Prejel sem koristne informacije, ki so bile izčrpne in dobro razložene. Uporabno predavanje. Hvala!

Trženje in branding s podcasti
Razlogi za obisk izobraževanja
Na delavnici boste spoznali vse potrebne korake za pripravo uspešnega podcasta za promocijo podjetja, blagovne znamke ali enostavno za promocijo nove ideje. Praktično bomo uporabili orodja za montažo in promocijo podcastov, tako da boste točno vedeli kaj, kako in s čim začeti.
PODROČJE
Digitalni marketing
TERMIN
13.2.2019
ČAS TRAJANJA
9:00 – 13:00
OBLIKA PREDAVANJA
Delavnica
Podrobnejši program delavnice
1. Kaj je vsebinski marketing in zakaj je to najpomembnejši kanal za vaše podjetje?
- Kako se vsebinski marketing razlikuje od drugega marketinga?
- Zakaj je vsebinski marketing bolj učinkovit od oglaševanja?
- Za katera podjetja je vsebinski marketing pomemben?
2. Blog ali podcast?
- Kakšne vrste vsebin bodo vaši uporabniki najraje spremljali?
- Kako se odločiti med uporabo pisane besede (blog), govorjene besede (podcast) ali video posnetkov?
3. Kaj pravzaprav je podcast?
- Primeri dobrih vsebinskih in dobrih marketinških podcastov.
- Kaj vsebuje podcast in kako načrtujemo podcast, ki ga bodo uporabniki poslušali?
4. Tehnična in programska oprema za podcast
- Kakšne mikrofone, snemalne naprave in drugo opremo potrebujemo?
- Pridobili boste praktične nasvete kaj in kje kupiti, katere stvari se izplačajo in katere ne, na kaj biti pozoren.
- Montaža zvočnih posnetkov (praktična predstavitev in skupno delo na resničnem primeru).
- Katere programe uporabljamo in na kaj smo pozorni?
- Kako zagotoviti kvalitetno zvočno osnovno?
- Skupaj bomo delali na 5 minutem posnetku in se naučili kako ga obdelati.
5. Ostale pomembne podrobnosti
- Kako pripravimo vse ostalo za podcast (grafike, špice, besedila)?
- Dober podcast je še marsikaj drugega razen kvalitetne zgodbe. Kako ga pripravimo?
6. Dobre prakse pri pripravi zapiskov
- Pomembnost zapiskov (show-notes) pri pripravi podcasta.
- Kaj dodamo v zapiske, kaj ne, kako obširni naj bodo?
7. Promocija podcasta
- Katere kanale uporabimo za promocijo podcasta?
- Oglaševanje podcasta.
- Orodja za merjenje poslušanosti in popularnosti podcasta.
Cilji izobraževanja
Cilji delavnice
- Naučili se boste kako v celoti pripraviti uspešen podcast za promocijo podjetja, blagovne znamke ali enostavno za promocijo nove ideje
- Spoznali boste vse korake, ki jih morate zaključiti, da boste lahko objavili prvo epizodo vašega podcasta in da boste vedeli, kako vse naslednje epizode spromovirati tako, da bodo dosegle večje število zainteresiranih poslušalcev
- S praktičnimi primeri različnih vrst podcastov bomo poiskali način, s katerim bo lahko vsak udeleženec pripravil učinkovit podcast. Vsaka zgodba potrebuje svojo vrsto podcasta, zato se bomo pogovarjali tako o promocijskih podcastih kot tudi o vsebinskih, ki zabavajo in izobražujejo
- Praktično bomo uporabili nekatera orodja za montažo in promocijo podcastov, tako da boste točno vedeli kaj, kako in s čim začeti.
Interaktivna delavnica – omejeno število udeležencev
Na delavnici bomo obravnavali vaša konkretna vprašanja, primere in dileme, ki se pojavljajo pri tej relativno novi obliki marketinga. Zaradi načina dela je število udeležencev na delavnici omejeno na 15.
Komu je namenjeno izobraževanje
Izobraževanje je namenjeno:
- vodjem marketinga,
- vodjem prodaje,
- vodjem digitala,
- produktnim vodjem,
- vsem, ki želijo izkoristiti vse močnejšo priljubljenost in poslušanost podcastov za trženje in branding blagovnih znamk
Prijave in popusti
15 % popust do 10. februarja
Kotizacija znaša 197 EUR (DDV ni vključen).
V kolikor se prijavite do 10. febraurja, vam pripada 15 % popust za zgodnjo prijavo. Kotizacija s popustom znaša 167,45 EUR (DDV ni vključen).
Ob prijavi več udeležencev hkrati, vam pripada še dodaten 5 % popust. Popusti se seštevajo.
Prijava vključuje:
- izvedbo delavnice z gradivi za prenos znanja v podjetju,
- potrdilo o udeležbi,
- odgovore na vaša konkretna vprašanja,
- pijačo, prigrizek med odmori in parkiranje v garažni hiši GZS.
Izobraževanje bo potekalo:
Kdaj: v sredo, 13 februarja 2019, od 9.00 do 13.00
Kje: GZS, Dimičeva 13, 1000 Ljubljana.
Za udeležence so zagotovljena brezplačna parkirišča.
Izvedba izobraževanja v vašem podjetju
Izobraževanje lahko izvedemo interno tudi v vašem podjetju.
Program se na podlagi predhodne analize v celoti prilagodi vašim zaposlenim in začrtanim ciljem izobraževanja.
Za podrobnejše informacije in ponudbo nam pišite na info@openit.si ali pokličite na 01 589 81 89.
Izjave udeležencev

Zagotovo bom prejeto znanje prenesla v prakso, saj sem izvedela za mnogo stvari, ki sem jih danes slišala prvič. Prijava se je izkazala za dobro odločitev.
Absolutno sem na delavnici prejela koristne informacije , ki jih bom lahko izvajala v svoji službi.
Zelo dobra vsebina, veliko koristnih in uporabnih informacij ter nasvetov.
Prejeto znanje bom prenesla v prakso. Odlična delavnica, ki jo toplo priporočam.
Zelo sem zadovoljna z delavnico in upam, da bom čim več tega (slišanega) prenesla v prakso čim hitreje.

Predavatelj
Peter Mesarec
Peter je najbolj poslušan predavatelj na področju umetne inteligence (AI). Podjetjem pomaga pri implementaciji AI v procese in izobražuje njihove zaposlene.