
Diploma iz digitalnega marketinga
Program usposabljanja
Popolnoma prenovljen program
Program usposabljanja se četrtletno osvežuje z novostmi, ki sledijo korenitim digitalnim spremembam v zadnjih mesecih.
Nov način dela v uporabniškem sistemu
Program usposabljanja poleg 5 celodnevnih usposabljanj in dodatne praktične delavnice, obsega tudi vstop v uporabniški sistem Digital Marketing Instituta, ki vam omogoča dostop do najbolj svežih informacij, učenja modulov z uporabo igrifikacije (testi, kvizi, interaktivne igre, real-time simulacije), intuitivno vodenje skozi celotni učni načrt in vrsto dodatnih gradiv ter primerov dobrih praks.
Morebitne jezikovne ovire
Zaradi lažjega sporazumevanja se program izvaja v slovenskem jeziku z uporabo angleških strokovnih in tehničnih izrazov. Gradiva boste prejeli v angleškem jeziku, prav tako izpit poteka v angleščini.

Temelji digitalnega marketinga
Temelji digitalnega marketinga
Modul vam bo pomagal pri spoznavanju osnovnih načel in ciljev digitalnega trženja. Raziskovali bomo nakupno pot potrošnikov, spoznali digitalne kanale in prednosti združevanja tradicionalnega in digitalnega trženja ter načela 3i metodologije.
Predavatelj: Mirela Čanić
Digitalni marketing je njen lifestyle! Navdušuje jo s svojimi številnimi možnostmi, nenehnimi novostmi in izzivi. Od leta 2010 je vodila Stilago, največjo modno spletno trgovino v Sloveniji in regiji.
Zajete teme vključujejo:
- Načela digitalnega marketinga
- Koncepti digitalnega marketinga
- Nakupna pot potrošnikov & funkcija marketinga
- Klasični in digitalni marketing
- 3i načela
- Digitalni kanali
Postavljanje ciljev:
- Prvi razmislek
- SMART cilji
- Digitalne raziskave
- Raziskave potrošnikov
- Orodja za spremljanje vedenja potrošnikov
- Raziskave konkurence
- Raziskava panoge
- Kulturološke raziskave
Timsko delo:
- Panoga digitalnega marketinga
- Poslovni timi
- Skupni poslovni cilji
- Razmerja med prodajo in marketingom
- Učinkovite komunikacijske veščine
- PROPEL model

E-mail marketing
E-mail marketing
E-mail Marketing je, če ga izvajate pravilno, še vedno eden najučinkovitejših digitalnih tržnih orodij. Velika zasluga njegovi učinkovitosti gre predvsem zelo naprednim orodjem za analiziranje posameznih e-mail akcij. Izvedeli boste, kako napisati dober »newsletter«, kako pomemben je čas in testiranje kampanj, prav tako pa vas bomo seznanili z varstvom podatkov na tem področju.
Predavatelj: Mirela Čanić
Digitalni marketing je njen lifestyle! Navdušuje jo s svojimi številnimi možnostmi, nenehnimi novostmi in izzivi. Od leta 2010 je vodila Stilago, največjo modno spletno trgovino v Sloveniji in regiji.
Cilji in rezultati:
V tem modulu se boste naučili, kako oblikovati, ustvariti in izvajati uspešne e-mail marketing kampanje za vaše podjetje. Velja pa opozoriti, da je modul vsebinske in ne tehnične narave, saj se v njem ne boste naučili kako ustvariti e-mail predloge z uporabo HTML in CSS.
Osnove:
- Ključni pojmi
- Inbound e-mail marketing
- Zakonodaja in predpisi
E-mail strategije:
- E-mail marketing strategija
- Ponudniki e-mail storitev
- Zajem podatkov
- Baza podatkov
Oblika:
- Sestavine e-maila
- Ciljne skupine
- Zadeva
- Vsebina in oblika e-maila
- Poziv k akciji
- Slike in ostale slikovne podobe
Izpeljava kampanje:
- Ustvarjanje e-mail oglaševalskih akcij
- Faktorji dostavljivosti
- Izzivi dostavljivosti
- Upravljanje
Testiranje in optimizacija:
- Testiranje
- A / B testiranje
- Uspešnost akcije
- Optimizacija
- Zmanjševanje odbojev in odjav
Avtomatizacija marketinga:
- Koncepti trženja
- Proces avtomatizacije marketinga

