Zelo sem zadovoljna z delavnico in upam, da bom čim več tega (slišanega) prenesla v prakso čim hitreje.

Kako se pripraviti na "Black Friday"?
Razlogi za obisk izobraževanja
Tržne akcije “Black Friday” ali črni petek se v zadnjih letih lotevajo tudi slovenska podjetja. Na interaktivni delavnici boste spoznali vse atribute dobre prodajne akcije. Od strateškega načrtovanja, teaserja, izbora digitalnih kanalov in do taktike popustov.
PODROČJE
Digitalni marketing
TERMIN
18.9.2019
ČAS TRAJANJA
9:00 – 13:00
OBLIKA PREDAVANJA
Delavnica
Podrobnejši program delavnice
Black Friday madness
- Ali vaše podjetje res potrebuje Black Friday prodajo?
- Kako se pripravimo na Black Friday?
- Kako poteka teaser faza Black Friday?
- Kaj se zgodi na Black Friday vikend?
- Kaj je Cyber Monday in zakaj moramo ponovno prodajati?
- Kateri produkti in katere produktne kategorije so najbolj primerne za Black Friday prodajo?
- Pregled marketingških kanalov in njihove vloge v Black Friday prodaji
- Primeri slovenskih in tujih Black Friday akcij v zadnjih letih
- Primeri e-mail sporočil in oglasov Black Friday akcij
- Koliko popustov, kakšni popusti, zakaj sploh popusti?
Cilj izobraževanja
Zakaj se sploh iti “Black Friday”?
Večina ameriških podjetij že v začetku leta začne načrtovati največjo prodajno akcijo “Black Friday” ali črni petek, ki poteka konec novembra. Podjetja, ki so pri tem najuspešnejša, dosegajo v okviru te akcije do 70 % letnega prometa. Na slovenskem trgu se vedno več podjetij sramežljivo odloča za podobne akcije, ki pa so bolj ali manj uspešne.
Black Friday ni le še ena sezonska razprodaja
Za izpeljavo dobre Black Friday akcije potrebujete znanje, strategijo in dobro načrtovanje, ki se mora začeti že sedaj. Zato smo za vas pripravili delavnico na kateri boste spoznali vse atribute dobre Black Friday akcije. Od strateškega načrtovanja, teaserja, uporabe digitalnih kanalov, do taktike popustov in še mnogo več. Delavnica bo potekala interaktivno, na osnovi primerov udeležencev.
Interaktivna delavnica – omejeno število udeležencev
Na delavnici bomo obravnali vaša konkretna vprašanja, primere in dileme, ki se pojavljajo pri tej relativno novi obliki strateško začrtanih akcij. Zato je število udeležencev na delavnici omejeno na 9.
Komu je namenjeno izobraževanje
Izobraževanje je namenjeno:
- lastnikom malih in srednje velikih podjetij,
- vodjem marketinga,
- vodjem prodaje,
- vodjem digitala,
- produktnim vodjem,
- vsem, ki želijo izkoristiti “Black Friday” za pospeševanje prodaje
Prijava in popusti
15 % popust do 11. septembra
Kotizacija znaša 197 EUR (DDV ni vključen).
V kolikor se prijavite do 11. septembra vam pripada 15 % popust za zgodnjo prijavo. Kotizacija s popustom znaša 167,45 EUR (DDV ni vključen).
Ob prijavi več udeležencev hkrati, vam pripada še dodaten 5 % popust. Popusti se seštevajo.
Prijava vključuje:
- izvedbo delavnice z gradivi za prenos znanja v podjetju,
- potrdilo o udeležbi,
- odgovore na vaša konkretna vprašanja,
- pijačo, prigrizek med odmori in parkiranje v garažni hiši GZS.
Izobraževanje bo potekalo:
Kdaj: v sredo, 18. septembra 2019, od 9.00 do 13.00
Kje: GZS, Dimičeva 13, 1000 Ljubljana.
Za udeležence so zagotovljena brezplačna parkirišča.
Izvedba izobraževanja v vašem podjetju
Izobraževanje lahko izvedemo interno tudi v vašem podjetju.
Program se na podlagi predhodne analize v celoti prilagodi vašim zaposlenim in začrtanim ciljem izobraževanja.
Za podrobnejše informacije in ponudbo nam pišite na info@openit.si ali pokličite na 01 589 81 89.
Izjave udeležencev

Zagotovo bom prejeto znanje prenesla v prakso, saj sem izvedela za mnogo stvari, ki sem jih danes slišala prvič. Prijava se je izkazala za dobro odločitev.
Absolutno sem na delavnici prejela koristne informacije , ki jih bom lahko izvajala v svoji službi.
Prejel sem koristne informacije, ki so bile izčrpne in dobro razložene. Uporabno predavanje. Hvala!
Prejeto znanje bom prenesla v prakso. Odlična delavnica, ki jo toplo priporočam.
Zelo dobra vsebina, veliko koristnih in uporabnih informacij ter nasvetov.

Predavatelj
Peter Mesarec
Peter je najbolj poslušan predavatelj na področju umetne inteligence (AI). Podjetjem pomaga pri implementaciji AI v procese in izobražuje njihove zaposlene.

Predavatelj
Peter Mesarec
Peter je najbolj poslušan predavatelj na področju umetne inteligence (AI). Podjetjem pomaga pri implementaciji AI v procese in izobražuje njihove zaposlene.