![](https://openit.si/wp-content/uploads/2018/09/img_podstran_1.jpg)
Seminar: Personalne mape in kadrovske evidence
Razlogi za obisk izobraževanja
Prejeli boste natančne informacije kako vzpostaviti, voditi in arhivirati personalne mape,
kako voditi kadrovske evidence in kakšen je pravilen proces zaposlitve delavca.
![](https://openit.si/wp-content/uploads/2018/10/icon_nivo.png)
PODROČJE
Upravljanje s človeškimi viri
![](https://openit.si/wp-content/uploads/2018/10/icon_koledar.png)
TERMIN
17.6.2020
![](https://openit.si/wp-content/uploads/2018/10/icon_cas.png)
ČAS TRAJANJA
9:00 – 13:30
![](https://openit.si/wp-content/uploads/2018/10/icon_commitment.png)
OBLIKA PREDAVANJA
Seminar
Podrobnejši program delavnice
Podrobnejši program delavnice
1. Proces zaposlitve delavca
- Javna objava delovnega mesta (primer dobre prakse).
- Postopek selekcije kadrov.
- Kaj mora vsebovati kadrovski vprašalnik?
- Napotitev delavca na zdravniški pregled. Kako ravnamo z občutljivimi osebnimi podatki?
- Predlog pogodbe o zaposlitvi. Kaj mora vsebovati?
- Prekarne oblike dela.
- Prijava delavca v socialna zavarovanja.
- Usposabljanje, seznanitev z internimi pravili in obveznimi internimi akti.
- Katere izjave si mora delodajalec pridobiti, da je varen pred sankcijo delovnega inšpektorata?
- Najpogostejše ugotovitve kadrovske revizije.
- Pravne novosti na področju zaposlitve delavca (predlogi zakonov, kaj lahko pričakujemo v letu 2020).
2. Kako pravilno vzpostaviti, voditi in arhivirati personalne mape?
- Katere so obvezne vsebine personalne mape?
- Zakaj e-vsebine ne zadostujejo?
- Zakaj je pomembno datumsko zaporedje?
- Zakaj ne smete pozabiti na izjave in zabeležke ob predaji dokumentov delavcu?
- Kako arhivirati podatke o zdravniških pregledih, ki sodijo med najobčutljivejše osebne podatke?
- Kaj delovni inšpektor pri personalni mapi najprej pogleda?
- Pravne novosti na področju personalnih map (predlogi zakonov, kaj lahko pričakujemo v letu 2020).
3. Česa v personalno mapo ne smemo odložiti?
- Sodijo fotokopije osebnih dokumentov v personalno mapo?
- Kako lahko nehote naredite prekršek ali celo kaznivo dejanje?
4. Kako arhivirati personalne mape?
- Pravilni postopki arhiviranja, hranjenja in varovanja personalnih map.
- Kaj se zgodi s personalnimi mapami pri spremembi lastništva, imena podjetja ali v primeru stečaja?
5. Kako vzpostaviti kadrovske evidence v podjetju?
- Katere kadrovske evidence morate po zakonu voditi in arhivirati?
- Evidenca o zaposlenih delavcih
- Evidenca o stroških dela
- Evidenca o izrabi delovnega časa.
- Evidenca o oblikah reševanja kolektivnih delovnih sporov.
- Ni nujno da so vsi kadrovski programi, ki so na voljo na slovenskem trgu, tudi v skladu z zakonom. Kateri so to in na kaj je potrebno biti pazljiv?
- Kako lahko kadrovske evidence hitro in učinkovito urejate tudi v Excel-u, tudi izdelavo evidenčnih listov?
- Kadrovske revizije – ugotovitve
- Vsebinske usmeritve delovne inšpekcije v letu 2020
- Dejavnosti delovne inšpekcije v letu 2019
- Pravne novosti na področju kadrovskih evidenc (predlogi zakonov, kaj lahko pričakujemo v letu 2020).
