Akreditacije
Mednarodno priznan program
Usposabljanje poteka po učnem načrtu Digital Marketing Institut-a iz Dublina (DMI), ki je vodilna organizacija na področju izobraževanja iz digitalnega marketinga na svetu. Do leta 2022 je njihov certifikat uspešno pridobilo že več kot 35.000 študentov, skupno pa imajo že preko 190.000 članov po vsem svetu.
OpenIT je leta 2015 postal licenčni partner za Slovenijo in izvajamo program Diploma iz digitalnega marketinga s slovenskimi trenerji.
Usklajen z EOK
Program je usklajen z Evropskim ogrodjem kvalifikacij (raven 5). Digital marketing je tudi del e-Competency Frameworka za ICT professionals: http://www.ecompetences.eu/ict-professional-profiles
Dodatne informacije o akreditaciji (pdf)
Pridobitev kvalifikacije
Izpit opravljate po opravljenem usposabljanju na neodvisnem izpitnem centru Pearson VUE v Sloveniji. Izpit je elektronski in traja tri ure. Sestavljen je iz posameznih sklopov, ki preverjajo vaše znanje po modulih učnega načrta. V oceni testa boste prejeli oceno posameznega sklopa in skupno oceno.
Izpit (180 EUR) je že vključen v ceno usposabljanja.
Predstavitev certifikata na družbenih omrežjih
Svoj pridobljeni certifikat lahko predstavite na družbenih omrežjih LinkedIn, Facebook in Twitter ali pa ga delite z vašimi potencialnimi delodajalci, poslovnimi partnerji, strankami itd.
Učni načrt in trenerji
Online: Diploma iz digitalnega marketinga sledi učnemu načrtu, ki ga sprejema strokovni svet inštituta in je poenoten v vseh državah.
Predavatelji so mednarodni strokovnjaki z dolgoletnimi akademskimi in praktičnimi izkušnjami na področju digitalnega marketinga.
Strokovni svet
Strokovni svet (Syllabus Advisory Council) je delovna skupina, ki določa in potrjuje vsebine učnih načrtov Digital Marketing Institute. Svet prispeva k razvoju mednarodno priznanih standardov, ki jih morajo izobraževalne inštitucije izpolnjevati pri izobraževanju na področju digitalnega marketinga in zagotavljajo doslednost pri izvajanju programov usposabljanja in certificiranja.
Člani strokovnega sveta
Člani strokovnega sveta so predstavniki naslednjih vodilnih podjetij v panogi: Facebook, Google, LinkedIn, Twitter, Microsoft, IBM, Vodafone, Communicorp, Dentsu Aegis Network, Omnicom, WPP in Ogilvy.
Kako strokovni svet deluje
Potrjevanje učnega načrta
Strokovni svet potrjuje učni načrt in s tem zagotavlja, da diplomanti DMI tekom usposabljanja prejmejo najnovejše informacije, orodja in tehnike od največjih in najbolj vplivnih svetovnih digitalnih blagovnih znamk. Svet načrtuje in osvežuje vsebino učnega načrta, ohranja njeno tehnično natančnost, jasnost in ustreznost.
Profili delovnih mest
Strokovni svet skupaj z DMI načrtuje tudi različne profile delovnih mest; posebej tistih, za katere predvideva povpraševanje glede na trende v panogi. Svet pomaga pri profiliranju delovnih mest po znanju, kompetencah in sposobnostih. Na podlagi profiliranja kadrovskih potreb v panogi skuša z učnim načrtom izpolniti potrebe delodajalcev in delojemalcev po znanju in kompetencah.
Dosežki strokovnega sveta
S pomočjo strokovnega sveta in njihovega učnega načrta je do leta 2021 strokovno usposabljanje uspešno zaključilo že več kot 30.000 študentov.