Pridobljene informacije bom lahko pridobila v praksi. Dobili smo veliko koristnih in uporabnih informacij. Predvsem je bila razlaga zelo sistematična, zato je bilo lahko slediti. Seminar je odličen.

Delavnica: Google Analytics v poslovni rabi
Podrobnejši program delavnice
1. del: Google Analytics delavnica – uvodni del
- Osnove spletne analitike.
- Kako začeti s spletno analitiko?
- Viri in segmentacija obiskovalcev.
- Gibanje obiskovalcev po spletni strani.
- Določitev ciljev in ključnih kazalcev uspeha spletne strani.
- Trendi prometa na spletni strani.
- Kako meriti in optimizirati Facebook kampanje?
- Kako meriti in optimizirati Email marketing kamapanje?
- Kako meriti in optimizirati Google AdWords in druge vrste oglaševanja?
- Ključne besede za vašo spletno stran.
- Merjenje konverzij.
- Kako uporabiti Google Analytics za sprejemanje poslovnih odločitev.
2. del: Praktični primer uporabe Google Analytics-a
Krajšemu, “teoretičnemu uvodu” bodo sledile študije primerov, kjer bo Marko v praksi pokazal, kaj spremljati, kako nastaviti cilje, segmentirati ciljne skupine, optimizirati kampanje in analizirati njihove rezultate. Delavnica je namenjena poslovnim uporabnikom, ki želijo to orodje uporabljati tudi za poslovne odločitve.
3. del: Vaša vprašanja
V zadnjem delu boste prejeli odgovore na vprašanja, ki jih tekom izobraževanja niste prejeli.
Cilj izobraževanja
Google Analytics – marketinška intuicija na preizkušnji
Največja prednost digitalnega marketinga je v njegovi merljivosti. Tu se nam ni potrebno zanašati na našo marketinško intuicijo, ki nas večkrat prevara kot pa nagradi. Številke pa so nam vedno zveste.
Google Analytics je odlično in brezplačno orodje, ki ga lahko uporablja vsak lastnik spletne strani in trgovine. Zaradi velikega nabora funkcij pa je tudi zelo kompleksno.
Zato smo za vas pripravili praktično izobraževanje s strokovnjakom za analitiko, izjemnim Markom Penkom, ki vam bo pokazal številne prednosti orodja, ki jih najbrž še ne uporabljate in vam bodo v veliko pomoč pri načrtovanju vaših marketinških kampanj.
Cilji izobraževanja – kaj se boste naučili na izobraževanju
Mnogi izmed vas Google Analytics že uporabljate, a v omejeni obliki. Izobraževanje priporočamo vsem, ki želijo:
- Spoznati, segmentirati in pravilno nagovoriti svojo ciljno skupino.
- Optimizirati svoje digitalne oglaševalske kampanja (Adwords, Facebook, Instagram itd.).
- Optimizirati svoje Email marketing kampanje.
- Prepoznati in spremljati ključne besede.
- Dosledno določati cilje kampanj in spremljati konverzijo.
Orodje Google Analyitics bo postalo vaše “go to” orodje za sprejemanje poslovnih odločitev, ne samo v digitalnem svetu, temveč tudi širše.
Način dela na Google Analytics delavnici
Krajšemu, “teoretičnemu uvodu” bodo sledile študije primerov, kjer bo Marko v praksi pokazal, kaj spremljati, kako nastaviti cilje, segmentirati ciljne skupine, optimizirati kampanje in analizirati njihove rezultate.
Komu je namenjeno izobraževanje
Izobraževanje je namenjeno:
- lastnikom spletnih strani in spletnih trgovin,
- zaposlenim v prodaji in marketingu,
- urednikom spletnih strani,
- vsem tistim, ki želite aplikacijo Google Analytics izkoristiti za izboljšanje prodajnih/poslovnih rezultatov.
Google Analytics je odlično, brezplačno orodje, a tudi kompleksno orodje. V praksi bomo pokazali, kaj spremljati, kako nastaviti cilje, segmentirati ciljne skupine, optimizirati kampanje in analizirati njihove rezultate. Google Analytics delavnica je namenjena poslovnim uporabnikom, ki želijo to orodje uporabljati tudi za poslovne odločitve.
Kako, kdaj in kje?
15 % popust do 19. novembra
Kotizacija znaša 137 EUR (DDV ni vključen).
V kolikor se prijavite do 19. novembra vam pripada 15 % popust za zgodnjo prijavo. Kotizacija s popustom znaša 116,45 EUR (DDV ni vključen).
Ob prijavi več udeležencev hkrati, vam pripada še dodaten 5 % popust. Popusti se seštevajo.
Prijava vključuje:
- izvedbo delavnice z gradivi za prenos znanja v podjetju,
- potrdilo o udeležbi,
- odgovore na vaša konkretna vprašanja,
- pijačo, prigrizek med odmori in parkiranje v garažni hiši GZS.
Izobraževanje bo potekalo:
Kdaj: v četrtek 22. novembra 2018, od 15.30 do 18.30
Kje: GZS, Dimičeva 13, 1000 Ljubljana.
Za udeležence so zagotovljena brezplačna parkirišča.
Izvedba izobraževanja v vašem podjetju
Izobraževanje lahko izvedemo interno tudi v vašem podjetju.
Program se na podlagi predhodne analize v celoti prilagodi vašim zaposlenim in začrtanim ciljem izobraževanja.
Za podrobnejše informacije in ponudbo nam pišite na info@openit.si ali pokličite na 01 589 81 89.
Izjave udeležencev

Zelo dobra zadeva, čakam na “advanced” nadaljevanje.
Informativno, jasno in podano bistvo. Predavatelj sproščen in dinamičen.
Zapisala sem kar nekaj koristnih informacij in napotkov preko katerih bom uredila npr. Goal-e, si podrobneje pogledala kaj uporabniki delajo na strani in kdo sploh so.
Znanje mi bo vsekakor koristilo posredno in neposredno pri mojih odločitvah, kako pripravljati vsebine spletnih strani v prihodnje.
Prejeto znanje bom prenesla v prakso. Odlična delavnica, ki jo toplo priporočam.
Razširila sem svoje obstoječe znanje in dobila dodatno motivacijo za uporabo in poglobljeno spoznavanje obstoječih znanj ter željo po dodatnem izobraževanju na tem področju.