Webinar: Kako do uspešnega prodajnega sestanka?
Razlogi za prijavo na webinar
Z uvedbo virtualnih tehnologij za sestanke je telefonsko trženje in virtualna izvedba sestankov pridobilo tako na vrednosti, produktivnosti kot tudi višji realizaciji. Na praktični delavnici bomo tako obravnavali, kako dogovoriti ter uspešno izpeljati prodajne sestanke s poudarkom na hladnih (novih) kontaktih.
PODROČJE
Prodaja
TERMIN
18.5.2022
ČAS TRAJANJA
10:00 – 13:00
OBLIKA PREDAVANJA
Webinar
Podrobnejši program delavnice
Podrobnejši program delavnice
Način prenosa znanja
Prenos znanja na delavnici bo potekal interaktivno preko orodij za pripravo prodajne predstavitve, telefonskega scenarija za dogovor sestanka ter predstavitvenih e-mailov.
1. del: Priprava prodajne predstavitve in preoblikovanje ponudbe
Priprava osnovne prodajne zgodbe – stranka potrebuje rešitev, ne ponudbe:
- Kako pripravimo prodajni pristop, da bo dogovarjanje prodajnih sestankov uspešno?
- Kako v praksi določimo ciljne skupine strank za uspešno dogovarjanje prodajnih sestankov?
- Kako preoblikovati našo ponudbo v jezik potreb oz. želja potencialnega kupca?
- Kako produkt oz. storitev, ki jo prodajamo preoblikovati iz lastnosti v jezik koristi in rešitev za potencialnega kupca?
- Kako dodati vrednost lastnim izdelkom oz. storitvam v očeh naših potencialnih kupcev?
- Kako pripraviti ponudbo, ki jo potencialna stranka težko zavrne?
2. del: Priprava za/na sestanek
1. Motivatorji, ki pospešujejo dogovor prodajnega sestanka:
- 11 motivatorjev za pospeševanje uspešnosti dogovora sestankov za področje B2C
- 12 motivatorjev za pospeševanje uspešnosti dogovora sestankov za področje B2B
2. Orodja za pospeševanje prodaje na prodajnem sestanku:
- Spoznali boste 10 orodij, ki pospešujejo prodajo na sestanku in vam olajšajo follow up aktivnosti
3. Kako pripravimo bazo strank?:
- Kako določiti ciljno skupino strank?
- Kako se določa in segmentira potencialne ciljne stranke?
- Kje in kako do kontaktov in baze strank?
- Prednosti in slabosti javno dostopnih baz
- Katere pristope za grajenje baze uporabiti v praksi za področje B2C ali B2B?
- Skriti viri potencialnih baz strank v podjetju
4. »Hladni« vs. »topli« klic za dogovor termina sestanka:
- Kako uspešno dogovarjati sestanke na toplih kontaktih (obstoječi kupci, nekdanji kupci…)?
- Kako navidezno neznane stranke spremeniti v znane stranke?
- Pri hladnih klicih je največja ovira na sestanku, da vas stranka ne pozna
- Kako zgraditi odnos in odpraviti občutek nezaupanja stranke?
- Kako uspešno dogovarjati sestanke s hladnimi kontakti?
5. Skupinske prodajne predstavitve:
- 5 tipov skupinskih prodajnih predstavitev, ki delujejo v praksi
- V katerih primerih je boljša izbira individualni prodajni sestanek in v katerih skupinska predstavitev?
6. Uspešnost prodajnega sestanka je odvisna od follow up aktivnosti:
- Dobre prakse follow up-ov
3. del: Priprava telefonske skripte in predstavitvenega e-maila za klic za dogovor sestanka
1. Priprava osnovnega telefonskega razgovora za dogovor sestanka:
- Kaj je najpogostejša napaka pri dogovarjanju prodajnih sestankov, zaradi katere se dogovori povprečno 20% manj sestankov kot jih je možno in kako jo odpraviti?
- Kako predstaviti podjetje? Pri dobrem dogovoru sestanka, vas v 98 % klicev ne bodo vprašali o vašem podjetju. Zakaj je to pomembno? Kako to doseči?
- Kako dati stranki občutek, da to ni samo prodajni klic?
- Kako »priti mimo« tajnice?
- Kako si zgraditi avtoriteto in tako povečati izplen števila sestankov?
- Filter vprašanja, za izločanje manj potencialnih strank
- Kako povečati uspešnost dogovorjenih sestankov s potencialnimi strankami?
- Kako dodati pomembnost in vrednost sestanku, da si bo stranka z veseljem vzela čas?
- Kako v skripto vgraditi vnaprejšnje reševanje ugovorov stranke?
- Kako se skripte ne uporablja – najpogostejše napake pri uporabi skripte
2. Učinkovito reševanje ugovorov strank … dober klic za dogovor sestanka ni daljši od 3 minut:
- Kako potencialne ugovore stranke rešiti že preden se pojavijo?