Učinkovito spletno mesto
Učinkovito spletno mesto
Spoznali boste kako zgraditi in objaviti dobro zasnovano, visoko zmogljivo in optimizirano spletno mesto, ki je usklajeno z vašimi poslovnimi cilji.
Ključne komponente spletnega oblikovanja boste uporabili za oblikovanje, ustvarjanje in objavo učinkovite spletne strani. Prav tako boste izbrali na osnovi proračunskih in poslovnih ciljev najprimernejše gostovanje.
Naučili se boste kako izboljšati uporabniško izkušnjo s testiranjem A / B, “mobile-first” oblikovanje in optimizacijo uporabniške izkušnje in uporabniškega vmesnika.
Modul vam bo pomagal razumeti, kako uporabiti vaše spletno mesto za vpogled, sledenje, merjenje in zajem podatkov z uporabo meritev in orodij.
Predavatelj: Alen Rebič
Vodja izobraževalnih programov, ki vodi in ureja spletne strani ter oglaševalske račune (Facebook, Instagram in Google Ads).
Koncepti optimizacije:
- Optimizacija spletnih strani
- Namen optimizacije spletnih strani
- Sestavine oblikovanja spletnih strani
Arhitektura:
- Uporabniška izkušnja vs. uporabniški vmesnik
- Načela uporabniške izkušnje in uporabniškega vmesnika
- Ocenitev uporabniške izkušnje
- Izboljšava uporabniške izkušnje
- Optimizacija spletnega mesta
- Možnosti spletnega gostovanja
- Izdelava spletne strani
- Ustvarjanje koncepta spletne strani
Spletno oblikovanje in vsebina:
- Načela oblikovanja
- Mobile First oblikovanje
- Spletne vsebine
- A / B testiranje
- Spletna metrika
- Ocenjevanje spletne strani
- Spremljanje in poročanje

Optimizacija spletnih strani (SEO)
Optimizacija spletnih strani (SEO)
Optimizacija spletnih strani (SEO) je postopek priprave in izboljšanja vidljivosti vaše spletne strani na iskalnikih skozi organske iskalne rezultate. Postopek vsebuje vrsto tehnik, metod in načel, ki jih boste spoznali v SEO modulu.
Na modulu boste postavili SEO strategijo, ki bo prinesla na vašo stran prave kupce. Razumeli boste kako povečati konverzije, premagati konkurenco in pri tem zagotoviti najboljšo možno donosnost naložbe.
Spoznali boste osnove SEO-a in določili cilje za povečanje obiska na vaši strani. Naredili boste načrt za pripravo SEO vsebin, ki bo temeljil na raziskavi ključnih besed, ki so primerne za vaše produkte ali storitev.
Ob koncu modula boste vedeli, kako povečati organsko iskanje na vašem spletnem mestu z uporabo tehnične, vsebinske in off-site optimizacije. Prav tako boste znali izmeriti uspešnost vaših prizadevanj pri optimizaciji strani.
Predavatelj: Peter Mesarec
Peter je dolgoletni predavatelj, ki je spletni marketing spoznal iz vidika naročnika, agencije in samostojnega podjetnika.
Uvod v SEO:
- Plačano iskanje v primerjavi z organskim
- Kako delujejo iskalniki?
- Ključne besede
- SERP
Postavitev SEO ciljev:
- Vrste SEO ciljev
- Določanje ciljev
Raziskave ključnih besed:
- Optimizacija zunaj strani
- Vrste ključnih besed
- Kako izvajati raziskave ključnih besed
- Pretvarjanje raziskav v vsebino
Optimiziranje:
- Tehnična optimizacija
- On-site optimizacija
- Off-site optimizacija
- Akcijski načrt za SEO
Merjenje uspešnosti:
- Viri prometa
- Vrste SEO meritev
- Merjenje uspeha

