Delavnica mi je dobesedno odprla glavo, dobila sem odlične informacije in prepričana sem, da bo uspeh viden v nekaj mesecih. Hvala ekipi openIT in Bernardi za podano znanje.

Prodaja po telefonu: Prodajte več
Podrobnejši program delavnice
V prvih treh delih delavnice Prodaja po telefonu boste spoznali in obnovili osnovne zakonitosti uporabe telefona v prodaji.
1. del: Področja, na katerih je telefon ključno prodajno orodje
- Zakaj je telefon še vedno najpomembnejše prodajno orodje?
- Glavna področja uporabe (grajenje baze, telemarketing, dogovarjanje prodajnih sestankov, telefonska prodaja, podpora strankam).
- Značilnosti obravnavanih področij, razlike in skupne točke.
- Telefonska komunikacija na ravni B2B.
- B2B vs. B2C (značilnosti enega in drugega področja; kje so razlike, kako pristopiti k enemu ali drugemu …).
2. del: Tehnike uspešne uporabe telefona v prodaji
- Osnove grajenja baze potencialnih strank po telefonu.
- Kako uspešno dogovarjati sestanke po telefonu?
- Tehnike in skrivnosti za uspešno prodajo po telefonu.
- Kako aktivno voditi pogovor s sogovornikom in tekom pogovora ustvariti verigo DA-jev?
- Kako učinkovito izpeljati »hladne klice«?
- Kako dodati vrednost lastnim izdelkom oz. storitvam v očeh naših potencialnih kupcev?
- Prednosti in slabosti telefonske prodaje v primerjavi z osebno.
3. del: Udeleženci v telefonski prodaji
- Kako stranke dojemajo telefonsko prodajo?
- Kako se prilagoditi miselnosti strank?
- Glavne naloge vodij prodaje (odgovornih za prodajo).
- Največji strahovi in ovire vodij (telefonske) prodaje.
- Največji strahovi in ovire prodajalcev pri uporabi telefona.
- Kako izničiti strah prodajalca pred zavrnitvijo?
- »Spopadanje« prodajalcev z ugovori strank.
- Pomen podpore vodje za uspešnost prodajalca.
- Katere podatke o stranki potrebuje prodajalec?
- Kako prikazati bazo strank kot neomejeno?
- Tipični izgovori telefonistov pri slabših rezultatih in kako jih zaustaviti?
- Najpogostejše napake telefonskih prodajalcev.
4. del: Dobra statistika je ključ za izboljšanje rezultatov
- Temeljni kriteriji za merjenje uspešnosti klicev.
- Zakaj in katere podatke iz statistike prikazati prodajalcu, in katerih ne?
- Kako s pomočjo statistike izboljšati delo telefonskih prodajalcev?
5. del: Priprave telefonske skripte
Spoznali boste osnovne zakonitosti priprave telefonske skripte za vaše podjetje.
Osnovni elementi dobre skripte:
- Kako pripraviti dober uvod, da pritegnemo stranko?
- Kako dosežemo, da bo stranka vesela vašega klica oz. da vas bo vsaj poslušala do konca?
- Kako produkt ali storitev predstavimo kot rešitev za stranko?
- Kako v očeh stranke dosežemo kredibilnost svojega podjetja?
- Spreminjanje lastnosti v jezik koristi za stranko.
- Kako kupcu zmanjšamo tveganje nakupa?
- Kako tekom pogovora ohranjamo pozornost oz. »prisotnost« stranke?
- Kako se soočimo z najpogostejšimi ugovori?
- Kako zmanjšamo breme nakupne odločitve?
- Kako uspešno zaključimo pogovor (prodajo)?
- Največje napake pri pripravi skript.
- Kako dosežemo, da telefonisti oz. prodajalci navdušijo stranko?
- Primeri dobre in slabe prakse – kaj deluje, in kaj ne?
- Kako pripravimo skripto glede na vrsto klica (izhodni in dohodni klici) – glavne razlike ter skupne točke.
- Kako pripravimo skripto na ravni B2B in B2C – glavne razlike in skupne točke.
Cilj izobraževanja
V prvem delu delavnice Prodaja po telefonu boste pridobili osnovna teoretična in praktična znanja o učinkoviti rabi telefona v prodaji, v drugem delu pa boste na praktičnih primerih utrjevali pisanje telefonske skripte (scenarijev za klicanje). Cilj delavnice je, da pripravite prodajno skripto za klicanje, ki bo delovala.
Z delavnice boste odšli z naslednjim osvojenim znanjem
- Tehnike in skrivnosti za uspešno prodajo po telefonu.
- Največji strahovi in ovire telefonskih prodajalcev.
- Kako izničiti strah prodajalca pred zavrnitvijo?