6. Zanimivi praktični primeri in vprašanja
V zadnjem delu boste prejeli odgovore na vprašanja, ki jih tekom izobraževanja niste prejeli. Vabimo vas, da nam že pred izvedbo pošljete za vas zanimiva vprašanja in niso zajeta v programu.
Cilj izobraževanja
Cilj izobraževanja
Uvod
Delovna inšpekcija se ne odziva zgolj na prijave, temveč po naključnem ključu obiskuje vsa podjetja. Delodajalec je v odnosu do delovnega inšpektorata v podrejenem položaju, saj je breme dokazovanja na njem.
V primeru, da inšpektor najde nepravilnost, vas v najboljšem primeru čaka veliko dela in vloženega časa ter denarja za popravila napak, v najslabšem primeru pa še globa in v nekaterih primerih tudi kazenska ovadba.
Cilji izobraževanja – katere odgovore boste prejeli na izobraževanju
- Kako pravilno voditi proces zaposlitve delavca?
- Kako vzpostaviti, voditi in arhivirati personalne mape?
- Kako vzpostaviti kadrovske evidence v podjetju? Kako jih po zakonu voditi in arhivirati?
- Kaj prinaša predlog zakona o kadrovskih evidencah?
- Kakšen je pravilen proces zaposlitve delavca in na kaj moramo biti še posebej pozorni?
- Katere pravne novosti so v pripravi na področju personalnih map, kadrovskih evidenc in zaposlitev?
Katera podjetja morajo imeti urejene personalne mape?
Urejene personalne mape mora imeti vsako podjetje, ki ima zaposlene delavce, tudi za enega zaposlenega.
Siva območja v zakonodaji
Zaradi včasih nedorečene zakonodaje na omenjenih področjih, se pojavljajo različna mnenja s strani inšpektorata, davčne uprave in ministrstva. Pojasnili bomo za katere primere gre in kako v njih, kot delodajalec, ravnati.
Celotno izobraževanje bomo podkrepili s praktičnimi primeri najnovejšo pravno prakso ter novostmi, ki so v pripravi na tem področju.
Komu je namenjeno izobraževanje
Komu je namenjeno izobraževanje
Izobraževanje je namenjeno:
- vodjem kadrovskih služb,
- kadrovnikom,
- direktorjem,
- sodelavcem v marketingu,
- vsem, ki želijo imeti brezhibno urejene personalne mape in zakonsko obvezne interne akte podjetja,
- vsem, ki želijo mirno spati pred prihodom delovnega inšpektorja
Prejeli boste natančne informacije kako vzpostaviti, voditi in arhivirati personalne mape, kako voditi kadrovske evidence in kakšne je pravilen proces zaposlitve delavca. Obrazložili bomo tudi vsa siva področja v zakonodaji, ki jih najdemo na tem področju.
Prijava in popusti
Prijava in popusti
30 % popust do 11. junija
Kotizacija znaša 187 EUR (DDV ni vključen).
V kolikor se prijavite do 11. junija vam pripada 30 % popust za zgodnjo prijavo. Kotizacija s popustom znaša 130,90 EUR (DDV ni vključen).
Za mala podjetja (do 10 zaposlenih) vam nudimo še dodaten 5 % popust. Popusti se seštevajo.
Prijava vključuje:
- izvedbo delavnice z gradivi za prenos znanja v podjetju,
- potrdilo o udeležbi,
- odgovore na vaša konkretna vprašanja,
- pijačo, prigrizek med odmori in parkiranje v garažni hiši GZS.
Izobraževanje bo potekalo:
Kdaj: v sredo, 17. junija 2020, od 9.00 do 13.30
Kje: GZS, Dimičeva 13, 1000 Ljubljana.
Za udeležence so zagotovljena brezplačna parkirišča.