Trženje skozi družbena omrežja
Trženje skozi družbena omrežja
V modulu trženje skozi družbena omrežja boste uporabili koncepte in najboljše prakse za organske in plačane marketinške aktivnosti. Cilj bo vodenje kampanj, ki dajejo ROI in izpolnjujejo poslovne cilje.
Razumeli boste temeljna načela trženja skozi družbene medije in prepoznali ključne faze v nakupni poti potrošnika. Spoznali boste tudi specifike različnih vplivnih družbenih medijskih platform.
Ta modul vam bo pomagal raziskati ključne funkcije, orodja in smernice za nastavitev, optimizacijo in objavljanje na Facebooku, Twitterju, LinkedIn, Instagramu in Snapchatu. Omogočil vam bo tudi ustvarjanje, upravljanje in vzdrževanje aktivne skupnosti v teh družbenih omrežjih.
Predavatelj: Zoran Bosančić
Podjetja njegovo znanje in izkušnje največkrat unovčijo pri strateškem načrtovanju in razvoju spletnih poslovnih modelov. Področja, katerim posveča precej pozornosti so družbena omrežja, inbound marketing in avtomatizacija v marketingu.
Uvod:
- Koncepti
- Nakupna pot potrošnika
- Značilnosti platforme
Facebook:
- Razvoj kampanje
- Pregled ciljne skupine
- Ads Manager & Ad Auctions
- Facebook Canvas
Twitter:
- Nastavitev in prilagajanje
- Upravitelj oglasov in oblike oglasov
- Razvoj kampanje
Snapchat:
- Ad Auctions & Campaign Snapchat
- Optimizacija in analiza
- Značilnosti platforme
- 3V oglaševanje, SnapAds
- Geofiltri
LinkedIn:
- Nastavitev in prilagajanje
- Stran, partnerski program & Showcase
- Razvoj kampanje
- Vsebinski, sponzorirani oglasi
- InMails
- Ciljanje in analiza
Instagram:
- Značilnosti platforme
- Objave in oblike oglasov v Instagramu
- Cilji oglaševalske akcije
- Cilji kampanje in nakup oglasov
- Analiza
Skupnosti:
- Koncepti
- Upravljanje skupnosti
Koncepti kampanj:
- Razvoj kampanje
- Cilji in kampanja
- Analiza
- Nakup

Vsebinski marketing
Vsebinski marketing
V modulu vsebinski marketing boste prejeli potrebno znanje za načrtovanje in pripravo tržnih vsebin, ki bodo osebna in ciljno usmerjena. Naučili se boste kako pripraviti vsebino na podlagi prejetih podatkov, jo uskladiti z nakupno potjo potrošnika, vašimi poslovnimi cilji in strategijo trženja.
Strategijo boste pripravljali in spremljali na osnovi potrošnikovega vedenja in izražanja na družabnih medijih, iskalnikih in drugih spletnih podatkih (Social Listening) ter na osnovi analize konkurentov in revizije vsebin. Prav tako boste vedeli, kako razviti persone vaših ciljnih skupin in kako izbrati najprimernejši CMS za vaše potrebe.
Ta modul vam bo omogočil ustvarjanje bogatih, prepričljivih in inovativnih vsebin. Vedeli boste kako jih predstaviti preko različnih distribucijskih kanalov in kako meriti njihov ROI.
Predavatelj: Zoran Bosančić
Podjetja njegovo znanje in izkušnje največkrat unovčijo pri strateškem načrtovanju in razvoju spletnih poslovnih modelov. Področja, katerim posveča precej pozornosti so družbena omrežja, inbound marketing in avtomatizacija v marketingu.
Koncepti vsebinskega marketinga:
- Vsebinski marketing
- Vrste vsebine
- Namen vsebine
- Upravljanje skupnosti
- Strategija trženja vsebin
Raziskave:
- Social listening
- Analiza konkurence
- Revizija vsebine
Planiranje:
- Vsebinski cilji
- Persone
- Teme
- Planiranje vsebine
- Upravljanje vsebine
- Sistemi
Ustvarjanje & kuriranje vsebine:
- Izdelava vsebine
- Vrste vsebine
- Orodja za ustvarjanje vsebine
- Kuriranje vsebine
- Orodja za shranjevanje vsebine
- Pripovedovanj zgodb
- Personalizacija vsebine
Objave:
- Vsebinske platforme
- Sajenje vsebine (Content Seeding)
- Razporejanje vsebine
- Promocija vsebine
- Ponovna uporaba vsebine
Merjenje učinkovitosti vsebine:
- Merjenje ROI pri vsebinskem marketingu
- Cilji trženja vsebine
- Ključne meritve in orodja

