Seminar: Zakonsko obvezni interni akti podjetja
Razlogi za obisk izobraževanja
Prejeli boste natančne informacije o tem, kako vzpostaviti in izvajati
zakonsko obvezne interne akte.
PODROČJE
Upravljanje s človeškimi viri
TERMIN
17.4.2020
ČAS TRAJANJA
9:00 – 12:00
OBLIKA PREDAVANJA
Seminar
Podrobnejši program delavnice
Podrobnejši program delavnice
1. Izjava z oceno tveganja in zdravniška ocena delovnih mest
- Zakaj je neustrezna ocena tveganja najpogostejša sankcija inšpektorja za varstvo pri delu?
- Kako nas lahko dobro izdelana zdravniška ocena delovnega mesta obvaruje pred sankcijami in drugimi tveganji?
- Kakšne so zakonske zahteve in usmeritve za oceno tveganja pri enoosebnih družbah in kdaj se ne izplača tvegati?
- V primeru opustitve varnostnih ukrepov in malomarnosti delodajalca stroški zdravljenja delavca zapadejo na delodajalca!
- Usmeritve v primeru psihosocialnih tveganj, zlorabi nedovoljenih substanc, ravnanja v primeru nasilja tretjih oseb, prva pomoč in promocija zdravja!
2. S fleksibilno sistemizacijo poenostavimo notranje prerazporeditve delavcev
- Zakonski vidik in temelji za pripravo sistemizacije.
- Kdaj je smiselno razmišljati o sistemizaciji po vrsti del in kdaj po delovnih mestih?
- Prednosti in slabosti sistemizacije po vrsti del in sistemizacije po delovnih mestih.
- Kaj pomeni večja fleksibilnost sistemizacije za vodje?
- Pri sistemizaciji velja načelo »Manj je več!«.
- Kaj so obvezne vsebine opisov in kje delamo najpogostejše napake?
- Za “feedback” prinesite opis svojega delovnega mesta.
3. Vzpostavitev varnega delovnega okolja
- Kako postaviti pravilnik o mobingu, da le-ta ne bo imel negativnega prizvoka?
- Preventivni ukrepi kot del kulture podjetja.
- Ali obstajajo konfliktni zaposleni?
- Pomen izjav in zavez sodelavcev.
4. Preverjanje zlorab alkohola in drugih nedovoljenh substanc ni kot dvorezni meč
- Pasti dokazovanja suma zlorabe nedovoljenih substanc.
- Kako čim bolje opredeliti odgovornost sodelavcev, ki ne obvestijo nadrejenega o zaznani kršitvi?
- Zakaj mora delodajalec sprejeti akt?
- Kako pravilno ukrepati v primeru odstranitve delavca z delovnega mesta?
- Kaj pravi sodna praksa?
- Pomen izjav in zavez sodelavcev.
5. Ali ste glede na vašo dejavnost in tveganja opredelili ukrepe v primeru nasilja tretjih oseb
- Kdaj je smiselno postaviti akt ali navodila za ukrepanje?
- Kateri so še možni drugi ukrepi?
- V katerih dejavnostih inšpektor za varnost pri delu zahteva ukrepe v primeru nasilja tretjih oseb.
6. Promocija zdravja na delovnem mestu
7. Kakšni so vaši ukrepi za prvo pomoč in kaj vam nalaga zakon?
8. Pravilnik o nagrajevanju je morda obvezen tudi za vaše podjetje
- Cilji nagrajevanja.
- Kako ukrepati, da administracija ocenjevanja ne ubije dobrih modelov nagrajevanja?
- Kakšen mora biti namen nagrajevanja sodelavcev in kje delamo najpogostejše napake?
- Najpogostejše pasti z davčnega vidika.
9. Poenostavite in razjasnite procese s priporočljivimi akti!
- Prednosti akta o delovnem času.
- Kdaj je pravilnik o nadurah smiseln?
- Katere dileme rešuje pravilnik o letnih dopustih (določanje LD, koriščenje LD, upoštevanje zakonskih zahtev)?
