YouTube seminar o vsebini in oglaševanju
Razlogi za obisk izobraževanja
Praktična delavnica na kateri boste spoznali primere dobre prakse, ter vse ostale prvine uspešnega
upravljanja YouTube kanala za svoje kupce.
PODROČJE
Digitalni marketing
TERMIN
13.3.2019
ČAS TRAJANJA
9:00 – 13:00
OBLIKA PREDAVANJA
Delavnica
Podrobnejši program delavnice
Podrobnejši program delavnice
1. YouTube kanal
- Kako narediti YouTube kanal, kot to delajo največji YouTube profesionalci?
- Na kakšen način priti do prvih 1000 naročnikov in 100.000 ogledov?
- Katero je eno najbolj prezrtih orodij na vašem kanalu?
- Kako do brezplačnih virov prometa za vaše kanale in video posnetke?
2. Video posnetki
- Kakšno opremo uporabiti za zelo malo denarja?
- Kakšne video posnetke delati, da bodo postali viralni?
- Kako narediti posnetek, brez da se dotaknete kamere?
- Kakšna naj bo dolžina video posnetkov?
- Katere programe uporabljati za snemanje?
- Kje dobiti brezplačno glasbo in fotografije?
- Kako uporabljati YouTube prenos v živo (live)?
3. YouTube marketing
- Katero je najboljše orodje za YouTube marketing?
- Strategije najboljših YouTube zaslužkarjev na svetu
- Največje napake pri marketingu
- Uporaba YouTube omrežij
- Brezplačna orodja
4. Optimizacija
- Kaj vpliva na rangiranje vaših video posnetkov?
- Kako točno deluje YouTube algoritem pri iskanju?
- Kaj je pomembno za optimizacijo s praktičnimi primeri?
- Kako priti z video posnetkom visoko tudi na iskalniku Google?
- Brezplačna orodja
5. Oglaševanje na YouTube
- Kako plačati le en cent za tiste, ki vsaj 30 sekund gledajo vaš video posnetek?
- Orodja, ki vam pomagajo pri oglaševanju
- Največje napake oglaševalcev
- Primeri dobrih kampanj in oglasov
6. Zaslužek preko YouTube
- Kako YouTube izkoristiti za pasivni prihodek ali povečanje prihodka vašega podjetja?
- Načini zaslužka preko YouTube, ki jih poznajo le redki?
- Česa ne smete delati, da vas YouTube ne kaznuje?
- Kako zaslužiti preko YouTube in postati njihov partner?
7. Praktični primeri
- Praktični primeri kanalov, video posnetkov in prikaz možnosti zaslužka
- Prikaz novih trendov (npr. vlogerjev)
- Kako YouTube uporabiti za vaše brezplačno izobraževanje?
- Uporaba Creator studia, kjer je na voljo vsa brezplačna statistika
- Na kakšen način priti do YouTube vplivnežev oziroma »influencerjev«, ki bodo priporočali vaš posel?
Cilj izobraževanja
Cilj izobraževanja
Praktična delavnica o YouTubu
- Želite doseči nove kupce? YouTube obišče 30 milijonov obiskovalcev dnevno ter milijarda na mesec
- Želite prejeti odgovore na vsa najpogostejša vprašanja o YouTubu (kako narediti viralen video, kako dolg naj bo posnetek, kako pogosto objavljati, katere programe uporabljati itd.)?
- Želite gledalce vaših posnetkov na YouTubu pretvoriti v naročnike?
Izkoristite vse priložnost, ki vam jih ponuja drugo največje družbeno omrežje na svetu YouTube in se udeležite praktične delavnice, kjer boste spoznali primere dobre prakse, ter vse ostale prvine uspešnega upravljanja YouTube kanala za svoje kupce.
Cilji praktične delavnice
Iz delavnice boste odšli z naslednjim osvojenim znanjem:
- Kako izkoristiti poceni oglaševanje na YouTubu, saj za ogled lahko plačate tudi samo en cent?
- Kako povečati svojo vidnost oziroma rangiranje v spletnih iskalnikih s pomočjo YouTuba?
- Kako doseči več ogledov vaših video posnetkov?
- Kako YouTube uporabiti kot video platformo, saj so vizualne informacije 60-tisočkrat hitreje in lažje zapomljive kot pa tekst?
- Kako zgraditi uspešno blagovno znamko na YouTubu?
- Kako YouTube izkoristiti za povečanje zaslužka?
- Kako YouTube v svoj prid izkoriščajo največji YouTube zaslužkarji na svetu?
Komu je namenjeno izobraževanje
Komu je namenjeno izobraževanje
Izobraževanje je namenjeno:
- skrbnikom družbenih omrežij,
- sodelavcem v marketingu,
- podjetjem, ki bi želela YouTube uporabiti kot nov kanal za svoje kupce,
- vsem, ki že imajo YouTube kanal in bi radi povečali število ogledov in naročnikov,
- začetnikom, ki bi radi začeli deliti svoje video posnetke na YouTubu
Za udeležbo na delavnici ne potrebujete nobenega predhodnega znanja (npr. poznavanja programov, grafičnega oblikovanja, video snemanja, itd.).
Prijave in popusti
Prijave in popusti
15 % popust do 8. marca
Kotizacija znaša 187 EUR (DDV ni vključen).
V kolikor se prijavite do 8. marca vam pripada 15 % popust za zgodnjo prijavo. Kotizacija s popustom znaša 158,95 EUR (DDV ni vključen).
Ob prijavi več udeležencev hkrati, vam pripada še dodaten 5 % popust. Popusti se seštevajo.
Prijava vključuje:
- izvedbo delavnice z gradivi za prenos znanja v podjetju,
- potrdilo o udeležbi,
- odgovore na vaša konkretna vprašanja,
- pijačo, prigrizek med odmori in parkiranje v garažni hiši GZS.
Izobraževanje bo potekalo:
Kdaj: v sredo, 13. marca 2019, od 9.00 do 13.00
Kje: GZS, Dimičeva 13, 1000 Ljubljana.
Za udeležence so zagotovljena brezplačna parkirišča.
Izvedba izobraževanja v vašem podjetju
Izvedba izobraževanja v vašem podjetju
Izobraževanje lahko izvedemo interno tudi v vašem podjetju.
Program se na podlagi predhodne analize v celoti prilagodi vašim zaposlenim in začrtanim ciljem izobraževanja.
Za podrobnejše informacije in ponudbo nam pišite na info@openit.si ali pokličite na 01 589 81 89.
Izjave udeležencev
Prejeto znanje bom prenesla v prakso. Odlična delavnica, ki jo toplo priporočam.
Razširila sem svoje obstoječe znanje in dobila dodatno motivacijo za uporabo in poglobljeno spoznavanje obstoječih znanj, ter željo po dodatnem izobraževanju na tem področju.
Zelo uporabna je bila predstavitev, kako video sploh posneti, z vsemi tehničnimi lastnostmi. Lahko bom izboljšal že obstoječe videe. Naučil sem se tudi kako pomembna je promocija, ter dobra zgodba.
Pridobljene informacije bom lahko prenesla v prakso, saj smo dobili veliko koristnih in uporabnih informacij. Predvsem je bila razlaga zelo sistematična, zato je bilo lahko slediti. Delavnica je odlična.
Zelo dobra zadeva, čakam na “advanced” nadaljevanje.