
Webinar: Zakonita evidenca prisotnosti delavcev
Razlogi za prijavo na webinar
Na webinarju boste izvedeli, kateri so ključni koraki, ki pomagajo delodajalcu do zakonitih evidenc, hkrati pa vas bomo opozorili tudi na najpogostejše napake vodenja evidenc delovnega časa, ki pogosto predstavljajo tveganje glob delovnega inšpektorata. Pregledali bomo tudi kaj prinaša sprejeta novela Zakona o evidencah na področju dela in socialne varnosti (ZEPDSV-1). Čeprav novela velja za vse zaposlene v organizacijah, bomo nakej časa posvetili tudi mikro in malim podjetjem in svetovali najboljše možne rešitve. Zaradi obsežnosti teme in obilice vprašanj smo webinar podaljšali, zato nihče ne bo ostal brez odgovorov.

PODROČJE
Upravljanje s človeškimi viri

TERMIN
29.11.2023

ČAS TRAJANJA
10:00 – 14:00

OBLIKA PREDAVANJA
Webinar
Podrobnejši program delavnice
Podrobnejši program delavnice
1. Teme, ki jih bomo obravnavali na izobraževanju:
- Zakonski okvirji opredelitve delovnega časa
- Prednosti internega akta o delovnem času v organizaciji
- Razlika med efektivnim delovnim časom in delovnim časom delavca
- Kdaj govorimo o fleksibilnem delovnem času, katere so njegove prednosti
- Razlika med delovnim časom in poslovnim časom
- Kaj moram vedeti o enakomerni razporeditvi delovnega časa
- Kdaj je smiselno uvesti neenakomerno razporeditev delovnega časa
- V katerih primerih je začasna razporeditev delovnega časa smiselna
- Najpogostejše napake delodajalcev pri opredelitvi razporeditve delovnega časa
- Obveznosti in izzivi vodenja evidence o izrabi delovnega časa
- Čas priprave na delo – ali sodi v delovni čas?
- Pogoste napake pri vodenju delovnega časa delavcev
- Do zakonitih evidenc delovnega časa s vzpostavitvijo temeljev delovnega časa
- Opredelitev ključnih pravil na področju delovnega časa
- Ustrezno programirana registrirna ura
- Zakonito planiranje delovnega časa in odgovornosti vodij
- Odgovornost spremljanja delovnega časa sodelavcev
- Razporejanje delovnega časa
- Koriščenje viškov ur
- Nadurno delo in dokazila o odreditvi nadurnega dela
- Kako obravnavati ure, ko nadurno delo ni bilo odrejeno?
- Možnosti vzpostavitve delovnega časa pri delu od doma
- Vodenje evidenc prisotnosti pri delu od doma in možni načini poročanja delodajalcu
2. Kaj prinaša predlog novele ZEPDSV-1?
Novela Zakona o evidencah na področju dela in socialne varnosti delodajalcem prinaša kar nekaj dodatnih obveznosti, poostruje pa tudi določbe glede sankcioniranja, zato bomo podrobno pregledali vse novosti, ki jih prinaša.
Kaj se spreminja z novelo?
- Širi se krog oseb, za katere je treba voditi evidenco o izrabi delovnega časa.
- Beleženje dodatnih podatkov v evidenci o izrabi delovnega časa
- Pravica delavca do tedenskega vpogleda v evidenco
- Dolžnost delodajalca o pisni seznanitvi zaposlenih
- Hramba evidence
- Obveza elektronskega vodenja
- Višje globe in možnost sankcioniranja odgovornih oseb delodajalca
Za katere organizacije so tveganja največja?
Če vam področje delovnega časa in vodenja evidenc predstavljajo izziv in niste povsem prepričani, da so vaše evidence zakonsko skladne, potem ste zagotovo podvrženi velikemu tveganju za sankcioniranje in potencialno obvezo, da boste morali vzpostaviti elektronsko evidentiranje delovnega časa.
Tveganje je še toliko večje, če:
- pravil delovnega časa nimate jasno zapisanih, pa imate uvedene fleksibilne oblike dela, neenakomerno razporejen delovni čas ali pa delovni čas začasno prerazporejate,
- se soočate s kopičenjem ur s strani zaposlenih,
- so vaše evidence delovnega časa izven zakonskih okvirjev delovnega časa,
- dogovorjen delovni čas v pogodbah o zaposlitvi ne ustreza dejanskemu stanju, ipd.
