Spletni tečaj: Prodajte več po telefonu
Razlogi za naročilo spletnega tečaja
Z uvedbo virtualnih sestankov je telefonsko trženje pridobilo tako na vrednosti, produktivnosti kot višji realizaciji.
Telefonsko trženje je sedaj možno združiti z osebno prodajo, kar lahko še izboljša vaše prodajne rezultate.
PODROČJE
Prodaja
TERMIN
/
ČAS TRAJANJA
180 min
OBLIKA PREDAVANJA
Spletni tečaj
Podrobnejši program spletnega tečaja
Podrobnejši program spletnega tečaja
1. del: Psihologija vedenja pri telefonski prodaji
- Kako stranke dojemajo telefonsko prodajo?
- Kako se prilagoditi miselnosti strank?
- Temeljna dilema stranke ob vašem klicu – jo poznate in uspešno razrešujete pri stranki?
- Kako pripraviti ustrezen kontekst pristopa, upoštevajoč temelje psihologije vedenja za telefonski nagovor?
- 4 temeljna prodajna vprašanja brez katerih ni uspešne prodaje
- 4 temeljna področja, ki jih je potrebno načrtovati pri predstavitvi ponudbe
- »Spopadanje« prodajalcev z ugovori strank – vas NE vedno znova preseneti?
- Ste pripravljeni na »NE-je« oz. zavrnitve – 5 izhodnih strategij
- Osnovni prodajni »pitch« oz. predstavitveni nagovor, ki deluje tudi po telefonu
- Bistvo telefonske prodaje, tudi telefonske, je v follow up aktivnostih. Jih obvladate in izvajate na ustrezen način?
- Kako vzpostaviti odnos s stranko, da bo v prihodnje stranka vesela vašega klica?
- Največji strahovi in ovire prodajalcev pri uporabi telefona
- Kako izničiti strah prodajalca pred zavrnitvijo?
- Najpogostejše napake pri telefonskih klicih
- Dobra statistika je ključ za izboljšanje rezultatov
2. del: Veščine telefonskega komuniciranja – postanite mojstri poslušanja in postavljanja vprašanj
- Kako se pripravi več prodajnih »pitchev« oz. predstavitvenih nagovorov, ki delujejo tudi po telefonu?
- Utemeljujete kar trdite? Formula 3 vrednosti za stranko
- Kako dodati vrednost lastnim izdelkom oz. storitvam v očeh naših potencialnih kupcev?
- Tehnike in skrivnosti za uspešno prodajo po telefonu
- Kako aktivno voditi pogovor s sogovornikom in tekom pogovora ustvariti verigo DA-jev?
- Kako učinkovito izpeljati »hladne klice«?
- Prednosti in slabosti telefonske prodaje, v primerjavi z osebno prodajo, ter kako to uspešno uporabiti pri telefonski prodaji
- Moč tonalitete oz. veščine komuniciranja z tonaliteto
- Tehnike posredovanja vrednosti vašega postavljanja vprašanj v telefonski prodaji:
a) Metoda razpršitve z 4 ključnimi vprašanji
b) Metoda posrednega sporočila
c) Kako z raziskovalnimi vprašanji raziskati potrebe?
d) Kdaj usmeriti pogovor z zaprtimi vprašanji?
e) Aktiviranje in pritegnitev pozornosti sogovornika s »closingi«?
f) Umetna dilema
g) Moč retoričnih vprašanj
3. del: Osnovni elementi dobre skripte in predstavitvenega emaila
- Kako pripraviti dober uvod, da pritegnemo stranko?
- Kako dosežemo, da bo stranka vesela vašega klica oz. da vas bo vsaj poslušala do konca?
- Kako produkt ali storitev predstavimo kot rešitev za stranko?
- Kako v očeh stranke dosežemo kredibilnost svojega podjetja?
- Spreminjanje lastnosti v jezik koristi za stranko
- Kako kupcu zmanjšamo tveganje nakupa?
- Kako tekom pogovora ohranjamo pozornost oz. »prisotnost« stranke?
