Webinar: E-mail marketing
Razlogi za prijavo na webinar
Na webinarju boste spoznali vsebinski, pravni, CRM in GDPR vidik elektronskega pošiljanja vaše pošte ter kako pripraviti dobro e-sporočilo, ki ga bodo ljudje z veseljem odprli in kupili vaš produkt oz. storitev.
PODROČJE
Digitalni marketing
TERMIN
20.4.2022
ČAS TRAJANJA
10:00 – 12:00
OBLIKA PREDAVANJA
Webinar
Podrobnejši program delavnice
Podrobnejši program delavnice
1. Kako pridobivamo kvalitetno bazo e-mail naslovov?
- Kje dobiti bazo e-mail naslovov?
- Kako uporabimo našo spletno stran za pridobivanje e-mail naslovov?
2. Kaj, kako in kdaj pošiljati?
- Kje dobiti vsebine za pošiljanje?
- Kako napisati e-mail, ki ga bodo ljudje z veseljem odprli in kupili vaš produkt?
- Kdaj pošiljati prodajne in kdaj informativne e-maile?
- Kako in kdaj segmentiramo naslovnike?
3. Kako merimo uspešnost e-mail marketinga?
- Kako uporabimo Google Analytics za spremljanje uspešnosti?
4. Kako izboljšujemo uspešnost e-mail marketinga?
- Triki, s katerimi bomo zagotovili, da bodo uporabniki dobili naš e-mail
- Triki, s katerimi bomo zagotovili, da bodo uporabniki odprli naš e-mail
- Triki, s katerimi bomo zagotovili, da bodo uporabniki kliknili na ponudbo v e-mailu
5. Varstvo osebnih podatkov (GDPR)
- Zahteve GDPR, ki vplivajo na e-mail marketing
6. Čas za vaša vprašanja
Zadnji del izobraževanja je namenjen vašim specifičnim vprašanjem, tako da boste lahko predavatelju postavljali vprašanja ter dobili odgovore, ki jih tekom izobraževanja niste prejeli.
Cilj izobraževanja
Cilj izobraževanja
Na webinarju boste prejeli odgovore na naslednja vprašanja:
- Kako pripraviti dobro e-sporočilo?
- Kaj morate vedeti o množičnem pošiljanju, da zadostite zakonskim obveznostim?
- Grajenje učinkovite baze za e-pošiljanje
- Katera so siva zakonodajna območja in kako jih lahko uporabite v praksi?
- Kaj mora vsebovati “Zadeva”, da bodo prejemniki odprli e-sporočilo?
- Kakšna mora biti vsebina e-novic, da bomo z njimi prodali več?
- Zahteve GDPR, ki vplivajo na e-mail marketing
- Sprememba zakona o elektronskem poslovanju, ki omogoča uporabo e-naslovov v B2B brez predhodnega dovoljenja
- Kako mora biti sestavljeno pravno obvestilo na koncu e-sporočila?
Komu je namenjeno izobraževanje
Komu je namenjeno izobraževanje
Izobraževanje je namenjeno:
- lastnikom malih in srednje velikih podjetij
- vodjem marketinga
- vodjem prodaje
- vodjem digitala
- urednikom spletnih strani
- sodelavcem v marketingu
- vsem, ki želijo e-marketing spremeniti v dobičkonosno prodajno pot
Prijava in popusti
Prijava in popusti
15 % popust do 18. aprila
Redna cena webinarja znaša 115 EUR (DDV ni vključen).
V kolikor se prijavite do vključno 18. aprila vam pripada 15 % popust za zgodnjo prijavo.
Kotizacija s popustom tako znaša 97,75 EUR (DDV ni vključen).
Če se webinarja ne boste mogli udeležiti, vam bo na voljo posnetek predavanja.
Prijava vključuje:
- izvedbo webinarja,
- posnetek webinarja ter gradivo za prenos znanja v podjetju (prejmete po koncu webinarja),
- odgovore na vaša konkretna vprašanja.
Izobraževanje bo potekalo:
Kdaj: v sredo, 20. aprila 2022, od 10.00 do 12.00.
Kje: preko platforme Zoom (ob prijavi in plačilu boste prejeli povezavo do webinarja).
Izjave udeležencev
Na delavnici sem prejela koristne informacije, ki jih bom prenesla v prakso. Delavnica je potekala v sproščenem in prijetnem vzdušju.
Dobil sem veliko novih in koristnih informacij na transparenten in zanimiv način. Absolutno je obisk izobraževanja dober ROI.
Prejete informacije so bile zelo praktično usmerjene in jih bomo brez težav uporabili v našem podjetju. Predavanje je bilo tako zanimivo, da je čas minil kar prehitro.
Odlično! Zanimivo! Uporabno! Hvala!
Predavanje je bilo odlično izpeljano, razumljivo, poučno, vsebinsko dovršeno. Vsebino bom lahko prenesla v prakso in tako izboljšala poslovanje.