki želite s pomočjo LinkedIna zasledovati poslovne cilje, še posebej pa:
- Prodajnikom (KAM, produktni vodje…) in vodstvenim kadrom – prodaja in navezovanje stikov
- Tržnikom / social managerjem – marketing in grajenje kredibilnosti
Dobre prakse LinkedIna – ekskluzivna, sveža vsebina
LinkedIn ima ogromen, med slovenskimi uporabniki še precej neizkoriščen potencial. V pravi kombinaciji z (digitalnim) marketingom predstavlja močno orodje za pridobivanje prodajnih priložnosti na globalnem nivoju. Tudi marketinški oddelki ga lahko učinkovito uporabijo za grajenje kredibilnosti in zato smo za vas pripravili ekskluzivno delavnico na slovenskem trgu, ki predstavlja sveže in težko pričakovane vsebine, nasvete ter navodila iz rok priznanega slovenskega strokovnjaka Mitje Špendeta.
Komu je namenjeno izobraževanje
Komu je namenjeno izobraževanje
Webinar je namenjen vsem odgovornim v podjetjih in organizacijah, ki želite s pomočjo LinkedIn-a navezati stike, poiskati in razvijati nove prodajne priložnosti, negovati obstoječe stranke, ter preko profila podjetja graditi zavedanje / ugled o vašem podjetju / organizaciji.
Izobraževanje je še posebej namenjeno:
Prodajnikom / vodstvenim kadrom, ki:
- želijo izkoristiti moč družbenih omrežij za navezovanje kontaktov in pridobivanje prodajnih priložnosti,
- želijo umestiti LinkedIn v svoj prodajni proces,
- so aktivni na LinkedInu, a ne znajo generirati povpraševanj,
- si želijo zgraditi osebno kredibilnost in povečati svoje omrežje
Tržnikom / social managerjem, ki:
- upravljajo z LinkedIn profili podjetij in skrbijo za njihove vsebine,
- morajo pridobiti več prodajnih priložnosti,
- jih zanima ciljano LinkedIn oglaševanje
Komu webinar ni namenjen?
Webinar ni namenjen popolnim začetnikom (brez LinkedIn profila).
Prijava in popusti
Prijava in popusti
15 % popust do 13. oktobra
Redna cena webinarja znaša 115 EUR (DDV ni vključen).
V kolikor se prijavite do vključno 13. oktobra vam pripada 15 % popust za zgodnjo prijavo.
Kotizacija s popustom tako znaša 97,75 EUR (DDV ni vključen).
Če se webinarja ne boste mogli udeležiti, vam bo na voljo posnetek predavanja.
Prijava vključuje:
- izvedbo webinarja,
- posnetek webinarja ter gradivo za prenos znanja v podjetju (prejmete po koncu webinarja),
- odgovore na vaša konkretna vprašanja.
Izobraževanje bo potekalo:
Kdaj: v četrtek, 15. oktobra 2020, od 10.00 do 12.00.
Kje: preko platforme Zoom (ob prijavi in plačilu boste prejeli povezavo do webinarja).
Izjave udeležencev
Prejel sem koristne in uporabne informacije, s pomočjo katerih bom zagotovo bistveno bolje izkoristil LinkedIn možnosti.
Prejeto znanje bom definitivno lahko prenesel v prakso, saj sem se lahko posvetoval o konkretnih vprašanjih in rešitvah, ki mi bodo pomagale pri vpeljavi LinkedIn-a.
Delavnica je bila koristna in pridobljeno znanje bo definitivno pripomoglo k izboljšanju na tem področju.
Delavnica je bila izredno praktična in poučna. Predavatelj je podal mnogo koristnih nasvetov, rešitev in informacij.
Super delavnica, delo na konkretnih primerih, ter sodelovanje z udeleženci. Hvala.
Odlično predavanje. Veliko informacij in predvsem tudi praktičnih primerov. Definitivno bomo zdaj lažje to znanje uporabili tudi v našem podjetju.
Na delavnici sem prejela veliko novega znanja (kaj LinkedIn vse omogoča in kako to v podjetju prenesti v prakso). S predavateljem smo že sodelovali in všeč mi je, ker je realen: brez primerne dobre vsebine in točno definiranih person nobeno orodje ne bo prineslo čudežev.
Delavnico priporočam vsem, ki se ukvarjajo z družbenimi omrežji, še posebej v B2B segmentu.
Delavnica je bila odlična. Prikazani primeri dobre prakse so takoj uporabni.