Certified Digital Marketing Expert
NIVO
Nadaljevalni
ČAS TRAJANJA
36 tednov
OBLIKA ŠTUDIJA
Online študij
CERTIFIKAT
Certified Digital Marketing Expert
Opis programa
Certified Digital Marketing Expert je licenčni program Digital Marketing Instituta iz Dublina.
Program omogoča poglobljen vpogled v najnovejše digitalne trende, orodja, strategije in nove digitalne kanale.
Znanje študent pridobiva skozi praktično delo na lastnih primerih. Učenje poteka skozi dinamična predavanja in študije primerov, kjer študenti spoznavajo najnovejše tehnologije in orodja digitalnega marketinga ter inovativne digitalne strategije za pridobivanje konkurenčne prednosti.
Učni načrt določa in potrjuje strokovni svet, ki je sestavljen iz predstavnikov vodilnih podjetij v panogi (Facebook, Google, LinkedIn, Twitter, Microsoft, IBM, Vodafone, Communicorp, Dentsu Aegis Network, Omnicom, WPP in Ogilvy).
Strokovni svet je prav tako zadolžen tudi za uveljavljanje mednarodno priznanih standardov, ki omogočajo dosledno izvajanje in certificiranje izobraževalnih programov na področju digitalnega marketinga.
Program izvajajo strokovnjaki za digitalni marketing, opremljeni z najsodobnejšimi orodji, trendi in praktičnimi vpogledi v industrijo.
Trajanje programa:
- 9 mesecev oz. 36 tednov
Število pedagoških ur:
- 160 pedagoških ur predavanj
- Število NE vključuje vaj, delavnic, posvetovanj s tutorji in priprave izpitnih nalog
Pogoji za sprejem
Pogoji za sprejem
- Dosežena visokošolska izobrazba ekonomske, trženjske ali podobne smeri in najmanj dve leti ustreznih delovnih izkušenj.
ALI
- Pomembne in ustrezne delovne izkušnje iz digitalnega marketinga (najmanj 2 leti).
- Znanje angleškega jezika stopnja 6.0 IELTS.
Pomembno: prijavitelj mora dokazati interes in sposobnost za digitalno trženje. S kandidati se po potrebi opravi razgovor.
Način dela
Način dela
1. Inštruktorji in predavanja:
- Učenje poteka v e-učilnicah
- Delavnice in predavanja strokovnjakov z akademskimi in praktičnimi izkušnjami v digitalnem marketingu
2. Online viri:
- Neomejen dostop do video predavanj, prosojnic, praktičnih vaj in interaktivnih testov
- Na voljo vam je podporna študentska skupina in tutor
3. Kombinacija virov:
- Odličen učni rezultat boste dosegli z uporabo različnih načinov učenja
- Pomoč inštruktorjev in tutorjev
- Online viri in tradicionalne metode učenja
Predmeti programa
Predmeti programa
1. Social Media Marketing
Študenti spoznavajo kreativne strategije družbenih omrežij. Naučijo se, kako načrtovati in opravljati proračune, postavljati in meriti kazalnike uspešnosti poslovanja ter analizirati učinkovitost oglaševalskih akcij s ključnimi meritvami, kot so kliki, odprte stopnje, všečki in drugo.
Moduli:
- Raziskave družbenih omrežij
- Kreiranje vsebine in doseg
- Facebook, Twitter, LinkedIn
- Instagram in Snapchat
- YouTube in kreiranje videov
- Skrb za stranke na družbenih omrežjih
- Strategije in planiranje
2. Digitalne strategije in planiranje
Študenti skozi perspektivo klasičnih marketinških strategij spoznavajo nov, vznemirljiv svet digitalnih strategij. Osvojijo in pri delu uporabijo nove in močne digitalne sisteme, orodja, raziskave ter prakse. Raziskujejo Big data, analitiko, strojno učenje in AI.
Moduli:
- Klasična komunikacija
- Digitalna komunikacija in digitalnimi kanali
- Avtomatizacija
- Proračun in iskanje virov
- Big Data in analitika
- Formuliranje strategije in planiranje
3. Uporabniška izkušnja, e-commerce, konverzija in optimizacija
Študenti spoznavajo ključne koncepte optimizacije spletnih strani, optimizacije hitrosti pogovorov in kako deluje zmogljiva, najsodobnejša e-trgovina.