- Kako se soočimo z najpogostejšimi ugovori?
- Kako zmanjšamo breme nakupne odločitve?
- Kako uspešno zaključimo pogovor (prodajo)?
- Največje napake pri pripravi skript
- Kako dosežemo, da telefonisti oz. prodajalci navdušijo stranko?
- Primeri dobre in slabe prakse – kaj deluje, in kaj ne?
- Kako pripravimo skripto glede na vrsto klica (izhodni in dohodni klici) – glavne razlike ter skupne točke
- Kako pripravimo skripto na ravni B2B in B2C – glavne razlike in skupne točke
4. del: Praktični primeri – pisanje telefonske skripte
Na praktičnih primerih bo predstavljeno pisanje telefonske skripte (scenarijev za klicanje) in predstavitvenih sporočil. Cilj izobraževanja je, da pripravite prodajno skripto za klicanje in predstavitveni email, ki bosta delovala v praksi.
Cilj izobraževanja
Cilj izobraževanja
Na spletnem tečaju boste prejeli naslednja znanja:
V prvem delu delavnice boste pridobili osnovna teoretična in praktična znanja o učinkoviti rabi telefona v prodaji, v drugem delu pa boste na praktičnih primerih utrjevali pisanje telefonske skripte (scenarijev za klicanje) in predstavitvenih sporočil .
Cilj izobraževanja je, da pripravite prodajno skripto za klicanje in predstavitveni email, ki bosta delovala v praksi.
Med drugim boste spoznali tudi:
- Tehnike in skrivnosti za uspešno prodajo po telefonu
- Kako izničiti strah prodajalca pred zavrnitvijo?
- Nasveti in triki za »hladne klice«
- Kako pridobiti in ohraniti pozornost, oz. »prisotnost« stranke tekom pogovora?
- Kako doseči kredibilnost svoje ponudbe v očeh stranke?
- Kako se soočiti z najpogostejšimi ugovori?
- Kako uspešno zaključiti pogovor (prodajo)?
Praktične vaje
1/3 časa je posvečenega pripravi materialov (skripta, predloge emailov). Tako boste pridobljeno znanje lahko nemudoma prilagodili in prenesli v prakso.
Komu je namenjen spletni tečaj
Komu je namenjen spletni tečaj
Spletni tečaj je namenjen:
- direktorjem
- lastnikom malih in srednje velikih podjetij
- podjetnikom
- vodjem prodaje in marketinga
- vsem, ki so odgovorni za povečanje prodaje in dobička
Cena spletnega tečaja s 40 % popustom
Cena spletnega tečaja s 40 % popustom
40 % praznični popust za naročilo spletnega tečaja do 31. decembra 2024
Redna cena spletnega tečaja znaša 197 EUR (DDV ni vključen).
V kolikor vaše naročilo oddate do vključno 31. 12. 2024, vam pripada 40 % praznični popust na osnovno ceno.
Cena spletnega tečaja s popustom tako znaša 118,20 EUR (DDV ni vključen).
Na podlagi prejetega plačila oz. prejetega potrdila o plačilu, vam bomo poslali povezavo do spletnega tečaja, ki ga lahko pogledate kadarkoli ter na vseh pametnih napravah.
Naročilo spletnega tečaja vključuje:
- dostop do spletnega tečaja (prejeli boste povezavo),
- gradiva za prenos znanja v podjetju,
- kontakt predavateljice za vaša morebitna vprašanja.
Izjave udeležencev
Znanje bom prenesla v prakso, saj so bile informacije za mene zelo koristne. Prijava za sodelovanje na delavnici se je izkazala kot zelo koristna, saj imam kar nekaj novih scenarijev in prijemov, kako enostavneje pripraviti, oziroma uspeti v dogovarjanju uspešnega prodajnega sestanka.
Delavnica mi je dobesedno odprla glavo, dobila sem odlične informacije in prepričana sem, da bo uspeh viden v nekaj mesecih. Hvala ekipi openIT in Bernardi za podano znanje.