Delavnica: SEO v praksi
Podrobnejši program delavnice
Podrobnejši program delavnice
1. del: Vsebinska optimizacija
1. Pravilen izbor ključnih besed za optimizacijo
- Kako z uporabo različnih orodij pridobiti čim večje število ključnih besed za optimizacijo?
- Kako izbrati tiste besede, ki bodo vašemu poslu prinesle največ?
- Dejanski primeri iz prakse
2. Vsebinska optimizacija spletne strani – vsebina je kraljica
- Kako napisati vsebino, ki bo zanimiva tako za Google kot za bralce?
- Katere ključne besede vključiti v tekst?
- Kako dolg naj bo tekst in kako naj bo strukturiran?
- Primeri dobre in slabe prakse.
Naloga: Določimo ključne besede za vaš posel.
2. del: Tehnična optimizacija spletne strani
- Osnovni gradniki tehnične optimizacije.
- Napredne tehnike, ki jih je potrebno upoštevati, če želite poseči po prvih mestih na Googlu.
- Kako z opisi, rich snippetsi, naslovi in drugimi elementi, ki so na voljo, prepričati nekoga, da izmed vseh rezultatov na Googlu klikne ravno na vašo povezavo?
- Namestitve GWT oz. Google Console in preusmerjanja nedelujočih strani na prave.
Osnove spletne analitike
- Kako iz analitike dobiti ključne besede, ki delujejo?
- Kako nastaviti in spremljati prodajne procese?
- Kako preveriti, katere strani delujejo slabo, katere bolje?
- Kako podatke pretvoriti v primerne akcije?
Naloga: Poiščite 5 napak, ki jih lahko odpravite na vaši spletni strani.
3. del: Offsite optimizacija oz. pridobivanje povratnih povezav
- Katere stvari so pomembne, ko se odločate za objavo povezave?
- Kako poiskati priložnosti za pridobivanje povezav?
- Katera orodja vam lahko pri tem pomagajo?
- Zakaj je kvalitetna povezava še vedno sveti gral optimizacije spletne strani?
- Zakaj vam slaba povezava lahko konkretno škodi?
- Kako prepoznati povezave, ki lahko izstrelijo vaš posel med zvezde?
Uporabna orodja in relevantni viri za optimizacijo spletne strani
Veliko najbolj pomembnih orodij za optimizacijo spletne strani bomo spoznali že tekom predavanja, še vedno pa ostane nekaj pomembnih in uporabnih orodij, ki vam lahko koristijo. Le-te vam bomo predstavili na koncu delavnice.
V sklopu zadnjega dela, vam bomo predstavili še nekaj najbolj relevantnih virov o optimizaciji spletnih strani, ki jih velja redno spremljati.
Cilj izobraževanja
Cilj izobraževanja
Ste že kdaj bili na 3. strani Googlovih zadetkov?
Potem spadate med nekaj odstotkov ljudi, ki zaidejo dlje od druge strani. Večina (80 %) se nas ustavi na prvi strani. Seveda lahko z oglaševanjem pridobite stranke na svojo stran, a to so plačljive poti in kratkoročni cilji.
Uspeh in visoko rangiranje na spletnih iskalnikih lahko dosežete le dolgoročno, z optimizacijo spletnih strani. Ker pa se algoritmi iskalnikov in faktorji, ki vplivajo na pozicijo v iskalnikih nenehno spreminjajo, smo za vas pripravili praktično delavnico, ki vam bo pomagala do boljše pozicije iskalnikih in pravih obiskovalcev na strani.
Preverite svoje znanje in si prislužite dodatni popust pri kotizaciji
Za vas smo pripravili kratek test s katerim lahko preverite svoje znanje na področju optimizacije spletnih strani. Vprašanja in odgovori odražajo delček vsebine delavnice. Seveda se boste na delavnici naučili veliko več, so pa vprašanja dober pokazatelj širine in strokovnosti znanja, ki ga boste pridobili. Če boste rešili test do konca, vas čaka dodatni popust na kotizacijo (popusti se seštevajo). Povezava do testa tukaj. Kar pogumno 🙂
Cilji delavnice
Iz delavnice boste odšli z naslednjim osvojenim znanjem:
- Kako z uporabo različnih orodij pridobiti čim večje število ključnih besed za optimizacijo?
