Urban Jamnik
Uspešno opravljen izpit Diplome iz digitalnega marketinga mi je prenesel podlago in nekakšen uvod v razumevanje, kako prodajati preko spleta. Na tečaju sem se naučil osnovnih tehnik, prijemov in izrazov na katerih sem potem lahko gradil in izpopolnjeval svoje znanje v praksi, ki se precej razlikuje od panoge do panoge. Brez teh temeljev, ne bi mogel graditi.
Po usposabljanju sem se hitro vrgel v prakso, da sem lahko takoj preizkusil, kar sem se naučil na predavanjih.
Ugotovil sem, da imam dobro podlago in da z nekaj izkušnjami lahko uspem. Sedaj se skušam neprestano izobraževati in slediti najnovejšim trendom digitalnega marketinga, predvsem na področju Facebooka.
Na ostalih področjih mi pomagajo tudi drugi člani naše ekipe, saj je to tako kompleksna in obširna veja marketinga, da je preveč za eno osebo, še posebno če želiš, da je tvoje znanje vedno na vrhunskem nivoju.
Ker vodim spletno trgovino, je moja zadolžitev, da iščem nove izdelke, ki jih bomo na trgu lahko dobro prodali in ki rešujejo potencialnim kupcem določeno težave, ter zadovoljujejo povpraševanje. Za te produkte potem sestavim marketinške kampanije na Facebooku in Instagramu, naredim SEO optimizacijo, ter najdem influencerje za social proof.
Obenem seveda tudi poskrbim, da vse teče kot bi moralo. To pomeni, da je v ekipi usklajenost, da vsak točno ve kaj je njegova naloga in da so podporne dejavnosti sinhronizirane z marketingom. Podporne dejavnosti so customer support, optimiziranje spletne strani, Instagram account, pakiranje ipd.
Na začetku sem v podjetju vse delal sam, torej od prodaje, nabave, do customer supporta in pakiranja, z rastjo podjetja pa je seveda tudi ekipa številčnejša, tako da se te funkcije vedno bolj delijo in se zato zadnje čase ukvarjam samo še z managementom naše ekipe (8 članov), ter seveda s ključno dejavnostjo naše trgovine – digitalnim marketingom.
Orodje, ki ga največ uporabljam je Facebookov Ads manager. Sem se steka tudi večina naših sredstev namenjenih marketingu.
Vendar pa Facebook ni dovolj, je samo en kos torte in brez ostalih orodij (Google Ads, Google Analytics, SEO, e-mail marketing in influence marketing) bi zelo težko delali. Kljub temu, da je Facebook core in glavni source naših strank, je treba uporabljati tudi ostala orodja, saj se skupaj zlijejo v sinergijo, ki ti prinesejo več uspeha, več zadovoljnih strank in včasih tudi konkurenčno prednost. Samo Facebook sigurno ni dovolj.
Prijavo na usposabljanje sigurno priporočam čisto vsakemu, ki se ukvarja s prodajo in je oz. želi biti manager v nekem podjetju.
Mislim, da večina managerjev zraste iz prodaje in digital marketing je ena ključnih vej, ki iz leta v leto raste in začenja prevladovati nad ostalimi vejami, pa ne samo v spletnih trgovinah (tam je tako ali tako vladal že od začetka), temveč tudi v vseh ostalih panogah. Nekje hitreje, drugje počasneje, povsod pa neizogibno.
Želite tudi vi graditi svojo digitalno zgodbo o uspehu?
- Izpolnite informativno prijavo.
- Preverite svoje znanje na področju digitalnega marketinga
- Za navdih preberite še zgodbe o uspehu Aleša, Aljoše, Josipe, Lucije, Maje, Marie in Uroša