3. Čas za vaša vprašanja
Zadnji del izobraževanja je namenjen vašim specifičnim vprašanjem, tako da boste lahko predavateljici postavljali vprašanja ter dobili odgovore, ki jih tekom izobraževanja niste prejeli.
Cilj izobraževanja
Cilj izobraževanja
Cilji webinarja
Ste vedeli, da je ravno evidenca delovnega časa med pogostejšimi globami delovnega inšpektorja zaradi ne-vzpostavljenih evidenc ali nezakonitega vodenja prisotnosti?
Vse več kadrovikov se danes sooča z neskladno evidenco delovnega časa sodelavcev z delovnopravno zakonodajo. Evidenca delovnega časa je podlaga za obračun plače delavcu, hkrati pa tudi ključni dokument, s katerim delodajalec dokazuje, da delavcu niso kršene pravica z vidika omejitve delovnega časa, pravice do odmorov in pravice do počitkov.
Rešitev zakonitih evidenc delovnega časa se skriva v 6. korakih postavitve sistema delovnega časa. Evidenca delovnega časa je končen rezultat sistema delovnega časa.
Na predavanju boste izvedeli, kateri so ti ključni koraki, ki pomagajo delodajalcu do zakonitih evidenc, hkrati pa vas bomo opozorili na najpogostejše napake vodenja evidenc delovnega časa, ki pogosto predstavljajo tveganje glob delovnega inšpektorata.
Bonus darilo - osebni posvet s predavateljico Andrejo S. Koderman
Bonus darilo
Bonus darilo
Osebni posvet s predavateljico Andrejo S. Koderman
Ob prijavi na webinar vam pripada 20 min osebno svetovanje s predavateljico Andrejo S. Koderman.
Na posvetu bo odgovorila na vsa vaša specifična vprašanja s področja zakonitih evidenc prisotnosti delavcev.
Za urnik posveta prosimo, pišite na info@openit.si.
Komu je namenjeno izobraževanje
Komu je namenjeno izobraževanje
Izobraževanje je namenjeno:
- vodjem kadrovskih služb
- kadrovnikom
- poslovnim sekretarjem
- direktorjem
- vsem tistim, ki imajo izzive na področju planiranja delovnega časa in vodenja zakonitih evidenc
Cena izobraževanja s popusti
Cena izobraževanja s popusti
15 % popust do 28. novembra
Redna cena webinarja znaša 197 EUR (DDV ni vključen).
V kolikor se prijavite do vključno 29. novembra vam pripada 15 % popust za zgodnjo prijavo.
Kotizacija s popustom tako znaša 167,45 EUR (DDV ni vključen).
Če se webinarja ne boste mogli udeležiti, vam bo na voljo posnetek predavanja.
Prijava vključuje:
- izvedbo webinarja,
- posnetek webinarja ter gradivo za prenos znanja v podjetju (prejmete po koncu webinarja),
- odgovore na vaša konkretna vprašanja.
Izobraževanje bo potekalo:
Kdaj: v sredo, 29. novembra 2023, od 10.00 do 14.00.
Kje: preko platforme Zoom (ob prijavi in plačilu boste prejeli povezavo do webinarja).
Izjave udeležencev

Zelo dobra vsebina, veliko koristnih in uporabnih informacij ter nasvetov.
Prejel sem veliko koristnih informacij. Vse pohvale za izobraževanje, ki ga je bilo kar prehitro konec. Odlično izkoriščene 3 ure.
Zelo sem hvaležna za vse informacije. Izobraževanje je bilo zelo koristno, dobila sem ravno tiste informacije, ki jih potrebujem za svoje delo.
Zagotovo bom prejeto znanje prenesla v prakso, saj sem izvedela za mnogo stvari, ki sem jih danes slišala prvič. Prijava se je izkazala za dobro odločitev.
Absolutno sem na delavnici prejela koristne informacije , ki jih bom lahko izvajala v svoji službi.
Odlično sistematično predstavljena tema, ter veliko koristnih nasvetov in uporabnega znanja.
Odličen pregled zelo kompleksnega področja.
Prejeto znanje bom prenesla v prakso. Odlična delavnica, ki jo toplo priporočam.
Zelo sem zadovoljna z delavnico in upam, da bom čim več tega (slišanega) prenesla v prakso čim hitreje.
Prejel sem koristne informacije, ki so bile izčrpne in dobro razložene. Uporabno predavanje. Hvala!