Webinar: Kako se pripraviti na "Black Friday"?
Razlogi za prijavo na webinar
Tržne akcije “Black Friday” ali črni petek se v zadnjih letih lotevajo tudi slovenska podjetja.
Na webinarju boste spoznali vse atribute dobre prodajne akcije – od strateškega načrtovanja, teaserja, izbora digitalnih kanalov ter taktike popustov.
PODROČJE
Digitalni marketing
TERMIN
27.10.2022
ČAS TRAJANJA
10:00 – 12:00
OBLIKA PREDAVANJA
Webinar
Podrobnejši program delavnice
Podrobnejši program delavnice
1. Teme, ki jih bomo obravnavali na predavanju – Black Friday madness:
- Ali vaše podjetje res potrebuje Black Friday prodajo?
- Kako se pripravimo na Black Friday?
- Kako poteka teaser faza Black Friday?
- Kaj se zgodi na Black Friday vikend?
- Kaj je Cyber Monday in zakaj moramo ponovno prodajati?
- Kateri produkti in katere produktne kategorije so najbolj primerne za Black Friday prodajo?
- Pregled marketingških kanalov in njihove vloge v Black Friday prodaji
- Primeri slovenskih in tujih Black Friday akcij v zadnjih letih
- Primeri e-mail sporočil in oglasov Black Friday akcij
- Koliko popustov, kakšni popusti, zakaj sploh popusti?
2. Čas za vaša vprašanja
Zadnji del webinarja je namenjen vašim specifičnim vprašanjem, tako da boste lahko predavatelju postavljali vprašanja ter dobili odgovore, ki jih tekom izobraževanja niste prejeli.
Cilj izobraževanja
Cilj izobraževanja
Zakaj se sploh iti “Black Friday”?
Večina ameriških podjetij že v začetku leta začne načrtovati največjo prodajno akcijo “Black Friday” ali črni petek, ki poteka konec novembra. Podjetja, ki so pri tem najuspešnejša, dosegajo v okviru te akcije do 70 % letnega prometa. Na slovenskem trgu se vedno več podjetij sramežljivo odloča za podobne akcije, ki pa so bolj ali manj uspešne.
Black Friday ni le še ena sezonska razprodaja
Za izpeljavo dobre Black Friday akcije potrebujete znanje, strategijo in dobro načrtovanje, ki se mora začeti že sedaj. Zato smo za vas pripravili delavnico na kateri boste spoznali vse atribute dobre Black Friday akcije. Od strateškega načrtovanja, teaserja, uporabe digitalnih kanalov, do taktike popustov in še mnogo več. Webinar bo potekal interaktivno, na osnovi primerov udeležencev.
Komu je namenjeno izobraževanje
Komu je namenjeno izobraževanje
Izobraževanje je namenjeno:
- lastnikom malih in srednje velikih podjetij,
- vodjem marketinga,
- vodjem prodaje,
- vodjem digitala,
- produktnim vodjem,
- vsem, ki želijo izkoristiti “Black Friday” za pospeševanje prodaje
Cena izobraževanja s popusti
Cena izobraževanja s popusti
15 % popust do 26. oktobra
Redna cena webinarja znaša 115 EUR (DDV ni vključen).
V kolikor se prijavite do vključno 26. oktobra vam pripada 15 % popust za zgodnjo prijavo.
Kotizacija s popustom tako znaša 97,75 EUR (DDV ni vključen).
Če se webinarja ne boste mogli udeležiti, vam bo na voljo posnetek predavanja.
Prijava vključuje:
- izvedbo webinarja,
- posnetek webinarja ter gradivo za prenos znanja v podjetju (prejmete po koncu webinarja),
- odgovore na vaša konkretna vprašanja.
Izobraževanje bo potekalo:
Kdaj: v četrtek, 27. oktobra 2022, od 10.00 do 12.00.
Kje: preko platforme Zoom (ob prijavi in plačilu boste prejeli povezavo do webinarja).
Izjave udeležencev
Zagotovo bom prejeto znanje prenesla v prakso, saj sem izvedela za mnogo stvari, ki sem jih danes slišala prvič. Prijava se je izkazala za dobro odločitev.
Zelo sem zadovoljna z delavnico in upam, da bom čim več tega (slišanega) prenesla v prakso čim hitreje.
Prejeto znanje bom prenesla v prakso. Odlična delavnica, ki jo toplo priporočam.
Prejel sem koristne informacije, ki so bile izčrpne in dobro razložene. Uporabno predavanje. Hvala!
Absolutno sem na delavnici prejela koristne informacije , ki jih bom lahko izvajala v svoji službi.
Zelo dobra vsebina, veliko koristnih in uporabnih informacij ter nasvetov.