Vse, kar morate vedeti o uporabniški izkušnji (UX)
Razlogi za obisk izobraževanja
Praktična delavnica s katero boste lahko vaše spletno mesto čim bolj prilagodili vašim obiskovalcem in
kjer bomo iz zelo različnih prespektiv preverili ali je vaše spletno mesto dovolj preprosto in intuitivno za uporabnika.
PODROČJE
Digitalni marketing
TERMIN
24.3.2020
ČAS TRAJANJA
9:00 – 13:00
OBLIKA PREDAVANJA
Delavnica
Podrobnejši program delavnice
Podrobnejši program delavnice
1. Uvod – razčistimo osnovne pojme
- Kaj je uporabniška izkušnja (UX)
- Uporabniška izkušnja (UX) vs. usability
- Uporabniška izkušnja (UX) vs. uporabniškim vmesnikom (UI)
- Uporabniška izkušnja (UX) vs. customer experience (CX)
- Web vs. Mobile (UX)
- Miti
2. 3 elementi uporabniške izkušnje (UX)
- Uporabnik in cilj
- Vsebinska strategija
- Dizajn in odzivnost
3. Lastnosti uporabniške izkušnje (UX)
- Uporabnost (vrednost za uporabnika)
- Intuitivnost (enostavno za uporabo)
- Kredibilnost (zaupanje)
- Zaželenost (angažiranost)
- Nenehne izboljšave
4. Osnovni elementi web analize uporabniške izkušnje (UX)
Kaj vse analiziramo, ko preverjamo UX spletne strani:
- Landing page
- Navigacija
- Registracije
- Obrazci
- Iskalnik
- Filtri, sorting
- Paginacija
- Vsebina
- Sporočilo
- Preglednost
- Uporabniška pot in konverzije
- Hitrost
- Odzivnost na mobilne naprave
- Personalizacija
- Kontakt in podpora
- Ocene uporabnikov
- Dizajn: konsistenca, CTA …
5. 8 pogostih UX tehnik
Za ugotavljanje pomanjkljivosti in potrebnih izboljšav bomo pregledali naslednje tehnike:
- Competitor review
- Analytics review
- Eye tracking
- User/usability testing
- Expert review
- On field research
- User personas
- A/B test
6. Triki za hitro izboljšavo UX – praktična vaja
Design thinking: kako oblikovati persone?
Cilj izobraževanja
Cilj izobraževanja
Uporabniška izkušnja – kjer se vse začne in konča
Uporabniška izkušnja (user experience, UX) temelji na empiričnih raziskavah in meritvah, zato so rezultati raziskovanja neprecenljivi za vsako spletno mesto.
Pa poglejmo nekaj dejstev o uporabniški izkušnji:
- Če vsebina ni primerno optimizirana, bo 79 odstotkov uporabnikov zapustilo spletno mesto, poiskalo drugo in tam opravilo svojo nalogo.
- 48 odstotkov uporabnikov pravi, da jih ujezi, če je spletno mesto slabo optimizirano za mobilne naprave, 52 odstotkov pa jih pravi, da jih slaba mobilna izkušnja odvrne od nadaljnje interakcije s podjetjem.
- 71 odstotkov spletnih založnikov trdi, da dobro pripravljena mobilna vsebina bistveno poveča sodelovanje uporabnikov.
(Vir: Experience Dynamics, povzeto po blog zapisu Uporabniška izkušnja je pomembna, MM)
Da boste vaše spletno mesto lahko čim bolj prilagodili uporabnikom, smo za vas pripravili praktično delavnico, kjer bomo iz zelo različnih prespektiv pogledali ali je vaše spletno mesto dovolj preprosto in intuitivno za uporabnika. Spoznali bomo osnovne pojme, mite in največje napake, ki jih pri tem delamo. Spoznali in uporabili bomo metode analize in različne tehnike za izboljšanje UX. Na koncu bomo s praktično vajo; z ugotavljanjem pomanjkljivosti in uveljavljanje potrebnih izboljšav in oblikovanjem person, dosegli znaten napredek za vaše spletno mesto.
Cilji izobraževanja – katere odgovore boste prejeli na izobraževanju
- Uporabniška izkušnja (UX) vs. usability
- Uporabniška izkušnja (UX) vs. uporabniškim vmesnikom (UI)
- Uporabniška izkušnja (UX) vs. customer experience (CX)
- Miti uporabniške izkušnje
- 3 elementi uporabniške izkušnje (UX)
- Lastnosti uporabniške izkušnje (UX)
- Kaj vse analiziramo, ko preverjamo UX spletne strani?
- 8 pogostih UX tehnik
- Ugotavljanje pomanjkljivosti in uveljavljanje potrebnih izboljšav
- Triki za hitro izboljšavo UX – praktična vaja
- Design thinking: kako oblikovati persone
Komu je namenjeno izobraževanje
Komu je namenjeno izobraževanje
Izobraževanje je namenjeno:
- lastnikom spletnih strani in spletnih trgovin,
- urednikom spletnih strani,
- zaposlenim v prodaji in marketingu,
- vsem tistim, ki želite z boljšo uporabniško izkušnjo boljše prodajne/poslovne rezultate
Delavnica na kateri boste spoznali osnove uporabniške izkušnje (UX), orodja za analizo, najbolj uporabne tehnike za izboljšanje UX in metode za uveljavljanje izboljšav.
Prijave in popusti
Prijave in popusti
15 % popust do 17. marca
Kotizacija znaša 197 EUR (DDV ni vključen).
V kolikor se prijavite do 17. marca vam pripada 15 % popust za zgodnjo prijavo. Kotizacija s popustom znaša 167,45 EUR (DDV ni vključen).
Ob prijavi več udeležencev hkrati, vam pripada še dodaten 5 % popust. Popusti se seštevajo.
Prijava vključuje:
- izvedbo delavnice z gradivi za prenos znanja v podjetju,
- potrdilo o udeležbi,
- odgovore na vaša konkretna vprašanja,
- pijačo, prigrizek med odmori in parkiranje v garažni hiši GZS.
Izobraževanje bo potekalo:
Kdaj: v torek, 24. marca 2020, od 9.00 do 13.00
Kje: GZS, Dimičeva 13, 1000 Ljubljana.
Za udeležence so zagotovljena brezplačna parkirišča.
Izvedba izobraževanja v vašem podjetju
Izvedba izobraževanja v vašem podjetju
Izobraževanje lahko izvedemo interno tudi v vašem podjetju.
Program se na podlagi predhodne analize v celoti prilagodi vašim zaposlenim in začrtanim ciljem izobraževanja.
Za podrobnejše informacije in ponudbo nam pišite na info@openit.si ali pokličite na 01 589 81 89.
Izjave udeležencev
Zagotovo bom prejeto znanje prenesla v prakso, saj sem izvedela za mnogo stvari, ki sem jih danes slišala prvič. Prijava se je izkazala za dobro odločitev.
Prejeto znanje bom prenesla v prakso. Odlična delavnica, ki jo toplo priporočam.
Zelo dobra vsebina, veliko koristnih in uporabnih informacij ter nasvetov.
Prejel sem koristne informacije, ki so bile izčrpne in dobro razložene. Uporabno predavanje. Hvala!
Absolutno sem na delavnici prejela koristne informacije , ki jih bom lahko izvajala v svoji službi.
Zelo sem zadovoljna z delavnico in upam, da bom čim več tega (slišanega) prenesla v prakso čim hitreje.