Online: Diploma iz digitalnega marketinga
Program usposabljanja
Popolnoma prenovljen program
Program usposabljanja se četrtletno osvežuje z novostmi, ki sledi korenitim digitalnim spremembam v zadnjih mesecih.
Način dela v uporabniškem sistemu
Prejeli boste dostop do online usposabljanja Digital marketing Instituta, kjer vam bodo mednarodni predavatelji po modulih razložili vso učno snov, ki jo drugače izvajamo na predavanjih v živo.
Predavanja potekajo v e-učilnicah, kar pomeni, da si posnetke posameznih modulov lahko ogledate, ko vam časovno najbolj odgovarja, platforma za e-učenje pa vam omogoča preprost dostop do vseh programskih gradiv, kadar koli jih potrebujete, vključno z video predavanji, prosojnicami, praktičnimi vajami in interaktivnimi testi.
Mednarodni program
Predavatelji so mednarodni strokovnjaki z dolgoletnimi akademskimi in praktičnimi izkušnjami na področju digitalnega marketinga, zato predavanja potekajo v angleškem jeziku. V kolikor boste potrebovali pomoč, vam bo za vsa vaša vprašanja na voljo naš podporni center.
Digitalni marketing v dobi AI
Digitalni marketing v dobi AI
Digitalni marketing z razvojem AI doživlja revolucijo. Algoritmi strojnega učenja, obsežni jezikovni modeli in orodja, ki jih poganja umetna inteligenca (AI), spreminjajo dolgoletne uveljavljene koncepte in način delovanja v digitalnem marketingu. V prvem modulu boste dobili vpogled v najnovejše raziskave s tega področja in kako na tej osnovi na novo vzpostaviti pristno povezavo s strankami z metodo 360-stopinj.
Lekcija 1: Digitalni marketing v svetu AI
Cilj lekcije: prepoznavati osnovna načela in namen digitalnega marketinga ter kako AI orodja in tehnologija podpirajo cilje v digitalnem marketingu.
Znali boste razlikovati in prepoznavati:
- med digitalnim marketingom in digitalnimi mediji
- med strategijami inbound in outbound marketinga
- najboljše pristope pri kombiniranju strategij inbound in outbound kampanj
- med primeri digitalnih medijev, uporabljenih v digitalnem marketingu
- med primeri tradicionalnih marketinških strategij
- med značilnostmi tradicionalnega marketinga in digitalnega marketinga
- med načeli metodologije DMI 3i za digitalni marketing
- različne načine, kako lahko AI pomaga digitalnim marketinškim strokovnjakom
- med različnimi digitalnimi kanali in priložnostmi, ki jih nudijo za poslovanje na spletu.
Lekcija 2: Postavljanje ciljev in tržne raziskave
Cilj lekcije: razvijati jasne in izvedljive cilje po digitalnem marketinškem načrtu z uporabo digitalnih raziskav.
Znali boste:
- razviti SMART cilje za digitalni marketinški načrt
- identificirati ključne kategorije raziskav občinstva, ki omogočajo razumevanje občinstva in skupnosti interesov
- razlikovati med različnimi strategijami raziskav občinstva
- prepoznati koristi »audience listeninga« pri razvoju digitalne strategije
- povezati orodja »social listeninga« in raziskave občinstva s primeri podatkov in različnimi vpogledi
- identificirati, kako z orodji in drugimi viri pridete do informacij o svojih konkurentih
Lekcija 3: Povezovanje s stranko
Cilj lekcije: uporabiti nakupno pot stranke za učinkovito angažiranje občinstva z metodo 360-stopinj.
Znali boste:
- razlikovati med posameznimi fazami nakupne poti stranke
- identificirati marketinške funkcije za uporabo v določeni fazi nakupne poti stranke
- uporabiti nakupno pot stranke za uskladitev digitalnih komunikacij s ciljnim občinstvom
Email marketing
Email marketing
E-mail Marketing je, če ga izvajate pravilno, še vedno eden najučinkovitejših digitalnih tržnih orodij. Velika zasluga njegovi učinkovitosti gre predvsem zelo naprednim orodjem za analiziranje posameznih e-mail akcij. Izvedeli boste, kako napisati dober »newsletter«, kako pomemben je čas in testiranje kampanj, prav tako pa vas bomo seznanili z varstvom podatkov na tem področju.