Plačano iskanje
Plačano iskanje
Modul Plačano iskanje vam bo pomagal razumeti osnove plačanega, ter kako se razlikuje od organskega iskanja in katere so ključne prednosti obeh.
Analizirali boste vaše dejavnosti na področju iskalnega marketinga in na tej osnovi targetirali ključne ciljne skupine in tako povečali »vrednost« vašega klika. Spoznali boste moč učinkovitih spletnih besedil in izvedeli, kako napisati privlačne spletne oglase.
Razvili boste znanje in veščine, potrebne za ustvarjanje Google AdWords oglaševalskih akcij. Znali boste optimizirati oglaševalske akcije z razporejanjem oglasov in nastavljanjem prilagoditev ponudb za ciljne skupine, lokacije in naprave.
Raziskovali boste kako s KPI, sledenjem konverzijam in z napredno uporabo Google Analytics, izmeriti učinkovitost plačanih oglaševalskih akcij.
Predavatelj: Marko Penko
Priznani strokovnjak s področja spletnega marketinga in eden od 2 Google certificiranih trenerjev v Sloveniji.
Koncepti:
- Plačano iskanje v primerjavi z organskim iskanjem
- Iskalniki
- Prednosti plačanega iskanja
- Gradniki akcije
Sprožitev akcije:
- Google AdWords
- Struktura računa
- Elementi računa
- Raziskave ključnih besed
- Ustvarjanje akcije
Upravljanje proračuna:
- Licitacije
- Optimizacija akcij
- Upravljanje proračuna
Merjenje:
- Merjenje akcij
- Napredne meritve

Prikazno in video oglaševanje
Prikazno in video oglaševanje
Modul Prikazno in video oglaševanje vas bo opremil s tehničnim razumevanjem in spretnostmi za izdelavo in izvršitev učinkovite strategije za prikazno in video oglaševanje.
Seznanili se boste s temeljnimi koncepti prikaznega in video oglaševanja, kako ustvariti kanal na YouTube, upravljati video vsebino in prepoznati oblike oglasov, ki so na voljo za Google Display Network in YouTube.
Naučili se boste tudi, kako ustvariti in upravljati oglaševalske akcije s prikaznim in video oglaševanjem v programu Google AdWords in jih optimizirati s ciljanim oglaševanjem, re-marketingom in licitacijami.
Učinkovitost akcij boste ugotavljali v podrobnih poročilih v Google AdWords in Google Analytics.
Predavatelj: Marko Penko
Priznani strokovnjak s področja spletnega marketinga in eden od 2 Google certificiranih trenerjev v Sloveniji.
Koncepti:
- Koncepti in platforme
- Oglaševalsko nakupni mehanizmi
- Cilji kampanje
YouTube:
- Google Display Network
- Oblike prikaznih oglasov
- Video oblike oglasov
Oblike oglasov:
- Google Display Network
- Oblike prikaznih oglasov
- Video oblike oglasov
Oblikovanje oglasov:
- Ustvarjanje prikazne akcije
- Ustvarjanje prikaznega oglasa
- Ustvarjanje video oglasov
Ciljanje:
- Targetiranje ciljne skupine
- Targetiranje z vsebino
- Napredno targetiranje
- Targetiranje izključitev/izjem
- Re-marketing
- Licitacije
Merjenje:
- Metrika
- Poročanje o oglaševalskih akcijah
- Poročanje o video akciji
- Google Analytics poročanje
- Optimizacija akcij