- Ko ne izplačujete dnevnic, je to potrebno ustrezno zapisati v pravilniku o službenih potovanjih?
Cilj izobraževanja
Cilj izobraževanja
Zakonsko obvezni akti nas lahko ovirajo ali podpirajo
Interni akti so obvezni za vsa podjetja, le določeni pravilniki (npr. pravilnik o mobingu, pravilnik o preverjanju alkohola itd.) niso obvezni pri samozaposlenih, medtem ko je npr. pravilnik o varovanju osebnih podatkov potrebno vzpostaviti tudi, če gre za enoosebno družbo. Če že moramo ugrizniti v kislo jabolko priprave zakonsko obveznih internih aktov, je prav da jih pripravimo tako, da nam bodo dejansko pomagali pri učinkovitosti naših poslovnih procesov.
Delovna inšpekcija se v zadnjih mesecih ne odziva zgolj na prijave, temveč po naključnem ključu obiskuje vsa podjetja. Delodajalec je v odnosu do delovnega inšpektorata v podrejenem položaju, saj je breme dokazovanja na njem.
V primeru, da inšpektor najde nepravilnost, vas v najboljšem primeru čaka veliko dela in vloženega časa ter denarja za odpravo napak, v najslabšem primeru pa še globa in v nekaterih primerih tudi kazenska ovadba.
Cilji izobraževanja – katere odgovore boste prejeli na izobraževanju
- Kako pripraviti izjavo z oceno tveganja in zdravniško oceno delovnih mest?
- Kako s fleksibilno sistemizacijo poenostavimo notranje prerazporeditve delavcev?
- Kako z internimi akti vzpostavimo varno delovno okolje?
- Zakaj preverjanje zlorab alkohola in drugih nedovoljenh substanc ni dvorezni meč?
- Ali ste glede na vašo dejavnost in tveganja opredelili ukrepe v primeru nasilja tretjih oseb?
- Kako pripraviti ustrezen akt o promociji zdravja na delovnem mestu?
- Kakšni so vaši ukrepi za prvo pomoč in kaj vam nalaga zakon?
- Pravilnik o nagrajevanju je morda obvezen tudi za vaše podjetje.
- Kateri so priporočljivi akti in kako vam lahko pomagajo pri razjasnitvi delovnih procesov?
- Katere so najpogostejše napake v pogodbah o zaposlitvi z delovnopravnega in davčnega vidika?
Siva območja v zakonodaji
Zaradi včasih nedorečene zakonodaje na omenjenih področjih, se pojavljajo različna mnenja s strani inšpektorata, davčne uprave in ministrstva. Pojasnili bomo za katere primere gre in kako v njih, kot delodajalec, ravnati.
Celotno izobraževanje bomo podkrepili s praktičnimi primeri, najnovejšo pravno prakso ter novostmi, ki so v pripravi na tem področju.
Komu je namenjeno izobraževanje
Komu je namenjeno izobraževanje
Izobraževanje je namenjeno:
- direktorjem,
- lastnikom malih in srednje velikih podjetij,
- vodjem kadrovskih služb,
- kadrovnikom,
- vsem, ki želijo imeti brezhibno urejene zakonsko obvezne interne akte podjetja,
- vsem, ki želijo pred prihodom delovnega inšpektorja mirno spati
Prejeli boste natančne informacije o tem, kako vzpostaviti in izvajati zakonsko obvezne interne akte. Pojasnili bomo tudi vsa siva področja v zakonodaji, ki jih najdemo na tem področju.
Prijave in popusti
Prijave in popusti
15 % popust do 10. aprila
Kotizacija znaša 187 EUR (DDV ni vključen).
V kolikor se prijavite do 10. aprila vam pripada 15 % popust za zgodnjo prijavo. Kotizacija s popustom znaša 158,95 EUR (DDV ni vključen).
Ob prijavi več udeležencev hkrati, vam pripada še dodaten 5 % popust. Popusti se seštevajo.