- Kako uspešno dogovarjati prodajne sestanke po telefonu?
- Kako uspešno graditi bazo potencialnih strank po telefonu?
- Nasveti in triki za »hladne klice«.
- Kako pridobiti in ohraniti pozornost, oz. »prisotnost« stranke tekom pogovora?
- Kako doseči kredibilnost svoje ponudbe v očeh stranke?
- Kako se soočiti z najpogostejšimi ugovori?
- Tipični izgovori telefonistov pri slabših rezultatih in kako jih zaustaviti?
- Kako s pomočjo statistike izboljšati delo telefonskih prodajalcev?
- Kako uspešno zaključiti pogovor (prodajo)?
Praktične vaje
2/3 časa bo posvetili pripravi skripte za vaše podjetje. Tako boste pridobljeno znanje nemudoma prilagodili in prenesli prakso.
Analiza telefonskih skript
Predavateljica bo pred delavnico Prodaja po telefonu naredila analizo dosedanje prakse s poudarkom na vaši telefonski skripti. Analiza bo izvedena po naslednji hevristiki:
- jedrnatost komunikacije
- reševanje ugovorov
- kvaliteta prodajne zgodbe
- rešitve strankinega problema
- kredibilnost sporočila
- kvaliteta predstavitve podjetja
- učinkovitost prodajnega procesa
Bonus darilo – izboljšanje skripte po delavnici
Vaša naloga bo, da med in po delavnici pripravite skripto za vaše podjetje. Po delavnici jo boste preizkusili v praksi in jo skupaj z rezultati posredovali predavateljici, ki vas bo opozorila na pomanjkljivosti in podala navodila za izboljšanje.
Orodje za sistematično uporabo telefona
Prejeli boste tudi praktično orodje, ki vas bo vodilo skozi pripravo različnih telefonskih skript (izgradnja baze, dogovarjanje sestankov, telefonska prodaja). Orodje vam bo omogočilo, da boste pridobljeno vsakodnevno uporabljali pri svojem delu.
Komu je namenjeno izobraževanje
Izobraževanje je namenjeno:
- direktorjem,
- lastnikom malih in srednje velikih podjetij,
- podjetnikom,
- vodjem prodaje in marketinga,
- vsem, ki so odgovorni za povečanje prodaje in dobička
Pridobili boste praktična znanja o uporabi telefona v vseh fazah prodaje. Spoznali boste primere dobre in slabe prakse na različnih področjih; grajenja baze, telemarketinga, dogovarjanja sestankov, telefonske prodaje …
Prijave in popusti
15 % popust do 11. oktobra
Kotizacija znaša 227 EUR (DDV ni vključen).
V kolikor se prijavite do 11. oktobra vam pripada 15 % popust za zgodnjo prijavo. Kotizacija s popustom znaša 192,95 EUR (DDV ni vključen).
Ob prijavi več udeležencev hkrati, vam pripada še dodaten 5 % popust. Popusti se seštevajo.
Prijava vključuje:
- izvedbo delavnice z gradivi za prenos znanja v podjetju,
- potrdilo o udeležbi,
- analiza vaših prodajnih materialov in follow up po delavnici,
- pijačo, prigrizek med odmori in parkiranje v garažni hiši GZS.
Izobraževanje bo potekalo:
Kdaj: v četrtek, 18. oktobra 2018, od 9.00 do 15.00
Kje: GZS, Dimičeva 13, 1000 Ljubljana.
Za udeležence so zagotovljena brezplačna parkirišča.
Izvedba izobraževanja v vašem podjetju
Izobraževanje lahko izvedemo interno tudi v vašem podjetju.
Program se na podlagi predhodne analize v celoti prilagodi vašim zaposlenim in začrtanim ciljem izobraževanja.
Za podrobnejše informacije in ponudbo nam pišite na info@openit.si ali pokličite na 01 589 81 89.
Izjave udeležencev

Znanje bom prenesla v prakso, saj so bile informacije za mene zelo koristne. Prijava za sodelovanje na delavnici se je izkazala kot zelo koristna, saj imam kar nekaj novih scenarijev in prijemov, kako enostavneje pripraviti, oziroma uspeti v dogovarjanju uspešnega prodajnega sestanka.

Predavatelj
Bernarda Bogdan
Pričakujte konkretne nasvete za izboljšanje vašega prodajnega pristopa, telefonske komunikacije, dogovarjanje in izvedbo prodajnih sestankov ter delo na primeru vašega podjetja.

Predavatelj
Bernarda Bogdan
Pričakujte konkretne nasvete za izboljšanje vašega prodajnega pristopa, telefonske komunikacije, dogovarjanje in izvedbo prodajnih sestankov ter delo na primeru vašega podjetja.