Najprej osnove; od zbiranja podatkov do zakonodaje, ki urejuje to področje. Nato boste spoznali ključna orodja in tehnike email marketinga ter avtomatizacijo. Naučili se boste optimizirati komponente emaila, kot so zadeva, besedilo, slike in postavitev. Veliko pozornost bomo posvetili tudi metriki, taktikam in uporabi najboljših praks za testiranje in optimizacijo vaše email kampanje.
Lekcija 1: Osnove email marketinga
Cilji lekcije: osvojitev osnovnih konceptov email marketinga in njegove vloge v omnichannel kampanjah ter poznavanje zakonodaje in predpisov.
- ključni koncepti email marketinga.
- nakupna pot potrošnika za boljše targetiranje ciljne skupine
- različne vrst emailov v omnichannel kampanji
- najpogosteje uporabljene taktike za zbiranje in preverjanje naročnikov na email seznam
- ključni viri zbiranja podatkov za nove potencialne stranke
- in poznati zakonodajo in predpisi, ki obdajajo dovoljenja za email in zaščito podatkov.
Lekcija 2: Strategije email marketinga in CRM sistemi
Cilji lekcije: razumeti osnovna načela email marketinga in avtomatizacije marketinga ter vlogo CRM sistema.
- ključna načela za izgradnjo učinkovite strategije email marketinga.
- izvedba email marketinga z uporabo CRM sistema.
Lekcija 3: Avtomatizacija email marketinga
Cilji lekcije: razumevanje prednosti in koristi avtomatizacije ter kako jo uporabiti za vzpostavitev delovnih tokov.
- vrste emailov, ki jih je mogoče avtomatsko poslati prejemnikom
- orodja za avtomatizacijo marketinga
- ključni gradniki v procesu avtomatizacije marketinga
Lekcija 4: Oblikovanje mailingov
Cilji lekcije: oblikovati uravnotežene in učinkovite emaile, ki bodo generirale, ohranjale in navdihovale vaše stranke.
- komponente, ki prispevajo k pisanju in oblikovanju učinkovitih emailov
- vrste zadev (subject), ki spodbujajo prejemnike k odpiranju in vključevanju v emaile
- najboljše prakse za pisanje besedila emaila
- najboljše prakse oblikovanja emailov pri ustvarjanju marketinških sporočil
- najboljše prakse za uporabo slik v marketinškem emailu.
Lekcija 5: Ustvarjanje in upravljanje email kampanje
Cilji lekcije: uporabiti najboljše prakse za ustvarjanje in upravljanje email kampanje, ki maksimizirajo stopnje odpiranja in klikanja emailov ter minimizirajo izzive dostave in umestitve v Inbox.
- ključni koraki v procesu ustvarjanja email kampanje
- dejavniki, ki vplivajo na dostavljivost emailov in odpraviti potencialne izzive pri dostavi emailov in umestitvi v Inbox
- najboljše prakse za upravljanje dostave kampanje pred in po pošiljanju emaila.
Učinkovito spletno mesto in ecommerce
Učinkovito spletno mesto in ecommerce
Ta modul uvaja ključne koncepte in najboljše prakse za oblikovanje, strukturo, in organizacijo spletnih strani, vključno z e-trgovino. S pridobljenim znanjem boste lahko načrtovali, gradili, in objavili preproste, dobro oblikovane, in optimizirane spletne strani, ki bodo usklajene s specifičnimi poslovnimi cilji organizacije. V tem modulu boste preučili načela UX in uporabniku usmerjeno oblikovanje. Nato boste podrobneje spoznali taktike in najboljše prakse za razvoj učinkovite spletne strani in aplikacij za e-trgovino. Modul se zaključi z metrikami, ki jih lahko uporabite za zajem, sledenje, merjenje aktivnosti, ocenjevanje, in optimizacijo na spletni strani.
Lekcija 1: Ustvarjanje spletne izkušnje
Cilj lekcije: spoznati učinkovito oblikovanje spletnih strani in uporabiti najboljše prakse za izgradnjo spletne prisotnosti, ki podpira poslovne cilje.
Znali boste:
- uporabiti različne načine za izgradnjo spletne prisotnosti
- razlikovati med cilji, povezanimi z različnimi vrstami spletnih strani
- povezati ključne komponente učinkovitega oblikovanja spletnih strani z njihovimi pripadajočimi nalogami in aktivnostmi
- narediti ključne korake, potrebne za izgradnjo osnovne spletne strani.
Lekcija 2: Struktura spletne strani in nakupna pot potrošnika
Cilj lekcije: razumeti vlogo tržnika v nakupni poti potrošnika in kako ta odnos vgraditi v strukturo in organizacijo spletne strani.
