
Webinar: Personalne mape in kadrovske evidence
Razlogi za prijavo na webinar
Na webinarju boste prejeli natančne informacije o tem, kako vzpostaviti, voditi in arhivirati personalne mape,
kako voditi kadrovske evidence in kakšen je pravilen proces zaposlitve delavca.

PODROČJE
Upravljanje s človeškimi viri

TERMIN
25.1.2023

ČAS TRAJANJA
10:00 – 13:00

OBLIKA PREDAVANJA
Webinar
Podrobnejši program delavnice
Podrobnejši program delavnice
1. Proces zaposlitve delavca
- Javna objava delovnega mesta (primer dobre prakse)
- Postopek selekcije kadrov
- Kaj mora vsebovati kadrovski vprašalnik?
- Napotitev delavca na zdravniški pregled. Kako ravnamo z občutljivimi osebnimi podatki?
- Predlog pogodbe o zaposlitvi. Kaj mora vsebovati?
- Prekarne oblike dela
- Prijava delavca v socialna zavarovanja
- Usposabljanje, seznanitev z internimi pravili in obveznimi internimi akti
- Katere izjave si mora delodajalec pridobiti, da je varen pred sankcijo delovnega inšpektorata?
- Najpogostejše ugotovitve kadrovske revizije
- Pravne novosti na področju zaposlitve delavca (predlogi zakonov)
2. Kako pravilno vzpostaviti, voditi in arhivirati personalne mape?
- Katere so obvezne vsebine personalne mape?
- Zakaj e-vsebine ne zadostujejo?
- Zakaj je pomembno datumsko zaporedje?
- Zakaj ne smete pozabiti na izjave in zabeležke ob predaji dokumentov delavcu?
- Kako arhivirati podatke o zdravniških pregledih, ki sodijo med najobčutljivejše osebne podatke?
- Kaj delovni inšpektor pri personalni mapi najprej pogleda?
- Pravne novosti na področju personalnih map (predlogi zakonov)
3. Česa v personalno mapo ne smemo odložiti?
- Sodijo fotokopije osebnih dokumentov v personalno mapo?
- Kako lahko nehote naredite prekršek ali celo kaznivo dejanje?
4. Kako arhivirati personalne mape?
- Pravilni postopki arhiviranja, hranjenja in varovanja personalnih map
- Kaj se zgodi s personalnimi mapami pri spremembi lastništva, imena podjetja ali v primeru stečaja?
5. Kako vzpostaviti kadrovske evidence v podjetju?
- Katere kadrovske evidence morate po zakonu voditi in arhivirati?
- Evidenca o zaposlenih delavcih
- Evidenca o stroških dela
- Evidenca o izrabi delovnega časa
- Evidenca o oblikah reševanja kolektivnih delovnih sporov
- Ni nujno da so vsi kadrovski programi, ki so na voljo na slovenskem trgu, tudi v skladu z zakonom. Kateri so to in na kaj je potrebno biti pazljiv?
- Kako lahko kadrovske evidence hitro in učinkovito urejate tudi v Excel-u, tudi izdelavo evidenčnih listov?
- Kadrovske revizije – ugotovitve
- Vsebinske usmeritve delovne inšpekcije v letu 2020
- Dejavnosti delovne inšpekcije
- Pravne novosti na področju kadrovskih evidenc (predlogi zakonov)
6. Skladnost »COVID« dokumentacije s kadrovsko evidenco
- Ravnanje s »COVID« dokumentacijo
- Odgovornost delodajalcev za skladno »COVID« dokumentacijo
7. Čas za vaša vprašanja
Zadnji del izobraževanja je namenjen vašim specifičnim vprašanjem, tako da boste lahko predavateljici postavljali vprašanja ter dobili odgovore, ki jih tekom izobraževanja niste prejeli.
Cilj izobraževanja
Cilj izobraževanja
Uvod
Delovna inšpekcija se ne odziva zgolj na prijave, temveč po naključnem ključu obiskuje vsa podjetja. Delodajalec je v odnosu do delovnega inšpektorata v podrejenem položaju, saj je breme dokazovanja na njem.
V primeru, da inšpektor najde nepravilnost, vas v najboljšem primeru čaka veliko dela in vloženega časa ter denarja za popravila napak, v najslabšem primeru pa še globa in v nekaterih primerih tudi kazenska ovadba.
Cilji izobraževanja – katere odgovore boste prejeli na izobraževanju
- Kako pravilno voditi proces zaposlitve delavca?
- Kako vzpostaviti, voditi in arhivirati personalne mape?
- Kako vzpostaviti kadrovske evidence v podjetju? Kako jih po zakonu voditi in arhivirati?
- Kaj prinaša predlog zakona o kadrovskih evidencah?
- Kakšen je pravilen proces zaposlitve delavca in na kaj moramo biti še posebej pozorni?
- Katere pravne novosti so v pripravi na področju personalnih map, kadrovskih evidenc in zaposlitev?
Katera podjetja morajo imeti urejene personalne mape?
Urejene personalne mape mora imeti vsako podjetje, ki ima zaposlene delavce, tudi za enega zaposlenega.
Siva območja v zakonodaji
Zaradi včasih nedorečene zakonodaje na omenjenih področjih, se pojavljajo različna mnenja s strani inšpektorata, davčne uprave in ministrstva. Pojasnili bomo za katere primere gre in kako v njih, kot delodajalec, ravnati.
Celotno izobraževanje bomo podkrepili s praktičnimi primeri najnovejšo pravno prakso ter novostmi, ki so v pripravi na tem področju.
Komu je namenjeno izobraževanje
Komu je namenjeno izobraževanje
Izobraževanje je namenjeno:
- vodjem kadrovskih služb
- kadrovnikom
- direktorjem
- vsem, ki želijo imeti brezhibno urejene personalne mape in zakonsko obvezne interne akte podjetja
- vsem, ki želijo mirno spati pred prihodom delovnega inšpektorja
Prejeli boste natančne informacije o tem, kako vzpostaviti, voditi in arhivirati personalne mape, kako voditi kadrovske evidence in kakšen je pravilen proces zaposlitve delavca. Obrazložili bomo tudi vsa siva področja v zakonodaji, ki jih najdemo na tem področju.
Cena izobraževanja s popusti
Cena izobraževanja s popusti
15 % popust do 24. januarja
Redna cena webinarja znaša 197 EUR (DDV ni vključen).
V kolikor se prijavite do vključno 24. januarja vam pripada 15 % popust za zgodnjo prijavo.
Kotizacija s popustom tako znaša 167,45 EUR (DDV ni vključen).
Če se webinarja ne boste mogli udeležiti, vam bo na voljo posnetek predavanja.
Prijava vključuje:
- izvedbo webinarja,
- posnetek webinarja ter gradivo za prenos znanja v podjetju (prejmete po koncu webinarja),
- odgovore na vaša konkretna vprašanja.
Izobraževanje bo potekalo:
Kdaj: v sredo, 25. januarja 2023, od 10.00 do 13.00.
Kje: preko platforme Zoom (ob prijavi in plačilu boste prejeli povezavo do webinarja).
Izjave udeležencev

