Prejeto znanje bom prenesla v prakso. Odlična delavnica, ki jo toplo priporočam.

Uspešna digitalna kampanja v praksi
Razlogi za obisk izobraževanja
Zelo praktično naravnana delavnica, kjer boste spoznali učinkovite pristope pri postavljanju profitabilnih Google Ads, Facebook in Instagram kampanj v B2B in B2C segmentu.
PODROČJE
Digitalni marketing
TERMIN
20.11.2019
ČAS TRAJANJA
9:00 – 15:00
OBLIKA PREDAVANJA
Delavnica
Podrobnejši program delavnice
1. del: Profitabilne Google Ads kampanje in napredne tehnike oglaševanja
- Pregled možnosti oglaševanja v Google Ads platformi (search, display, YouTube)
- Ključni koncepti za razumevanje Google Ads platforme (ocena kakovosti, Ad Rank, potek dražbe oglasov)
- Kako vzpostaviti sledenje konverzijam in remarketing?
- Pravilno strukturiranje kampanj (kampanje, oglasne skupine, ključne besede/oglasi)
- Katere razširitve oglasov dodati in kako?
- Učinkoviti pristopi k raziskovanju ključnih besed
- Zakaj in kako uporabljati načine ujemanja ključnih besed (Keyword match types)?
- Kako urejati nastavitve kampanj v iskalnem omrežju (search ads)?
- Pravilne nastavitve kampanj v prikaznem omrežju (display) in poskrbeti za smotrno porabo oglaševalskih sredstev
- Kdaj in kako uporabiti DSA kampanje (dynamic search ads)?
- Katere načine ponujanja izbrati in kako določiti ustrezne CPC ponudbe?
- Postavljanje kampanje, oglasnih skupin in oglasov v praksi
- Kako napisati učinkovite tekstovne oglase?
- Načini spremljanja kakovosti kampanj in konkurence ter ključni KPI-ji
- Prikaz poročil, ki nam pomagajo pri optimizaciji kampanj
- Optimizacija poročil za spremljanje kampanj
- Dodatno: uporaba pravil in Google Ads skript za avtomatizacijo oglaševanja
2. del: Učinkovitve tehnike v Facebook in Instagram oglaševanju
- Predstavitev prednosti Business Manager računa
- Prikaz ključnih funkcionalnosti Facebook orodij, ki jih mora oglaševalec poznati (Ads Manager, Events Manager, Audiences, Catalog Manager, Page Posts, Analytics … )
- Kaj je Facebook Pixel in zakaj je nujen za uspešno oglaševanje?
- Predstavitev sledenja dogodkom s pomočjo Standard Eventov
- Pregled tipov kampanj v Facebooku in katere uporabljati v 2020
- Predstavitev tipov oglasov in priporočila za njihovo oblikovanje (količina teksta, linkanje, dimenzije, orodja za izdelavo oglasov)
- Pregled načinov targetiranja občinstev v Facebook Ads Managerju
- Praktičen primer postavljanja kampanje z optimizacijo za konverzije
- Pravilne nastavitve kampanj in ključne metrike in KPI-ji
- Pravilna raba UTM oznak v oglasih
- Facebook avtomatizirana pravila (Automated Rules)
Cilj izobraževanja
Delavnica je namenjena vsem, ki želijo praktične napotke za postavitev učinkovitih spletnih kampanj na Googlu, Facebooku in Instagramu.
Glavni cilj delavnice je, da boste po zaključku samostojno postavljali kakovostne kampanje ali presojali o kakovosti dela agencij, ki morebiti izvajajo oglaševanje za vas. Naučili se boste tehnike in pristope na podlagi dolgoletnih izkušenj iz B2B in B2C segmenta, ki niso na voljo na spletu.
Iz praktične delavnice bodo udeleženci odšli z naslednjim osvojenim znanjem:
- Kako postaviti prodajno učinkovite Google Ads kampanje v iskalnem in prikaznem omrežju (v B2B ali B2C segmentu)?
- Poznavanje načinov optimizacije kampanje in nabor ključnih KPI-jev za optimizacijo
- Kako napisati tekstovne oglase in kako izvajati A/B testiranje?