Znali boste:
- uporabiti optimizacijo spletne strani za boljšo nakupno pot potrošnika
- identificirati vlogo tržnika pri oblikovanju, gradnji, vzdrževanju in optimizaciji spletne strani
- uporabiti elemente spletne strani za optimizacijo za »call to action«
- uporabiti učinkovite taktike za izboljšanje stopnje konverzije.
Lekcija 3: Uporabniku usmerjeno oblikovanje
Cilj lekcije: uporabiti načela UX in oblikovanja za optimizacijo spletne izkušnje obiskovalcev spletne strani.
Znali boste:
- določiti, katera načela učinkovitega oblikovanja spletnih strani uporabiti v določenem scenariju.
- razlikovati med primarnim fokusom in skrbmi UX oblikovanja in UI oblikovanja.
- izboljšati uporabniško izkušnjo z uporabo metod uporabniku usmerjenega oblikovanja.
Lekcija 3: Spletne strani za e-trgovino
Cilj lekcije: uporabiti najboljše prakse pri načrtovanju, izvajanju in podporo v etrgovini.
Znali boste:
- identificirati dejavnike, ki jih je treba upoštevati pred vključitvijo v e-trgovino
- razlikovati med prednostmi rešitve e-trgovine “off-the-shelf” in razvoja s pomočjo zunanjih izvajalcev.
- upoštevati preference strank pri razvoju spletne strani za e-trgovino.
- brati poročila za spremljanje uspešnosti e-trgovine.
Lekcija 3: Ocenjevanje in optimizacija spletne strani
Cilj lekcije: izbrati ustrezne metrike, orodja in taktike za ocenjevanje in optimizacijo uspešnosti spletne strani.
Znali boste:
- identificirati ključne metrike za sledenje
- identificirati tehnike in najboljše prakse za spremljanje in optimizacijo uspešnosti spletne strani
- uporabiti najboljše prakse A/B testiranja
Optimizacija spletni strani za iskalnike (SEO)
Optimizacija spletni strani za iskalnike (SEO)
Začeli bomo z osnovami SEO; kako delujejo iskalniki ter SERPs (Search Engine Results Pages). Nato bomo raziskovali različne tipe iskalnih poizvedb, vlogo ključnih besed in namen raziskovanja ključnih besed, pojasnili razliko med kratkimi (short-tail) in dolgimi (long-tail) ključnimi besedami ter spoznali najboljše prakse za iskanje ključnih besed za SEO. Pri tem se bomo naslonili na 3 SEO stebre: tehnično optimizacijo, optimizacijo na strani (on-page) in optimizacijo izven strani (off-page). Spoznali bomo brezplačna in plačljiva SEO orodja ter AI orodja, ki jih lahko uporabite za SEO aktivnosti. Nazadnje bomo še spoznali orodja za merjenje učinkovitosti svojih aktivnosti.
Lekcija 1: Osnove SEO
Cilj lekcije: spoznati razliko med med SEO in plačanim iskanjem, ključne elementi SEO aktivnosti in SERPs.
Znali boste:
- prepoznati temeljne značilnosti SEO
- razlikovati med ključnimi komponentami SEO
- prepoznati, kako delujejo iskalniki
- razlikovati med tremi primarnimi funkcijami iskalnika
- identificirati komponente SERP-a
Lekcija 2: Iskanje ključnih besed
Cilj lekcije: razlikovati med različnimi vrstami iskanj in različnimi vrstami ključnih besed ter iskanju uporabiti najboljše prakse.
Znali boste:
- razlikovati med pogostimi vrstami iskanj
- prepoznati namen iskanja ključnih besed
- razlikovati med short-tail in long-tail ključnimi besedami
- poiskati ključne besede
Lekcija 3: Optimizacija organskega iskanja
Cilj lekcije: izboljšanje organskega iskanja spletne strani z uporabo tehničnih, on-page in off-page elementov.
Znali boste:
- prepoznati ključne tehnične komponente, ki jih je treba upoštevati pri izboljšanju funkcionalnosti in zmogljivosti spletne strani za optimizacijo organskega iskanja
- razumeti, kako se Googlovi Page Experience signals uporabljajo za ocenjevanje uporabniške izkušnje pri interakciji s spletno stranjo
- povezati on-page SEO tehnike s pred-kliknimi on-page elementi
- prepoznati taktike in tehnike za uporabo off-page elementov za izboljšanje SEO uvrstitve
Lekcija 4: SEO orodja in vpliv umetne inteligence na SEO
Cilj lekcije: razlikovati med koristmi in vpogledi, ki jih nudijo najbolj znana brezplačna in plačljiva orodja SEO, ter prepoznati, kako uporaba AI orodij vpliva na SEO aktivnosti.