Prejeto znanje bom z veliko vztrajnosti in truda, vendar zaradi jasnih informacij (verjamem da) uspešno prenesla v prakso. Prijava na izobraževanje je bila zelo dobra odločitev! 🙂
Zelo sem hvaležna za vse informacije. Izobraževanje je bilo zelo koristno, dobila sem ravno tiste informacije, ki jih potrebujem za svoje delo.
Eden boljših seminarjev, ki sem jih obiskala. Informacije, ki sem jih prejela, bom kar najhitreje prenesla v prakso. Hvala!
Vsekakor bom prejeto znanje skušala v čim večji meri prenesti v prakso. Informacije so bile izredno koristne. Prijava na seminar se je izkazala za izjemno koristno. Določen znanja sem osvežila, določena pa pridobila na novo.
Zelo dobro predavanje, odlična predavateljica in veliko novih, koristnih informacij, ki jih bom uporabljala pri svojem delu.
Navdušena nad predavateljico, saj nam je predala ogromno znanja in predvsem uporabnih informacij. Absolutno priporočam! Z veseljem se še kdaj udeležim podobnega izobraževanja pod vodstvom gospe Andreje 🙂
Prijava se je izkazala za odlično odločitev. Prejela sem veliko novega znanja, ter odgovore na vsa vprašanja. Odlična je bila tudi predavateljica, ter organizacija delavnice.
Znanje bom prenesla v prakso. Prejela sem številne koristne informacije in je bila odločitev za udeležbo več kot upravičena.
Znanje bom prenesla v prakso. Informacije so bile koristne. Tekom predavanja se je odprlo veliko novih vprašanj, na katere sem prejela odgovore.
Vse pohvale go. Andreji za odlično predavanje – zelo koristno. Všeč mi je bilo, ker je navajala primere iz prakse. V tako kratkem času zelo veliko koristnih informacij. Odlična organizacija. Vsekakor navdušena.