Spletna analitika
Spletna analitika
Modul Spletna analitika vam omogoča, da v celoti merite, spremljate in optimizirate svoje spletne aktivnosti. Naučili se boste, kako zgraditi strukturo poročanja za vaše podjetje in se seznanili z vrsto specializiranih orodij, ki so vam na voljo. Orodja vam bodo v pomoč pri merjenju in spremljanju spletnega prometa.
Predavatelj: Marko Penko
Priznani strokovnjak s področja spletnega marketinga in eden od 2 Google certificiranih trenerjev v Sloveniji.
Cilji in rezultati:
Spoznali boste pomen uveljavitve načrtnega spremljanja analitike v vašem podjetju. Naučili se boste nastaviti račune, profile in pridobili dovoljenja za sledenje prometa preko vaše spletne strani.
Odkrili boste kako uskladiti KPI z vašimi cilji in s pomočjo Google Analytics razviti podroben profil vašega ciljnega občinstva na osnovi lokacije, demografije, tehnologije naprav, interesov itd.
Spoznali boste tehnične zmogljivosti in hitrosti prenosov na vaši spletni strani. Spoznali boste tudi kako meriti raven angažiranosti uporabnikov in konverzije na osnovi sledenja aktivnostim, kot so prenosi, video ogledi, nakupi, registracije, itd.
Ustvarili boste vam prilagojena, časovno realna in podatkovno »pametna« poročila na osnovi širokih možnosti, ki jih ponuja orodje Google Analytics. Kot pri drugih modulih boste spoznali tudi vsa pravila, ki jih morate upoštevati pri varstvu podatkov in zasebnosti.
Koncepti:
- Spletna analitika
- Orodja za spletno analizo
- Načrt merjenja
Nastavitve:
- Tehnični elementi
- Prednosti in omejitve
- Sledenje
- Nastavitve
- Vključevanje tržnih orodij
Analiza ciljev:
- Kaj je cilj?
- Zakaj določiti cilje?
- Nastavitev ciljev
- Merjenje ciljev
Poročanje:
- Obseg poročanja
- Ciljna skupina
- Pridobitve
- Vedenje
- Konverzije
Analize:
- Cilji in poslovni KPI
- Profil ciljne skupine
- Analiza vedenja ciljne skupine
- Ocena tehnične izvedbe
- Konverzijska pot

Digitalne strategije
Digitalne strategije
V zadnjem modulu bomo uporabili model načrtovanja PROPEL (načrt, raziskave, cilji, predloge, izvedba in učenje), ki vas bo naučil, kako oblikovati zapletene, dolgoročne strategije digitalnega trženja.
Naučili se boste prepoznati ključne komponente strategije in prednosti uporabe modela PROPEL. Temelje vaše strategije boste začrtali na osnovi postavljenih ciljev in razpoložljivega proračuna.
Z uporabo različnih raziskovalnih metod (teoretične raziskave, raziskave ciljne skupine, konkurence in “social listening”), boste razumeli, kam usmeriti vse svoje marketinške dejavnosti.
Določili boste jasne in merljive KPI-je, ter pripravili strateški načrt, ki vključuje vsebinske, iskalne in kreativne strategije. Na koncu tega modula boste skozi analizo podatkov in timsko delo znali razviti medijski načrt in izboljšati učinkovitost vašega digitalnega nastopa.
Predavatelj: Marko Penko
Priznani strokovnjak s področja spletnega marketinga in eden od 2 Google certificiranih trenerjev v Sloveniji.
Koncepti:
- Osnove
- Model PROPEL
Načrt:
- Koncepti
- Pričakovanja
- Donosnost naložbe (ROI)
- Digitalna revizija
- Digitalni viri
- Proračun
Raziskave:
- Koncepti
- Lastništvo, dostopnost in teoretične raziskave
- Raziskave ciljne skupine in konkurence
- Izvajanje “social listening”
- Akcijski načrt
Cilji:
- Koncepti
- Izidi uspeha
- Medijski načrt
- Kazalniki uspeha (KPI)
- Ocene
Priprava:
- Koncepti
- Glavna strategija
- Iskalna strategije
- Prikazna in video strategija
- Vsebinske strategije
- Kreativa
- Razvoj virov
- Strateško povezovanje
Strateški načrt:
- Izvrševanje stategije
- Koncepti
- Načrt za izvršitev
- Media plan
- Kazalniki uspeha
- Pomen družbenega okolja
Učenje:
- Koncepti
- Poročanje
- Nenehni razvoj
- Model cikličnega načrtovanja
- Timsko delo
Obravnavane teme
- Ključne strategije in koncepti načrtovanja
- Načrtovanje
- Analiza razmer
- Zbiranje informacij
- Ciljano občinstvo
- Postavitev ciljev
- Ustrezna orodja
- Akcijski načrt
- Nastavitev proračuna
- Merjenje
- Ponavljanje in izboljševanje
- Primeri integriranih marketinških načrtov