Na področju digitalnega piarja sem relativno nova, zato se je izobraževanje izkazalo za super odločitev!
Delavnica je odlična tudi za tiste, ki so se s to tematiko že srečali, saj smo prejeli veliko novih, koristnih informacij.

Digitalni piar
Zakaj obiskati delavnico?
Praktična delavnica vam bo odprla vrata v svet digitalnega piara od A do Ž, ter razkrila nekaj trikov,
kako družbene medije, kar se da najbolj uporabiti v tej smeri.
PODROČJE
Odnosi z javnostmi
TERMIN
4.3.2020
ČAS TRAJANJA
9:00 – 13:00
OBLIKA PREDAVANJA
Delavnica
Podrobnejši program delavnice
1. del: Kaj sploh je digitalni piar in kako se ga lotimo?
- Kaj morate vedeti pred začetkom?
- Klasični piar proti digitalnemu
- Zakaj piar prenesti v digitalni svet?
- Njegova vloga in prednosti v podjetju
- Predstavitev družbenih omrežij in njihovih značilnosti
- Top nasveti in triki strokovnjakov, kako kanale za digitalni piar še bolj(še) izkoristiti
- Zakonitosti dobrega piara
2. del: Primeri dobre prakse
- Sodelovanje z vlogerji/blogerji
- Nagradne igre: kako jih pravilno izvesti, da vas ne obišče inšpektor FURS-a?
- Različne video vsebine in kako se jih lotiti
- Dobra fotografija kot ena od osnovnih sestavin
- Ideje za izvedbo digitalnega piara
- Pregled dobrih primerov iz prakse
3. del: Uspešnost piar kampanj
- Kako meriti uspešnost in piar nadgraditi?
- Osnove »boostanja« dobrih objav
- Katere podatke o uporabnikih zbirajo družbena omrežja in kako jih lahko uporabimo pri naših PR aktivnostih?
- Kateri podatki o objavah so nam na voljo in kako jih poiskati?
- Kaj se o dobrih in slabih objavah lahko naučimo iz analitike
- Novosti in napovedi za prihodnost
4. del: Odgovori na vaša vprašanja
V zadnjem delu boste prejeli odgovore na vprašanja, ki jih tekom izobraževanja niste prejeli. Vabimo vas, da nam že pred izvedbo pošljete za vas zanimiva vprašanja, ki niso zajeta v programu.
Cilj izobraževanja
- Izvedeli boste kako piar učinkovito prenesti v digitalne medije
- Prepoznali boste moč, ki jo imata sodelovanje piara in družbenih medijev
- Naučili se boste po svoje izkoristiti ideje in trike, ki so nam jih zaupali strokovnjaki na področju družbenih medijev
Iz delavnice boste odšli z novim pogledom na piar v digitalni dobi, ter kako ga lahko uspešno vpeljete v družbene medije vašega podjetja.
Komu je namenjeno izobraževanje
Izobraževanje je namenjeno:
- direktorjem,
- lastnikom,
- vsem, ki želite svoje podjetje in produkt(e) predstaviti čim več potencialnim kupcem/uporabnikom, brez prevelikih začetnih stroškov,
- vsem, ki se zavedate, da digitalni piar že nadomešča klasični piar in bi se radi naučili, kako ta trend, izkoristiti sebi v prid
Prijava in popusti
15 % popust do 9. aprila
Kotizacija znaša 227 EUR (DDV ni vključen).
V kolikor se prijavite do 9. aprila vam pripada 15 % popust za zgodnjo prijavo. Kotizacija s popustom znaša 192,95 EUR (DDV ni vključen).
Ob prijavi več udeležencev hkrati, vam pripada še dodaten 5 % popust. Popusti se seštevajo.
Prijava vključuje:
- izvedbo delavnice z gradivi za prenos znanja v podjetju,
- potrdilo o udeležbi,
- odgovore na vaša konkretna vprašanja,
- pijačo, prigrizek med odmori in parkiranje v garažni hiši GZS.
Izobraževanje bo potekalo:
Kdaj: v četrtek, 16. aprila 2020, od 9.00 do 13.00
Kje: GZS, Dimičeva 13, 1000 Ljubljana.
Za udeležence so zagotovljena brezplačna parkirišča.
Izvedba izobraževanja v vašem podjetju
Izobraževanje lahko izvedemo interno tudi v vašem podjetju.
Program se na podlagi predhodne analize v celoti prilagodi vašim zaposlenim in začrtanim ciljem izobraževanja.
Za podrobnejše informacije in ponudbo nam pišite na info@openit.si ali pokličite na 01 589 81 89.
Izjave udeležencev

Prejete informacije so bile izjemno koristne, natančno to, po kar sem prišla. Zelo dobra odločitev in super predavatelja.
Izvedela sem veliko koristnih informacij, najbolj pa mi je bilo všeč, da gradivo, ki smo ga prejeli, vsebuje veliko primerov (hiperpovezav) ter koristnih strani, ki so mi lahko v pomoč pri delu.
Prejela sem koristne informacije, predvsem pa so mi všeč praktična orodja, katera so bila predstavljena 🙂 Odličen povzetek teme s praktičnimi usmeritvami in orodji.

Predavatelj
Maša Rener
Magistrica medijske produkcije, ki ima več kot 20 let izkušenj z delom v medijih, predvsem kot samostojna novinarka in urednica, tako tiskanih kot spletnih edicij.

Predavatelj
Zoran Bosančić
Zoran je lastnik in soustanovitelj digitalne marketinške agencije POINT OUT, predavatelj in strokovnjak s področja digitalnega marketinga.