Webinar: Influencer marketing
Razlogi za prijavo na webinar
Na webinarju boste izvedeli vse, kar morate vedeti o uspešnem sodelovanju z influencerji oz. digitalnimi vplivneži.
Kako izbrati pravega influencerja, kako z njim sodelovati, kako meriti akcijo in kako pravno formalno in računovodsko urediti razmerje z njim.
PODROČJE
Digitalni marketing
TERMIN
16.2.2023
ČAS TRAJANJA
10:00 – 12:00
OBLIKA PREDAVANJA
Webinar
Podrobnejši program delavnice
Podrobnejši program delavnice
1. Kaj je influencer marketing in kako se ga lotimo?
- Kaj, zakaj in kje influencer marketing?
- Ali je influencer marketing sploh primeren za vaše podjetje?
- Kdo je dober influencer, kako ga definiramo, na katerih kanalih deluje, kako ga najdemo?
2. Delo z vplivneži – na kaj moramo paziti?
- Pomembne pogodbene, računovodske in druge obveze ki jih morate izpolnjevati vi in influencer
- Kaj se zgodi pred akcijo, na dan akcije in po akciji?
- Kako merimo uspeh influencerjev in njihovih objav (kuponi, UTMji, merjenje branda)?
3. Vrste influencerjev, primeri kampanj
- Primeri dobrih in slabih influencer kampanj
- Influencerji, ki prinašajo neposredno prodajo
4. Pravna ureditev sodelovanja z influencerji
Prejeli boste tudi primer pogodbe, ki jo podpišete z influencerjem. Prav tako vas bo predavatelj opozoril na morebitne pravno formalne pasti in prednosti sodelovanja.
5. Čas za vaša vprašanja
Zadnji del izobraževanja je namenjen vašim specifičnim vprašanjem, tako da boste lahko predavatelju postavljali vprašanja ter dobili odgovore, ki jih tekom izobraževanja niste prejeli.
Cilj izobraževanja
Cilj izobraževanja
Zakaj sodelovati z vplivneži?
Ker kupci vedno več kupujejo na osnovi priporočil, slovenska podjetja vse pogosteje sodelujejo z influencerji oziroma vplivneži. Influencerji so osebe, ki so skozi vsebine, ki so jih kupci prepoznali kot kvalitetne, pridobili njihovo zaupanje. Podjetja zato skušajo s pomočjo influencerjev vplivati na njihovo bazo sledilcev in jih zato vse pogosteje vključujejo v svoje strategije tržnega komuniciranja in marketinga.
Na webinarju boste prejeli odgovore na naslednja vprašanja
- Ali je influencer marketing sploh primeren za vaše podjetje?
- Kdo je dober influencer, kako ga definiramo, na katerih kanalih deluje, kako ga najdemo?
- Kako izločimo zrnje od plevela in najdemo za nas najbolj primerne influencerje?
- Pomembne pogodbene, računovodske in druge obveze ki jih morate izpolnjevati vi in influencer
- Oglaševanje influencerskih objav
- Kako merimo uspeh influencerjev in njihovih objav (kuponi, UTMji, merjenje branda)?
- Kratko in dolgoročno sodelovanje z influencerjem?
- Primeri dobrih in slabih influencer kampanj
- Influencerji, ki prinašajo neposredno prodajo
- Primer pogodbe z influencerjem
Komu je namenjeno izobraževanje
Komu je namenjeno izobraževanje
Izobraževanje je namenjeno:
- vodjem marketinga
- vodjem prodaje
- vodjem digitala
- sodelavcem v marketingu
- produktnim vodjem
- vsem, ki želijo izkoristiti moč influencer marketinga
Cena izobraževanja s popusti
Cena izobraževanja s popusti
15 % popust do 15. februarja
Redna cena webinarja znaša 162 EUR (DDV ni vključen).
V kolikor se prijavite do vključno 15. februarja vam pripada 15 % popust za zgodnjo prijavo.
Kotizacija s popustom tako znaša 137,70 EUR (DDV ni vključen).
Če se webinarja ne boste mogli udeležiti, vam bo na voljo posnetek predavanja.
Prijava vključuje:
- izvedbo webinarja,
- posnetek webinarja ter gradivo za prenos znanja v podjetju (prejmete po koncu webinarja),
- odgovore na vaša konkretna vprašanja.
Izobraževanje bo potekalo:
Kdaj: v četrtek, 16. februarja 2023, od 10.00 do 12.00.
Kje: preko platforme Zoom (ob prijavi in plačilu boste prejeli povezavo do webinarja).
Izjave udeležencev
Na izobraževanju sem pridobila uporabne informacije, ki jih bom prenesla v podjetje in jih bomo uporabili v praksi. Ker smo šele na začetku tega načina promocije, bomo upoštevali začetne korake, ki smo jih spoznali danes.
Predavatelj je bil odličen, z ogromno znanja, delavnica pa podaja koristne informacije.
Izobraževanje je bilo zelo izčrpno in koristno. Pomagalo mi bo identificirati prave influencerje, jih primerno nasloviti in vzpostaviti primerno sodelovanje.
Današnje predavanje je bilo zelo zanimivo, saj je imel predavatelj dobro podlago iz katere sem se veliko naučila, ter dobila znanje, ki sem ga pričakovala.
Odločitev za udeležbo delavnice se je vsekakor izkazala za dobro, saj bomo prejete informacije lahko uporabili v praksi in začeli delati na “influence marketingu”.