Prijava vključuje:
- izvedbo delavnice z gradivi za prenos znanja v podjetju,
- potrdilo o udeležbi,
- odgovore na vaša konkretna vprašanja,
- pijačo, prigrizek med odmori in parkiranje v garažni hiši GZS.
Izobraževanje bo potekalo:
Kdaj: v petek, 17. aprila 2020, od 9.00 do 12.00
Kje: GZS, Dimičeva 13, 1000 Ljubljana.
Za udeležence so zagotovljena brezplačna parkirišča.
Izvedba izobraževanja v vašem podjetju
Izvedba izobraževanja v vašem podjetju
Izobraževanje lahko izvedemo interno tudi v vašem podjetju.
Program se na podlagi predhodne analize v celoti prilagodi vašim zaposlenim in začrtanim ciljem izobraževanja.
Za podrobnejše informacije in ponudbo nam pišite na info@openit.si ali pokličite na 01 589 81 89.
Izjave udeležencev
Vsekakor bom prejeto znanje skušala v čim večji meri prenesti v prakso. Informacije so bile izredno koristne. Prijava na seminar se je izkazala za izjemno koristno. Določen znanja sem osvežila, določena pa pridobila na novo.
Delavnica je bila izvedena strokovno, konkretno in vsebinsko odlično. Področje poznam, pa sem kljub temu dobila kar nekaj novih informacij.
Dobila sem veliko koristnih in potrebnih informacij, ki jih bom lahko uporabila v našem podjetju, saj jih je ga. Andreja s primeri orisala in nam jih približala na preprost in uporaben način. Hvala!
Pridobljene informacije so bile zelo koristne in mi bodo privarčevale kar nekaj glavobolov.
Prejeto znanje bom uporabljala vsak dan v službi. Vse informacije so bile koristne in želela bi, da bi tako predavanje bilo obvezno za vse v kadrovski službi.
Zelo dobro predavanje, veliko dodatnih odgovorov na lastna vprašanja sem prejela.
Pridobljeno znanje bom prenesla v prakso, saj je to v pretežno pristojnosti na delovnem mestu. Podjetje je bilo ustanovljeno pred približnio pol leta in bo predstavitev prišla zelo prav pri pripravi vseh aktov podjetja in pri vodenju evidenc.
Prejeli smo zelo koristne informacije in spodbude za naprej.
Odlično predavanje, s temeljnimi in zgoščenimi primeri iz prakse. Znanje bom z lahkoto vpeljala v prakso javnega zavoda; zato se je odločitev vodstva zdravstvenega doma in moja odločitev za predavanje, izkazala kot zelo koristno.
S seminarjem sem zelo zadovoljna.
Prenesla bom pridobljeno znanje v prakso. Predavateljica je zelo dobro in natančno opisovala zadeve. Zadovoljna sem s predavanjem in odločitvijo prijave na seminar.
Zelo sem zadovoljna s predavanjem. Prejela sem veliko informacij, ki jih bom seveda vpeljala v podjetje.
Z izvedenim izobraževanjem sem zelo zadovoljna. Koristne in izčrpne informacije, ki jih bom uporabila pri svojem delu.
Eden boljših seminarjev, ki sem jih obiskala. Informacije, ki sem jih prejela, bom kar najhitreje prenesla v prakso. Hvala!
Zelo dobro predavanje, odlična predavateljica in veliko novih, koristnih informacij, ki jih bom uporabljala pri svojem delu.
Znanje bom prenesla v prakso. Prejela sem številne koristne informacije in je bila odločitev za udeležbo več kot upravičena.
Znanje bom prenesla v prakso. Informacije so bile koristne. Tekom predavanja se je odprlo veliko novih vprašanj, na katere sem prejela odgovore.
Vse pohvale go. Andreji za odlično predavanje – zelo koristno. Všeč mi je bilo, ker je navajala primere iz prakse. V tako kratkem času zelo veliko koristnih informacij. Odlična organizacija. Vsekakor navdušena.
Izvedela sem ogromno informacij, ki jih bom lažje prenesla v prakso, saj je predavateljica dobro prikazala vsak primer posebej in odlično razjasnila, prej ne jasne, pojme.