
Spletni tečaj: Uspešno urejanje FB in Instagram profila
Razlogi za naročilo spletnega tečaja
Na spletnem tečaju se boste seznanili s triki, primeri dobre prakse
in vsemi ostalimi prvinami uspešnega upravljanja družbenih omrežij.

PODROČJE
Digitalni marketing

TERMIN
/

ČAS TRAJANJA
120 min

OBLIKA PREDAVANJA
Spletni tečaj
Podrobnejši program spletnega tečaja
Podrobnejši program spletnega tečaja
1. Kako delujeta Facebook in Instagram?
- Predstavitev delovanja obeh platform
- Kako deluje algoritem in od česa je odvisno, kdaj se objava prikaže v “news feedu”?
2. Priprava vsebin za objavo in triki za izboljšanje rezultatov
- Kako pravilno pripraviti objave?
- Kakšna vsebina je primerna za objavo?
- Primeri dobrih praks
- Nasveti in triki za izboljšanje rezultatov
- Skrivnosti za povečanje odzivnosti sledilcev
3. Urednikovanje in analiza
- Kako začrtati dolgoročno strategijo upravljanja?
- Predstavitev orodij za učinkovitejše upravljanje in analizo
- Kateri podatki so nam na voljo in kaj se iz njih lahko naučimo?
- Novosti in napovedi za prihodnost
Cilj izobraževanja
Cilj izobraževanja
Učinkovita raba Facebooka in Instagrama v poslovne namene
- Želite bolj učinkovito izkoristiti potencial Facebooka in Instagrama?
- Želite pridobiti nove stranke in povečati promet na vaši spletni strani?
- Želite vzpostaviti in vzdrževati odnos z vašimi sledilci?
Na predavanju boste spoznali primere dobre prakse in vse ostale prvine uspešnega upravljanja družbenih omrežij; od postavitve prave strategije do učinkovite izvedbe.
Cilji izobraževanja
Na spletnem tečaju boste prejeli naslednja znanja:
- Predstavitev treh ključnih elementov: profil, poslovna stran in “news feed”
- Kako deluje algoritem in od česa je odvisno, kdaj se objava prikaže v “news feedu”?
- Predstavitev možnih nastavitev in različnih zvrsti poslovnih strani
- Predstavitev različnih tipov objav: od najbolj osnovne tekstovne objave do bolj zapletenih objav kot sta canvas in slideshow
- Predstavitev orodij za učinkovitejše upravljanje in analizo
- Kako začrtati dolgoročno strategijo upravljanja?
- Priprava uredniškega načrta objavljanja
- Vzpostavitev in vzdrževanje odnosov s sledilci
Komu je namenjen spletni tečaj
Komu je namenjen spletni tečaj
Spletni tečaj je namenjen:
- skrbnikom družbenih omrežij
- sodelavcem v marketingu
- vsem, ki na Facebooku ali Instagramu ne najdejo pravega uspeha
Na spletnem tečaju se boste seznanili s triki, primeri dobre prakse in vsemi ostalimi prvinami uspešnega upravljanja družbenih omrežij (od postavitve prave strategije do učinkovite izvedbe).
Cena spletnega tečaja s 40 % popustom
Cena spletnega tečaja s 40 % popustom
40 % popust za naročilo spletnega tečaja do 31. decembra 2024
Redna cena spletnega tečaja znaša 162 EUR (DDV ni vključen).
V kolikor vaše naročilo oddate do vključno 31. 12. 2024, vam pripada 40 % popust na osnovno ceno.
Cena spletnega tečaja s popustom tako znaša 97,20 EUR (DDV ni vključen).
Na podlagi prejetega plačila oz. prejetega potrdila o plačilu, vam bomo poslali povezavo do spletnega tečaja, ki ga lahko pogledate kadarkoli ter na vseh pametnih napravah.
Naročilo spletnega tečaja vključuje:
- dostop do spletnega tečaja (prejeli boste povezavo),
- gradiva za prenos znanja v podjetju,
- kontakt predavatelja za vaša morebitna vprašanja.
Izjave udeležencev

Prejeto znanje bom lahko prenesla v prakso, saj mi je bilo izobraževanje v celoti všeč, z veseljem pa se bom tudi v prihodnje udeležila kakšnega podobnega izobraževanja.
Prijava in udeležba sta se izkazali za odlično odločitev, saj izobraževanje odstopa od večine s svojo vsebino in načinom izvedbe.
Super izobraževanje z veliko koristnimi informacijami.
Prejel sem koristne informacije. Hvala!
Všeč mi je bilo, ker je bilo predstavljeno na primerih. Nova izkušnja in nova znanja. Priporočam!
Predavanje je bilo izvedeno korektno, kratko in jedrnato. Odlično!
Eden najboljših in najbolj uporabnih seminarjev, kar sem jih obiskala! Veliko konkretnih in uporabnih nasvetov.
Strjeno, vendar zelo dobro razloženo predavanje, predstavljeno na primerih. Prijava na seminar je bila zelo poučna in odlična odločitev.
Čeprav se že nekaj mesecev aktivno ukvarjam z upravljanjem FB strani in oglasi, so bile današnje informacije nove in koristne. Prijava se je definitivno izkazala za dobro odločitev.
Informacije so bile zelo koristne in dobro razložene za prenos v prakso. Odlična stvar je bila, da je bilo veliko praktičnih primerov. Prijava je bila definitivno dobra odločitev