- Poglobljeno poznavanje vseh ključnih Facebook orodij
- Razumevanje delovanja Facebook Pixla in njegove implementacije
- Kako postaviti kampanjo na Facebooku in sorodnih kanalih (Instagram, Messenger)?
Izključno praktično delo
Delo na delavnici bo potekalo na praktičnih primerih z uporabo računalnikov.
Pred delavnico bodo udeleženci prejeli navodila za odprtje svojega Google Ads računa ter Facebookovih računov – Business Manager in Ads Manager.
Zaradi načina dela omejeno število udeležencev
Zaradi interaktivnosti je na delavnici na voljo le 15 prostih mest. Prosimo, da na delavnico pridete s prenosnimi računalniki, za vse ostalo bomo poskrbeli mi.
Komu je namenjeno izobraževanje
Izobraževanje je namenjeno:
- lastnikom malih in srednje velikih podjetij,
- odločevalcem v marketingu in prodaji,
- skrbnikom družbenih omrežij,
- vsem, ki imajo v podjetju stik z medijskim zakupom in bi radi ustrezno nagovarjali potencialne kupce, ter pridobivali kakovostne leade
- vsem, ki so že poskusili z oglaševanjem na Googlu, Facebooku in Instagramu, vendar pri tem niso bili najbolj uspešni
Delavnica je zelo praktično naravana, s ključnim ciljem pokazati tehnike, ki najbolje delujejo na posamezni platformi. Predstavljeni bodo napredni načini strukturiranja kampanj, ustreznega ponujanja in dobre prakse v pisanju oglasov.
Prijava in popusti
15 % popust do 18. novembra
Kotizacija znaša 227 EUR (DDV ni vključen).
V kolikor se prijavite do 18. novembra vam pripada 15 % popust za zgodnjo prijavo. Kotizacija s popustom znaša 192,95 EUR (DDV ni vključen).
Ob prijavi več udeležencev hkrati, vam pripada še dodaten 5 % popust. Popusti se seštevajo.
Prijava vključuje:
- izvedbo delavnice z gradivi za prenos znanja v podjetju,
- potrdilo o udeležbi,
- odgovore na vaša konkretna vprašanja,
- pijačo, prigrizek med odmori in parkiranje v garažni hiši GZS.
Izobraževanje bo potekalo:
Kdaj: v sredo, 20. novembra 2019, od 9.00 do 15.00
Kje: GZS, Dimičeva 13, 1000 Ljubljana.
Za udeležence so zagotovljena brezplačna parkirišča.
Izvedba izobraževanja v vašem podjetju
Izobraževanje lahko izvedemo interno tudi v vašem podjetju.
Program se na podlagi predhodne analize v celoti prilagodi vašim zaposlenim in začrtanim ciljem izobraževanja.
Za podrobnejše informacije in ponudbo nam pišite na info@openit.si ali pokličite na 01 589 81 89.
Izjave udeležencev

Absolutno sem na delavnici prejela koristne informacije , ki jih bom lahko izvajala v svoji službi.
Zagotovo bom prejeto znanje prenesla v prakso, saj sem izvedela za mnogo stvari, ki sem jih danes slišala prvič. Prijava se je izkazala za dobro odločitev.
Prejel sem koristne informacije, ki so bile izčrpne in dobro razložene. Uporabno predavanje. Hvala!
Zelo sem zadovoljna z delavnico in upam, da bom čim več tega (slišanega) prenesla v prakso čim hitreje.
Zelo dobra vsebina, veliko koristnih in uporabnih informacij ter nasvetov.

Predavatelj
Aljoša Todorovič
Aljoša je uspešen diplomant naše prve generacije študentov programa Diploma iz digitalnega marketinga.
Je vodja performance marketing oddelka v digitalni agenciji Madwise, kjer z dolgoletnimi izkušnjami v B2C in B2B okolju skrbi za uspešno vodenje visoko učinkovitih oglaševalskih kampanj ter razvoj digitalnih marketinških strategij. Njegov fokus zajema širok nabor področij, med drugim digitalno analitiko, spletno oglaševanje, marketinško avtomatizacijo in optimizacijo uporabniške izkušnje ter konverzij.