- Kako izbrati tiste besede, ki bodo vašemu poslu prinesle največ?
- Katere ključne besede vključiti v tekst?
- Kako dolg naj bo tekst in kako naj bo strukturiran?
- Napredne tehnike, ki jih je potrebno upoštevati, če želite poseči po prvih mestih na Googlu.
- Zakaj vam slaba povezava lahko konkretno škodi?
- Kako prepoznati povezave, ki lahko izstrelijo vaš posel med zvezde?
- Orodja za optimizacijo, praktične vaje, test znanja in viri za nadaljnjo usposabljanje.
Delo na lastnem primeru – praktične vaje
Na koncu vsakega programskega sklopa boste opravljali praktične naloge, kot npr. določitev ključnih besed za vaš posel in odprava optimizacijskih napak na vaši spletni strani. Skozi praktično delavnico vas bomo vodili skozi vsebinsko, tehnično in offsite optimizacijo. Za večjo vpletenost udeležencev, bo delavnica potekala z uporabo računalnikov.
Preverite svoje znanje po delavnici
Večina od vas bo preverila vaše znanje pred delavnico. Prav gotovo vas bo zanimalo, kaj ste se dejansko naučili na delavnic, zato bomo zadnjih Zadnjih 15 min namenili preverjanju pridobljenega znanje na področju optimizacije. Udeležence, ki bodo pri testu najuspešnejši, bomo nagradili.
Zaradi načina dela omejeno število udeležencev
Zaradi interaktivnosti (vsak udeleženec dela na lastnem primeru) je na delavnici na voljo 20 mest. Na delavnici boste delali na svojem primeru – kreirali boste lastne ključne besede, odpravljali napake itd. Prosimo, da na delavnico pridete z notesniki, za vse ostalo bomo poskrbeli mi.
Komu je namenjeno izobraževanje
Komu je namenjeno izobraževanje
Izobraževanje je namenjeno:
- lastnikom malih in srednje velikih podjetij,
- vodjem marketinga,
- vodjem digitala,
- spletnim urednikom, ki želijo nadgraditi svoje znanje na SEO področju,
- vsem, ki bi želeli z optimizacijo doseči boljše rezultate na svoji spletni strani.
Praktična delavnica na kateri boste določili ključne besede za vaš posel, odpravili vsaj 5 optimizacijskih napak na vaši strani, spoznali orodja na optimizacijo, primere dobre in slabe prakse. Na koncu pa boste lahko celo preverili vaše znanje.
Prijave in popusti
Prijave in popusti
15 % popust do 15. novembra
Kotizacija znaša 137 EUR (DDV ni vključen).
V kolikor se prijavite do 15. novembra vam pripada 15 % popust za zgodnjo prijavo. Kotizacija s popustom znaša 116,45 EUR (DDV ni vključen).
Ob prijavi več udeležencev hkrati, vam pripada še dodaten 5 % popust. Popusti se seštevajo.
Prijava vključuje:
- izvedbo delavnice z gradivi za prenos znanja v podjetju,
- potrdilo o udeležbi,
- odgovore na vaša konkretna vprašanja,
- pijačo, prigrizek med odmori in parkiranje v garažni hiši GZS.
Izobraževanje bo potekalo:
Kdaj: v četrtek 22. novembra 2018, od 15.30 do 18.30
Kje: GZS, Dimičeva 13, 1000 Ljubljana.
Za udeležence so zagotovljena brezplačna parkirišča.
Izvedba izobraževanja v vašem podjetju
Izvedba izobraževanja v vašem podjetju
Izobraževanje lahko izvedemo interno tudi v vašem podjetju.
Program se na podlagi predhodne analize v celoti prilagodi vašim zaposlenim in začrtanim ciljem izobraževanja.
Za podrobnejše informacije in ponudbo nam pišite na info@openit.si ali pokličite na 01 589 81 89.
Izjave udeležencev
Zelo koristne informacije. Prejeto znanje bom prenesel v prakso s prehodnimi vajami in preizkusi orodij, ki smo jih pridobili na delavnici.
Delavnica je bila zanimiva in poučna. Predavatelj je izhajal iz praktičnih primerov, zato je bila podana vsebina razumljiva in jo bo mogoče prenesti v prakso.