Moduli:
- Optimizacija spletne strani
- Raziskave uporabniške izkušnje in dizajna
- E-Commerce strategije
- Uporaba E-Commerca
- Osnove grafičnega dizajna za marketingarje
- Osnove uporabniške izkušnje
4. Iskalni marketing
Ta predmet daje študentom poglobljeno razumevanje, kako oblikovati in upravljati zmogljive iskalne tržne kampanje, kako ustvariti učinkovite SEO načrte, ki so brezhibno usklajeni s strategijo vsebine. Študenti pridobijo tudi znanje kako znižati ceno oglaševanja s plačilom na klik (PPC) in optimizirati Email kampanje. Naučijo se, kako narediti revizijo optimizacije iskalnikov in ustvariti dinamično in odzivno strategijo.
Moduli:
- SEO priprava in vsebina
- SEO delavnica
- Plačano iskanje in prikazno oglaševanje
- Analitika z Google analitiko
- Strategije in planiranje
- Email Marketing strategije
- Uporaba Email Marketing
5. Digital Selling
Študenti spoznavajo, kako se je v zadnjih 10 letih spremenila nakupna pot, kako usmeriti potrošniško izkušnjo in kako povečati konverzijo. Naučijo se, kako določiti ciljno in personalizirano interakcijo kupcev z blagovno znamko.
Moduli:
- Osnove Social Sellinga
- Izbira in targetiranje ciljnih skupin
- Pridobivanje kupcev
- Povečevanje interakcij
- Zaključevanje in vzdrževanje interakcij
6. Razvoj kreativnih veščin in osebni razvoj
Študenti spoznajo, kako delati z ljudmi v spremenljivem in inovativnem okolju, ter kako se odzivati na spremembe in razvijati svoje osebne veščine. Digital ni več le industrija, temveč kultura, ki je v ospredje postavlja razvoj človeka in družbo. Na te spremembe v veliki meri vplivajo tudi digitalni tržniki, ki prilagajajo, povezujejo, komunicirajo in vodijo »veliko« igro.
Moduli:
- Razvoj kreativnih veščin
- Razvoj osebnih veščin
- Delo z drugimi
Ocenjevanje
Ocenjevanje
Za pridobitev certifikata je potrebno oddati 2 izpitni nalogi
Nalogi boste pripravili na osnovi poslovno/marketinških primerov konkretnih podjetij, ki jih izberete sami. Na tej osnovi je potrebno opraviti “real time” raziskave v obliki anket, fokusnih skupin in / ali intervjujev.
Izpitni nalogi:
- Digital Marketing Consumer Research assignment – (5000 besed)
- Digital Marketing Strategy Creation assignment – (5000 besed)
Vsako izpitno nalogo bodo ocenili 3 neodvisni ocenjevalci.
Šolnina – 15% popust ob vpisu do 28. aprila 2023
Šolnina
Šolnina – 15% popust ob vpisu do 28. aprila 2023
Ugodni plačilni pogoji za zgodnje prijave
Kdo načrtuje in osvežuje učni načrt?
Učni načrt določa in potrjuje strokovni svet, ki je sestavljen iz predstavnikov vodilnih podjetij v panogi (Facebook, Google, LinkedIn, Twitter, Microsoft, IBM, Vodafone, Communicorp, Dentsu Aegis Network, Omnicom, WPP in Ogilvy).
Strokovni svet je prav tako zadolžen tudi za uveljavljanje mednarodno priznanih standardov, ki omogočajo dosledno izvajanje in certificiranje izobraževalnih programov na področju digitalnega marketinga.
Izjave udeležencev programa Certified Digital Marketing Expert
Glede na to, da se je izobraževanje formalno zaključilo, bi se vam želela iskreno zahvaliti za vašo pomoč in spodbude. Sploh na začetku mi je bilo težko, saj je bilo toliko informacij in novosti, da nisem vedela kje začeti. V trenutku, ko sem se začela spraševati ali bi nadaljevala ali ne, ste me ohrabrili in vaše besede so bile tiste, ki so me spodbudile, da nisem odnehala. Hvala tudi, da ste me povezali z vašimi predavatelji, ki so mi pomagali z nasveti.
Študij mi ni prinesel samo znanja in izkušenj na področju digitalnega marketinga, temveč tudi zavedanje, da je pomembno redno vlagati v znanje. Prednost tega programa je zato tudi v tem, da ti poleg strokovnih veščin, pomaga razvijati tudi osebne veščine. Mislim, da je ena izmed teh, ki sem jo pridobila tudi ta, da vsak dan preberem ali poslušam vsebino, ki mi pomaga napredovati. Z malimi koraki in doslednostjo lahko naredim velike spremembe. Tudi v zrelejših letih.
Vabilo na predstavitev študijskega programa
Vabimo vas, da izpolnite informativno prijavo, ki jo bomo obravnavali kot povpraševanje in ne kot prijavo. Na podlagi prijave bomo z vami opravili razgovor o zahtevnosti programa in pogojih vpisa z namenom, da skupaj ugotovimo, ali je program primeren za vas.