Zagotovo bom prejeto znanje prenesla v prakso, saj sem izvedela za mnogo stvari, ki sem jih danes slišala prvič. Prijava se je izkazala za dobro odločitev.

Novosti v Facebook in Instagram oglaševanju
Razlogi za obisk izobraževanja
Facebook napoveduje, da bodo v februarju 2020 CBO kampanje postale privzeta in edina možnost za ustvarjanje oglaševalskih kampanj.
Gre za veliko spremembo, ki bo marsikateremu oglaševalcu povzročila nemalo preglavic. Za vas smo zato pripravili praktično delavnico, ki vas bo seznanila z vsemi novostmi na tem področju.
PODROČJE
Digitalni marketing
TERMIN
30.1.2020
ČAS TRAJANJA
9:00 – 12:00
OBLIKA PREDAVANJA
Delavnica
Komu je namenjeno izobraževanje
Izobraževanje je namenjeno: upravljalcem Facebook in Instagram oglaševanja in oglaševalcem, ki še niso preizkusili novih pristopov in tehnik oglaševanja, ter vsem, ki so že poskušali zagnati kampanjo na Facebooku ali Instagramu pa niso imeli pravega uspeha.
Izobraževanje odsvetujemo popolnim začetnikom.
Cilj izobraževanja
Facebook je za februar 2020 napovedal eno izmed večjih sprememb na področju upravljanja oglaševalskih kampanj na Facebooku in Instagramu.
Od februarja naprej bodo vse kampanje imele avtomatsko vklopljeno funkcionalnost CBO. Tako ne bo več mogoča klasična postavitev kampanj, ki omogoča optimizacijo na nivoju oglasne skupine (Ad Set), temveč bodo vse kampanje optimizirane na ravni kampanj.
Za vas smo zato pripravili praktično delavnico, kjer bomo definirali:
- oglaševalski algoritem v letu 2020
- katere novosti prinaša februar in kako se jih lotimo
- kako optimizirati vaše CBO kampanje
Zaradi načina dela omejeno število udeležencev
Zaradi interaktivnosti je na delavnici na voljo le 15 mest. Prosimo, da na delavnico pridete z notesniki, za vse ostalo bomo poskrbeli mi.
Podrobnejši program delavnice
1. del: Oglaševalski algoritem v letu 2020
- Kaj so ključni faktorji, ki jih upošteva Facebook pri prikazovanju oglasov?
- Kako pomembna je izbira pravega cilja oglaševanja?
- Kako določiti vložek?
- Kako na rezultate vpliva kreativa?
- Kakšen vpliv ima pristajalna stran?
2. del: Novosti, ki vplivajo na uspeh
- Campaign Budget Optimization
- Customer Feedback
- Instant Experience
- Dynamic Creative
- Transparency
- Asset Customization
- Mobile Ad Formating
3. del: Praktični primeri postavitve kampanj
Delavnica bo potekalo ob uporabi računalnikov, zato prosimo, da na delavnico pridete z notesniki, za vse ostalo bomo poskrbeli mi.
Zaradi interaktivnosti je število udeležencev na delavnici omejeno na 15 mest.
Prijava in popusti
15 % popust do 27. januarja
Kotizacija znaša 187 EUR (DDV ni vključen).
V kolikor se prijavite do 27. januarja vam pripada 15 % popust za zgodnjo prijavo. Kotizacija s popustom znaša 158,95 EUR (DDV ni vključen).
Ob prijavi več udeležencev hkrati, vam pripada še dodaten 5 % popust. Popusti se seštevajo.
Prijava vključuje:
- izvedbo delavnice z gradivi za prenos znanja v podjetju,
- potrdilo o udeležbi,
- odgovore na vaša konkretna vprašanja,
- pijačo, prigrizek med odmori in parkiranje v garažni hiši GZS.
Izobraževanje bo potekalo:
Kdaj: v četrtek, 30. januarja 2020, od 9.00 do 12.00
Kje: GZS, Dimičeva 13, 1000 Ljubljana.
Za udeležence so zagotovljena brezplačna parkirišča.
Izvedba izobraževanja v vašem podjetju
Izobraževanje lahko izvedemo interno tudi v vašem podjetju.
Program se na podlagi predhodne analize v celoti prilagodi vašim zaposlenim in začrtanim ciljem izobraževanja.
Za podrobnejše informacije in ponudbo nam pišite na info@openit.si ali pokličite na 01 589 81 89.
Izjave udeležencev

Absolutno sem na delavnici prejela koristne informacije , ki jih bom lahko izvajala v svoji službi.
Zelo dobra vsebina, veliko koristnih in uporabnih informacij ter nasvetov.
Prejel sem koristne informacije, ki so bile izčrpne in dobro razložene. Uporabno predavanje. Hvala!
Prejeto znanje bom prenesla v prakso. Odlična delavnica, ki jo toplo priporočam.
Zelo sem zadovoljna z delavnico in upam, da bom čim več tega (slišanega) prenesla v prakso čim hitreje.

Predavatelj
Zoran Bosančić
Zoran je lastnik in soustanovitelj digitalne marketinške agencije POINT OUT, predavatelj in strokovnjak s področja digitalnega marketinga.