Masters in Digital Marketing Slovenija
NIVO
Višji
ČAS TRAJANJA
2 leti – študij ob delu
OBLIKA ŠTUDIJA
Online študij
OCENJEVANJE
6 izpitnih nalog
magistrska naloga
Partnerstvo z Univerzo Salford
Partnerstvo z Univerzo Salford
- Za izvajanje magistrskega študija se je Digital Marketing Institute povezal z Univerzo Salford v Manchestru.
- Leta 2014 je bila poslovna šola Salford razglašena za UK Business School of the Year (nagrade za visokošolsko izobraževanje Times).
Katera znanja boste osvojili?
Katera znanja boste osvojili?
Magistrski študij (MSc Digital Marketing) je obsežen in zahteven študij, ki obsega predavanja, praktične vaje, vodenje projektov in raziskav, s katerimi boste osvojili tehnično znanje in napredne poslovne / marketinške strategije na področju digitalnega marketinga.
V programu se boste:
- naučili uporabljati orodja in kanale za digitalno trženje in z njimi našli nove kupce in trge,
- predvideli strategije, taktike in “budgete”, da bi pridobili stranke in razvili spletno poslovanje,
- do konca programa boste ustvarili strategijo digitalnega trženja in konfigurirali spletno trženje podjetja v katerem delujete ali želite delovati.
Komu priporočamo vpis
Komu priporočamo vpis
- Program je idealen za izkušene marketinške in poslovne strokovnjake, ki želijo potrditi svoje strokovno znanje z magisterijem.
- Specialistična raven znanja vas bo umestila med vrhunske strokovnjake iz digitalnega marketinga.
Kako poteka delo?
Kako poteka delo?
- Dinamična predavanja, praktične vaje, online viri in učne vadnice.
- Platforma za e-učenje vam omogoča preprost dostop do vseh programskih gradiv, kadar koli jih potrebujete, vključno z video predavanji in učnimi sredstvi.
- Na voljo vam je mentor, ki vam bo pomagal pri učenju in vodenju, ko boste napredovali skozi program.
- Delali boste pod okriljem strokovnjaka za digitalno industrijo in akademskega nadzornika, ki vam bo pomagal pri pisanju magistrske naloge v drugi fazi programa.
Študijska podpora
Študijska podpora
Pri študiju vam bodo stali ob strani in vam pomagali naslednji strokovnjaki in podporno osebje:
- vaš osebni tutor,
- vodja izobraževalnega programa,
- na 2. stopnji študija se jima bosta pridružila še strokovnjak iz industrije in akademski nadzornik,
- ekipa openIT, ki vam bo pomagala pri vpisu, med študijem pa vam bomo na voljo pri morebitnih nejasnostih in dodatnih informacijah, ki jih boste potrebovali.
Pridobljen naslov
Pridobljen naslov
- Master of Science in Digital Marketing
- Kratica: MSc Digital Marketing
Šolnina – 15% popust ob prijavi do 28. aprila 2023
Šolnina
Šolnina – 15% popust ob prijavi do 28. aprila 2023
Vpis v magistrski program – ugodni plačilni pogoji za zgodnje prijave
Pogoji vpisa:
Vpisnina: 3.500,00 EUR (DDV ni vključen) + mesečni obroki
Vsebina programa - 2 fazi
1. študijska faza
1. faza je sestavljena iz 8 predmetov specializirane digitalne vsebine in 6 izpitnih nalog.
- Komuniciranje in potrošnik
- Marketing skozi družbena omrežja
- Iskalni marketing
- eCommerce in email marketing
- Mobilni marketing
- Strategije
- Trženje in upravljanje storitev
- Digitalne inovacije
2. raziskovalna faza
2. faza je raziskovalna faza in je sestavljena iz vrste strukturiranih spletnih delavnic in dela “1 na 1” z različnimi strokovnjaki, ki vam bodo pomagali pri raziskovalnem delu in pisanju magistrske naloge.
- Druga faza je nastala v sodelovanju z Univerzo Salford in se osredotoča vaš raziskovalni (poslovno inovacijski) projekt.
- V tej fazi podrobneje raziskujete izbrano digitalno področje.
- Magistrsko delo je skrbno argumentirano znanstveno delo, ki bo nastajalo pod vodstvom akademskega nadzornika in strokovnjaka iz industrije.
Ocenjevanje
V študijski fazi vaš čaka 6 izpitnih nalog.
V prvi fazi je potrebno oddati 6 izpitnih nalog. Naloge pripravite na osnovi poslovno/marketinških primerov iz konkretnih podjetij, ki jih izberete sami.
- Digital Marketing Consumer Research assignment – (5000 besed)
- Digital Marketing Strategy Creation assignment – (5000 besed)
- Marketing & Services Management assignments – (2x 3000 besed)
- Digital Innovation assignments – (2x 3000 besed)
V raziskovalni, 2. fazi boste naredili magistrsko nalogo. Magistrska naloga mora temeljiti na poslovni inovativnosti.
V tej fazi boste opravili večji del raziskav, s katerimi boste dokazovali svojo tezo na izbranem, specialističnem segmentu digitalnega marketinga.
Trajanje programa
Trajanje programa je fleksibilno in se običajno zaključi v dveh letih. Čas študija lahko prilagodite svojim delovnim obveznostim.
1. faza poučevanja traja približno 14 mesecev, 2. raziskovalna faza pa 10 mesecev.
Študenti, ki imajo manko znanja pri določenih predmetih, bodo morali določenemu modulu (predmetu) posvetiti več časa in lahko pričakujejo časovni zamik študija.
Študijski program tudi dopušča krajše počitnice (prazniki, letni dopusti itd.).
Pogoji za vpis
- Dosežena visokošolska izobrazba ekonomske, trženjske ali podobne smeri in najmanj dve leti ustreznih delovnih izkušenj.
ALI
- Dosežena visokošolska izobrazba iz druge smeri in najmanj 3 leta ustreznih delovnih izkušenj iz digitalnega marketinga.
- Znanje angleškega jezika stopnja 6.0 IELTS.
- Kadar prosilec ne izpolnjuje pogojev za vpis, se lahko vpiše pod posebnimi pogoji, če lahko dokaže najmanj 4 letne znatne izkušnje na področju digitalnega trženja.
*Vpis presoja Inštitut za digitalni marketing in Univerza Salford. Čeprav so izpolnjeni vsi pogoji, ni nujno, da bo vpis odobren.
Vabilo na predstavitev študijskega programa
28. novembra ob 17.00 bo potekala predstavitev programa Masters in Digital Marketing, kjer bomo pojasnili podrobnosti glede pogojev vpisa in poteka študija.
Vam datum in lokacija informativnega dne ne ustrezata?
Vabimo vas, da izpolnite informativno prijavo, ki jo bomo obravnavali kot povpraševanje in ne kot prijavo. Na podlagi prijave bomo z vami opravili razgovor o zahtevnosti programa in pogojih vpisa z namenom, da skupaj ugotovimo, ali je program primeren za vas.