Izvedba izobraževanja v vašem podjetju
Izvedba izobraževanja v vašem podjetju
Izobraževanje lahko izvedemo interno tudi v vašem podjetju.
Program se na podlagi predhodne analize v celoti prilagodi vašim zaposlenim in začrtanim ciljem izobraževanja.
Za podrobnejše informacije in ponudbo nam pišite na info@openit.si ali pokličite na 01 589 81 89.
Izjave udeležencev
![](https://openit.si/wp-content/uploads/2017/12/izjave.png)
Navdušena nad predavateljico, saj nam je predala ogromno znanja in predvsem uporabnih informacij. Absolutno priporočam! Z veseljem se še kdaj udeležim podobnega izobraževanja pod vodstvom gospe Andreje 🙂
Znanje bom prenesla v prakso. Prejela sem številne koristne informacije in je bila odločitev za udeležbo več kot upravičena.
Prejeto znanje bom z veliko vztrajnosti in truda, vendar zaradi jasnih informacij (verjamem da) uspešno prenesla v prakso. Prijava na izobraževanje je bila zelo dobra odločitev! 🙂
Odlično predavanje z veliko praktičnimi primeri in širokim predavateljičinim znanjem, tako teoretično, kot tudi praktično.
Vse pohvale go. Andreji za odlično predavanje – zelo koristno. Všeč mi je bilo, ker je navajala primere iz prakse. V tako kratkem času zelo veliko koristnih informacij. Odlična organizacija. Vsekakor navdušena.
Odlično predavanje, s temeljnimi in zgoščenimi primeri iz prakse. Znanje bom z lahkoto vpeljala v prakso javnega zavoda; zato se je odločitev vodstva zdravstvenega doma in moja odločitev za predavanje, izkazala kot zelo koristno.
Eden boljših seminarjev, ki sem jih obiskala. Informacije, ki sem jih prejela, bom kar najhitreje prenesla v prakso. Hvala!
Vsekakor bom prejeto znanje skušala v čim večji meri prenesti v prakso. Informacije so bile izredno koristne. Prijava na seminar se je izkazala za izjemno koristno. Določen znanja sem osvežila, določena pa pridobila na novo.
Izvedela sem ogromno informacij, ki jih bom lažje prenesla v prakso, saj je predavateljica dobro prikazala vsak primer posebej in odlično razjasnila, prej ne jasne, pojme.
Zelo dobro predavanje, odlična predavateljica in veliko novih, koristnih informacij, ki jih bom uporabljala pri svojem delu.
Prijava se je izkazala za odlično odločitev. Prejela sem veliko novega znanja, ter odgovore na vsa vprašanja. Odlična je bila tudi predavateljica, ter organizacija delavnice.
Z izvedenim izobraževanjem sem zelo zadovoljna. Koristne in izčrpne informacije, ki jih bom uporabila pri svojem delu.
Predavateljica je odlično predstavila temo, tako da bomo lahko nekatere zadeve takoj implementirali v naše podjetje. Prejela sem koristne in uporabne informacije.
Pridobljeno znanje bom prenesla v prakso, saj je to v pretežno pristojnosti na delovnem mestu. Podjetje je bilo ustanovljeno pred približnio pol leta in bo predstavitev prišla zelo prav pri pripravi vseh aktov podjetja in pri vodenju evidenc.
Znanje bom prenesla v prakso. Informacije so bile koristne. Tekom predavanja se je odprlo veliko novih vprašanj, na katere sem prejela odgovore.
Super predavanje in prejetih ogromno koristnih informacij. Prav gotovo dobro investriran denar.
Prenesla bom pridobljeno znanje v prakso. Predavateljica je zelo dobro in natančno opisovala zadeve. Zadovoljna sem s predavanjem in odločitvijo prijave na seminar.
Prejel sem veliko koristnih informacij. Vse pohvale za izobraževanje, ki ga je bilo kar prehitro konec. Odlično izkoriščene 3 ure.