Odločitev za udeležbo delavnice se je vsekakor izkazala za dobro, saj bomo prejete informacije lahko uporabili v praksi in začeli delati na “influence marketingu”.

Seminar: Influencer marketing
Razlogi za obisk izobraževanja
Na intenzivni in praktični delavnici boste izvedeli vse, kar morate vedeti o uspešnem sodelovanju z influencerji oz. digitalnimi vplivneži. Kako izbrati pravega influencerja, kako z njim sodelovati, kako meriti akcijo in kako pravno formalno in računovodsko urediti razmerje z njim.
PODROČJE
Digitalni marketing
TERMIN
17.3.2020
ČAS TRAJANJA
9:00 – 13:00
OBLIKA PREDAVANJA
Delavnica
Podrobnejši program delavnice
1. Kaj je influencer marketing in kako se ga lotimo?
- Kaj, zakaj in kje influencer marketing?
- Ali je influencer marketing sploh primeren za vaše podjetje?
- Kdo je dober influencer, kako ga definiramo, na katerih kanalih deluje, kako ga najdemo?
- Kako izločimo zrnje od plev in najdemo za nas najbolj primerne influencerje
2. Delo z vplivneži – na kaj moramo paziti?
- Podarjanje brezplačnih produktov ali le nekaj več?
- Pomembne pogodbene, računovodske in druge obveze ki jih morate izpolnjevati vi in influencer.
- Kaj se zgodi pred akcijo, na dan akcije in po akciji?
- Oglaševanje influencerskih objav.
- Kako merimo uspeh influencerjev in njihovih objav (kuponi, UTMji, merjenje branda)?
3. Vrste influencerjev, primeri kampanj
- Kratko in dolgoročno sodelovanje z influencerjem.
- Primeri dobrih in slabih influencer kampanj.
- Influencerji, ki prinašajo neposredno prodajo.
4. Pravna ureditev sodelovanja z influencerji
Na delavnici boste prejeli tudi primer pogodbe, ki jo podpišete z influencerjem. Prav tako vas bo predavatelj opozoril na morebitne pravno formalne pasti in prednosti sodelovanja.
Cilj izobraževanja
Zakaj sodelovati z vplivneži?
Ker kupci vedno več kupujejo na osnovi priporočil, slovenska podjetja vse pogosteje sodelujejo z influencerji oziroma vplivneži. Influencerji so osebe, ki so skozi vsebine, ki so jih kupci prepoznali kot kvalitetne, pridobili njihovo zaupanje. Podjetja zato skušajo s pomočjo influencerjev vplivati na njihovo bazo sledilcev in jih zato vse pogosteje vključujejo v svoje strategije tržnega komuniciranja in marketinga.
Na delavnici boste prejeli odgovore na naslednja vprašanja
- Ali je influencer marketing sploh primeren za vaše podjetje?
- Kdo je dober influencer, kako ga definiramo, na katerih kanalih deluje, kako ga najdemo?
- Kako izločimo zrnje od plev in najdemo za nas najbolj primerne influencerje?
- Pomembne pogodbene, računovodske in druge obveze ki jih morate izpolnjevati vi in influencer.
- Kaj se zgodi pred akcijo, na dan akcije in po akciji?
- Oglaševanje influencerskih objav.
- Kako merimo uspeh influencerjev in njihovih objav (kuponi, UTMji, merjenje branda)?
- Kratko in dolgoročno sodelovanje z influencerjem?
- Primeri dobrih in slabih influencer kampanj.
- Influencerji, ki prinašajo neposredno prodajo.
- Primer pogodbe z influencerjem.
Interaktivna delavnica – omejeno število udeležencev
Na delavnici bomo obravnali vaša konkretna vprašanja, primere in dileme, ki se pojavljajo pri tej relativno novi obliki marketinga. Zaradi načina dela je število udeležencev na delavnici omejeno na 9.
Komu je namenjeno izobraževanje
Izobraževanje je namenjeno:
- vodjem marketinga,
- vodjem prodaje,
- vodjem digitala,
- produktnim vodjem,
- vsem, ki želijo izkoristiti moč influencer marketinga
Prijava in popusti
15 % popust do 13. marca
Kotizacija znaša 197 EUR (DDV ni vključen).
V kolikor se prijavite do 13. marca vam pripada 15 % popust za zgodnjo prijavo. Kotizacija s popustom znaša 167,45 EUR (DDV ni vključen).
Ob prijavi več udeležencev hkrati, vam pripada še dodaten 5 % popust. Popusti se seštevajo.
Prijava vključuje:
- izvedbo delavnice z gradivi za prenos znanja v podjetju,
- potrdilo o udeležbi,
- odgovore na vaša konkretna vprašanja,
- pijačo, prigrizek med odmori in parkiranje v garažni hiši GZS.
Izobraževanje bo potekalo:
Kdaj: v torek, 17. marca 2020, od 9.00 do 13.00
Kje: GZS, Dimičeva 13, 1000 Ljubljana.
Za udeležence so zagotovljena brezplačna parkirišča.
Izvedba izobraževanja v vašem podjetju
Izobraževanje lahko izvedemo interno tudi v vašem podjetju.
Program se na podlagi predhodne analize v celoti prilagodi vašim zaposlenim in začrtanim ciljem izobraževanja.
Za podrobnejše informacije in ponudbo nam pišite na info@openit.si ali pokličite na 01 589 81 89.
Izjave udeležencev

Današnje predavanje je bilo zelo zanimivo, saj je imel predavatelj dobro podlago iz katere sem se veliko naučila, ter dobila znanje, ki sem ga pričakovala.
Na izobraževanju sem pridobila uporabne informacije, ki jih bom prenesla v podjetje in jih bomo uporabili v praksi. Ker smo šele na začetku tega načina promocije, bomo upoštevali začetne korake, ki smo jih spoznali danes.
Predavatelj je bil odličen, z ogromno znanja, delavnica pa podaja koristne informacije.
Izobraževanje je bilo zelo izčrpno in koristno. Pomagalo mi bo identificirati prave influencerje, jih primerno nasloviti in vzpostaviti primerno sodelovanje.

Predavatelj
Peter Mesarec
Peter je najbolj poslušan predavatelj na področju umetne inteligence (AI). Podjetjem pomaga pri implementaciji AI v procese in izobražuje njihove zaposlene.

Predavatelj
Peter Mesarec
Peter je najbolj poslušan predavatelj na področju umetne inteligence (AI). Podjetjem pomaga pri implementaciji AI v procese in izobražuje njihove zaposlene.