Subvencije
Javni razpis za vzpostavitev ali nadgradnjo elektronskega poslovanja v MSP v obdobju 2019-2022 »E-POSLOVANJE 2019-2022«
Namen javnega razpisa
Namen javnega razpisa je preko sofinanciranja upravičenih stroškov vzpostavitve ali nadgradnje elektronskega poslovanja podpreti MSP, ki lahko s prevzemom elektronskega načina poslovanja lažje vstopajo v globalne verige vrednosti in na nove trge, povečajo mednarodno konkurenčnost njihovega poslovanja, izboljšajo in pospešijo interakcijo s poslovnimi partnerji v tujini, učinkoviteje pošiljajo in zbirajo informacije ter izboljšajo odnose v celotni dobavni verigi.
Cilj javnega razpisa
Cilj javnega razpisa z vidika Operativnega programa za izvajanje evropske kohezijske politike je z vzpostavitvijo ali nadgradnjo elektronskega poslovanja izboljšati možnosti MSP pri vstopu oziroma širitvi poslovanja na tuje trge in tako povečati njihovo mednarodno konkurenčnost.
Predmet javnega razpisa
Predmet javnega razpisa je sofinanciranje vzpostavitve in nadgradnje elektronskega poslovanja s tujimi trgi v podjetjih in vključuje naslednje ukrepe:
- Elektronsko izmenjavo med partnerji
- Digitalizacijo nastopov na sejmih
- Spletne strani za tuje trge
- Spletne trgovine
- Produktno-prodajne videe
- Krepitev kompetenc – usposabljanja
Ciljne skupine
Ciljne skupine: mikro, mala in srednje velika podjetja.
Upravičenci
Upravičenci so podjetja:
- ki oddajo vlogo na predmetni javni razpis (prijavitelji),
- ki izpolnjujejo vsa določila predmetnega javnega razpisa in razpisne dokumentacije,
- za katere se izda sklep o dodelitvi sredstev,
- s katerimi se podpiše pogodbo o sofinanciranju.
Pogoji za sodelovanje
- Vsaj 25% prometa ste lani ustvarili z izvozom, zaželeno 50% ali več
- Imate dobro boniteto
- V podjetju sta vsaj dve zaposleni osebi
- Ste mikro, malo ali srednje veliko podjetje
Več o pogojih najdete tukaj.
Okvirna višina sredstev
Okvirna skupna višina sredstev, ki so na razpolago za izvedbo predmetnega javnega razpisa, znaša največ do 9.450.000,00 EUR.
Rok za prijavo
Roki za oddajo vlog so:
1. rok: 5. 11. 2018
2. rok: 1. 10. 2019
3. rok: 1. 10. 2020
4. rok: 1. 10. 2021
Časovnica za 1. rok:
Upravičeni stroški so
- Spletna stran
- Spletna trgovina
- B2B portal
- Video predstavitev
- Krepitev kompetenc/ usposabljanja zaposlenih (obvezen ukrep)
OPENIT d.o.o. podizvajalec za krepitev kompetenc - usposabljanja
Izobraževalna področja
- Digitalnih tehnologij (IoT in indrustrija 4.0)
- Digitalne transformacije
- Digitalnega marketinga in prodaje
- Drugih poslovnih izobraževanj
Ustreznost pogojem razpisa
Registrirane dejavnosti OPENIT d.o.o. – šifre dejavnosti po 4. členu ZPRS-1 od ustanovitve podjetja 23. januarja 2012:
- 220 Drugo podjetniško in poslovno svetovanje
- 020 Svetovanje o računalniških napravah in programih
- 110 Obdelava podatkov in s tem povezane dejavnosti
- 85.590 Dr.n. izobr., izpopolnj. in usposabljanje
Število zaposlenih
V podjetju openIT so trije zaposleni. Vsi zaposleni so v podjetju že več kot tri leta.
Reference
- Gorenje d.d., 2016, projekt serije izobraževanj o Digitalni transformaciji
- Agencija Mori d.o.o., 2016 Program usposabljanja Diplome iz digitalnega marketinga
- BTC d.d., 2017, projekt serije izobraževanj o Digitalni trendih
- BTC d.d., 2017 Izobraževanje o družbenih medijih
- Studio Moderna d.o.o., 2017, projekt izvedbe usposabljanja Digitalno trženje
- Unior Zreče d.d., 2017, Projekt digitalne transformacije
- A1 d.d., projekt Digitalni trendi, 2017
- A1 d.d. Izvedba Diplome iz digitalnega marketinga, 2017
- Triglav d.d., 2017/18, projekt Digitalne tehnologije in poslovne priložnosti
- Triglav d.d. 2018, projekt izdelave e-gradiva Digitalne tehnologije pri sklepanju zavarovanj
Želite več informacij o nas kot podizvajalcu obveznega ukrepa?
Izpolnite obrazec in odgovorili vam bomo v najkrajšem možnem času.