- Katere ugovore rešujemo in katerih ne?
- Kako si vnaprej pripravimo odgovore na ugovore stranke in jih vključimo v pripravo skripte?
- Kako sprejeti zavrnitev in jo izkoristiti kot priložnost za dogovor prodajnega sestanka?
4. del: Čas za vaša vprašanja
Zadnji del izobraževanja je namenjen vašim specifičnim vprašanjem, tako da boste lahko predavateljici postavljali vprašanja ter dobili odgovore, ki jih tekom izobraževanja niste prejeli.
Cilj izobraževanja
Cilj izobraževanja
Cilji predavanja
Kako uspešno dogovarjati prodajne sestanke?
Najučinkovitejši prodajni pristop je osebna prodaja. Da pride do prodajnega sestanka, je potrebno s pomočjo telefona, e-pošte ali LinkedIna dogovoriti sestanek s ciljnimi potencialnimi strankami. Virtualne tehnologije so osebni prodaji omogočile tako višjo produktivnost kot dodatne možnosti pri izvedbi sestankov.
Vendar, veliko število prodajnih sestankov še ne zagotavlja prodaje. Ključno je, kako s klicem za dogovor sestanka ustvarimo zanimanje, ki usmerja k nakupu.
Cilji izobraževanja
- Uspešno dogovarjanje sestankov na področju B2B ali B2C
- Izboljšan prodajni pristop
- Izdelava skripte za dogovor sestanka
- Izdelava predloge predstavitvenega emaila za dogovarjanje sestankov
Analiza in izboljšave obstoječega načina dogovarjanja sestankov
V koliko bi želeli, lahko vaše že obstoječe skripte ter predstavitvene emaile za dogovor sestanka, pošljete predavateljici v pregled še pred delavnico. Po delavnici vas bo predavateljica opozorila na pomanjkljivosti in podala predloge za izboljšanje.
Praktične vaje in gradiva za prenos znanja v podjetju
Več kot polovico časa bomo posvetili praktičnim vajam in vašim primerom. Za učinkovit prenos znanja boste prejeli obogateno elektronsko gradivo, ki bo vsebovalo napotke, konkretne primere in pristope, ki jih boste uporabili pri prenosu znanja na svoje sodelavce.
Orodji “Šablona prodajnih pristopov” in orodje za pripravo skripte
Prejeli boste orodje za generiranje učinkovitejših prodajnih pristopov. Prejeli boste tudi praktično orodje, ki vas bo vodilo skozi pripravo prodajne predstavitve in skripte za dogovor sestanka. Orodje vam bo omogočilo, da boste pridobljeno vsakodnevno uporabljali pri svojem delu.
Komu je namenjeno izobraževanje
Komu je namenjeno izobraževanje
Izobraževanje je namenjeno:
- direktorjem
- lastnikom malih in srednje velikih podjetij
- podjetnikom
- vodjem prodaje in marketinga
- vsem, ki so odgovorni za povečanje prodaje in dobička
Prijava in popusti
Prijava in popusti
15 % popust do 17. maja
Redna cena webinarja znaša 162 EUR (DDV ni vključen).
V kolikor se prijavite do vključno 17. maja vam pripada 15 % popust za zgodnjo prijavo.
Kotizacija s popustom tako znaša 137,70 EUR (DDV ni vključen).
Če se webinarja ne boste mogli udeležiti, vam bo na voljo posnetek predavanja.
Prijava vključuje:
- izvedbo webinarja,
- posnetek webinarja ter gradivo za prenos znanja v podjetju (prejmete po koncu webinarja),
- analiza vaših prodajnih materialov in follow up po delavnici,
- odgovore na vaša konkretna vprašanja.
Izobraževanje bo potekalo:
Kdaj: v sredo, 18. maja 2022, od 10.00 do 13.00.
Kje: preko platforme Zoom (ob prijavi in plačilu boste prejeli povezavo do webinarja).
Izjave udeležencev
Tabela z orodji mi bo zelo koristila. Že med delavnico sem dobila kar nekaj idej.
Definitivno bom predloge prenesla v prakso. nekaj pa jih že uporabljam. Prijava se je izkazala za dobro odločitev.
Z informacijami sem bila zelo zadovoljna in verjamem, da mi bodo pomagale pri sistematizaciji prodajnega procesa, scenarija in pisanja prodajnih ponudb.
Prejete informacije oz. znanje bomo z veseljem prenesli v prakso že jutri. Definitivno se je prijava izkazala za zelo dobro odločitev. Predlagam, da ostanemo v stiku.
Delavnica mi je dobesedno odprla glavo, dobila sem odlične informacije in prepričana sem, da bo uspeh viden v nekaj mesecih. Hvala ekipi openIT in Bernardi za podano znanje.
Super delavnica tako za izkušene prodajalce kot za novince v prodaji.