
Digitalna kampanja za sejemski nastop
Razlogi za obisk izobraževanja
Praktična delavnica za podjetnike, prodajalce in predvsem tržnike, ki želijo izboljšati ROI udeležbe na sejmu. Fokus je na digitalnem marketingu in pristopih, ki vplivajo na večji obisk razstavnega prostora, večje število sestankov in poslovnih kontaktov ter ustrezni komunikaciji z njimi po dogodku.

PODROČJE
Digitalni marketing

TERMIN
10.12.2019

ČAS TRAJANJA
9:00 – 13:00

OBLIKA PREDAVANJA
Delavnica
Podrobnejši program delavnice
Podrobnejši program delavnice
1. del: Aktivnosti pred sejmom
- Kakšno pristajalno stran postaviti pred sejmom?
- Ključni UX koncepti za sejemsko pristajalno stran
- Kaj mora komunicirati pristajalna stran?
- Kako pridobivati kontakte pred sejmom (lead generation)?
- Kaj nam lahko ponudijo organizatorji sejma?
- Katere kanale uporabljati za lead generation?
- Pravilno strukturiranje Google Ads kampanj
- Učinkoviti pristopi k raziskovanju ključnih besed v Google Ads
- Postavljanje kampanje, oglasnih skupin in oglasov v praksi
- Kako napisati učinkovite tekstovne oglase za Google?
- Kako vključiti LinkedIn in Sales Navigator?
- E-mail marketing pred sejmom z Mailchimpom
2. del: Aktivnosti med sejmom
- Lokacijsko ciljanje med sejemskim dogodkom
- Ustrezno pridobivanje kontatkov med sejemskim dogodkom
- Generiranje vsebin za posejemsko komunikacijo
- Ostale aktivnosti med sejmom (live streaming, uporaba ključnikov … )
3. del: Posejemske aktivnosti
- Kako poskrbeti za ustrezno posejemsko komunikacijo?
- Postavitve e-mail kampanj za nove leade, stare partnerje in vseh, ki se niso oglasili na razstavnem prostoru
- Posejemske aktivnosti na družbenih omrežjih
Cilj izobraževanja
Cilj izobraževanja
Delavnica je namenjena vsem, ki želijo praktične napotke za vzpostavitev ustreznega spletnega nastopa podjetij pri sejemski udeležbi. Glavni cilj delavnice je, da boste po zaključku znali znotraj podjetja postaviti ustrezne pristajalne strani, kakovostne kampanje in pravilno posejemsko komunikacijo s pridobljenimi leadi. Fokus bo izključno na digitalnem marketingu in pristopih, ki so usmerjeni na povečanje “izplena” sejemske udeležbe.
Delavnica je praktično naravnana, s ključnim ciljem pokazati pristope, ki najbolje delujejo pred, med in po sejmu.
Iz praktične delavnice bodo udeleženci odšli z naslednjim osvojenim znanjem:
- Kako postaviti učinkovito pristajalno stran za sejemski dogodek?
- Kaj sporočati na pristajani strani in katere vsebine pripraviti?
- Kako pridobivati kontakte in rezervacije za sestanke pred sejmom?
- Katere kanale uporabljati za lead generation?
- Katere aktivnosti izvajati med sejmom?
- Kaj početi s kontakti pridobljenimi na sejmu?
Delavnica vključuje prezentacijo predavatelja, kjer so predstavljeni primeri dobrih praks in praktični nasveti, delo pa bo potekalo znotraj posameznih oglaševalskih platform (Google Ads). Del delavnice vključuje teoretično predstavitev LinkedIn rešitev, ki so plačljive (LinkedIn Sales Navigator).
Delavnica se ne dotika klasičnega marketinga ali sejemskih postavitev, ampak pokaže, kako oblikovati spletni nastop podjetja pred sejmom.
Zaradi načina dela omejeno število udeležencev
Zaradi interaktivnosti je na delavnici na voljo le 12 prostih mest.
Komu je namenjeno izobraževanje
Komu je namenjeno izobraževanje
Izobraževanje je namenjeno:
- direktorjem,
- lastnikom,
- podjetnikom,
- prodajalcem oz. marketingašem, ki želijo povečati ROI sejemske udeležbe
Priporočeno je vsaj osnovno poznavanje konceptov digitalnega marketinga, saj bodo predstavljeni koraki za ustrezno nagovarjanje potencialnih partnerjev, pristopi in kanali za pridobivanje kakovostnih leadov, lead nurturing z email marketingom in osnove zakonitosti učinkovitih pristajalnih strani.
Delavnica ni namenjena popolnim začetnikom, ki ne poznajo osnov spletnega oglaševanja.
Prijava in popusti
Prijava in popusti
Black Friday – 50 % popust do 4. decembra
Kotizacija znaša 197 EUR (DDV ni vključen).
V kolikor se prijavite do 4. decembra vam pripada 50 % popust. Kotizacija s popustom znaša le 98,50 EUR (DDV ni vključen).
Prijava vključuje:
- izvedbo delavnice z gradivi za prenos znanja v podjetju,
- potrdilo o udeležbi,
- odgovore na vaša konkretna vprašanja,
- pijačo, prigrizek med odmori in parkiranje v garažni hiši GZS.
Izobraževanje bo potekalo:
Kdaj: v torek, 10. decembra 2019, od 9.00 do 13.00
Kje: GZS, Dimičeva 13, 1000 Ljubljana.
Za udeležence so zagotovljena brezplačna parkirišča.
Izvedba izobraževanja v vašem podjetju
Izvedba izobraževanja v vašem podjetju
Izobraževanje lahko izvedemo interno tudi v vašem podjetju.
Program se na podlagi predhodne analize v celoti prilagodi vašim zaposlenim in začrtanim ciljem izobraževanja.
Za podrobnejše informacije in ponudbo nam pišite na info@openit.si ali pokličite na 01 589 81 89.
Izjave udeležencev

Absolutno sem na delavnici prejela koristne informacije , ki jih bom lahko izvajala v svoji službi.
Prejeto znanje bom prenesla v prakso. Odlična delavnica, ki jo toplo priporočam.
Prejel sem koristne informacije, ki so bile izčrpne in dobro razložene. Uporabno predavanje. Hvala!
Odlično! Polno primerov iz prakse in enostavno razloženo.
Zelo dobra vsebina, veliko koristnih in uporabnih informacij ter nasvetov.
Zelo sem zadovoljna z delavnico in upam, da bom čim več tega (slišanega) prenesla v prakso čim hitreje.
Zagotovo bom prejeto znanje prenesla v prakso, saj sem izvedela za mnogo stvari, ki sem jih danes slišala prvič. Prijava se je izkazala za dobro odločitev.

Predavatelj
Aljoša Todorovič
Aljoša je uspešen diplomant naše prve generacije študentov programa Diploma iz digitalnega marketinga.
Je vodja performance marketing oddelka v digitalni agenciji Madwise, kjer z dolgoletnimi izkušnjami v B2C in B2B okolju skrbi za uspešno vodenje visoko učinkovitih oglaševalskih kampanj ter razvoj digitalnih marketinških strategij. Njegov fokus zajema širok nabor področij, med drugim digitalno analitiko, spletno oglaševanje, marketinško avtomatizacijo in optimizacijo uporabniške izkušnje ter konverzij.