Znali boste:
- razlikovati med Googlovimi brezplačnimi orodji in koristmi ter vpogledi, ki jih lahko nudijo za SEO
- razlikovati med brezplačnimi orodji Ahrefs in kako jih uporabljati
- opraviti pogoste SEO naloge in aktivnosti, ki jih lahko tržniki izvajajo s pomočjo orodij AI
- opraviti ključne SEO dejavnosti, ki jih lahko izvajamo s plačljivimi SEO orodji
Lekcija 5: Merjenje uspešnosti SEO
Cilj lekcije: poznavanje ključnih SEO metrik in orodij, ki se uporabljajo za merjenje uspešnosti SEO aktivnosti.
Znali boste:
- identificirati ključne SEO metrike za sledenje in merjenje
- meriti uspešnost SEO
- slediti in meriti uvrstitve ključnih besed, organski promet in konverzije na spletni strani.
PPC oglaševanje in Display oglaševanje
PPC oglaševanje in Display oglaševanje
Modul pokriva dve osrednji področji digitalnega marketinga: oglaševanje s plačilom na klik (PPC) in prikazno oglaševanje. Obravnava strategije za pridobivanje strank, ki aktivno iščejo informacije, izdelke ali storitve, ter širše strategije za povečanje prepoznavnosti blagovne znamke in spodbujanje zanimanja za izdelke ali storitve. Strategije PPC in prikaznega oglaševanja so medsebojno dopolnilne in se lahko združujejo v celovito digitalno marketinško strategijo.
Modul se osredotoča na osnove plačljivega iskanja, vključno z vlogo iskalnikov in ključnih besed. Podrobno obravnava Google Ads kot ključno platformo za plačljivo oglaševanje in kako optimizirati PPC kampanje, s poudarkom na proračunu, strategijah ponudb in pisanju učinkovitih oglasov.
V prikaznem oglaševanju je posebnen poudarek na Googlovem omrežju za prikazovanje oglasov (GDN), ki omogoča prikazovanje oglasov na YouTube in v omrežju Google Ads. Spoznali boste različne formate oglasov in videov, vključno z novostmi, ki jih prinaša generativna umetna inteligenca in AI-poganjane kampanje, kot je Performance Max v Google Ads. Obravnavane so tudi tehnike ciljanja publike in ponovnega trženja na GDN
Lekcija 1: Temelji PPC oglaševanja
Cilj lekcije: osvojiti temeljna načela in komponente plačljivega iskanja ter najboljše prakse pri ustvarjanju PPC kampanje.
Znali boste:
- prepoznati značilnosti plačljivega iskanja
- ugotoviti, kako potrošniki uporabljajo iskalnike
- razumeti, kako se ključni elementi plačljive kampanje uporabljajo za usklajevanje s potrebami potrošnikov
- uporabiti najpogostejše načine uporabe Google Ads
- izkoristiti pomen ključnih besed v kampanjah plačljivega iskanja
- razlikovati med vrstami ujemanja ključnih besed
- razumeti, kako uporabiti Google Ads za organiziranje seznamov ključnih besed za kampanje plačljivega iskanja
- prepoznati koristi uporabe raziskave ključnih besed za določanje najprimernejših ključnih besed za PPC kampanjo
- razumeti osnovna načela proračunov in ponudb v Google Ads
- razumeti, kako ustvariti kampanjo plačljivega iskanja z uporabo Google Ads
- prepoznati najboljše prakse za pisanje učinkovitih PPC oglasov.
Lekcija 2: Generiranje povpraševanja z Display in video oglaševanjem
Cilj lekcije: spoznali boste, kako oglaševanje z oglasi in videi prispeva k ustvarjanju povpraševanja ter se naučili razlikovati med prednostmi različnih vrst kampanj, formatov oglasov in strategij ciljanja. Posebno pozornost bomo namenili tudi novim in prihajajočim formatom oglasov, ki temeljijo na umetni inteligenci.
Znali boste:
- razlikovati med oglaševanjem z oglasi in videi ter plačljivim iskanjem
- prepoznati različne vrste kampanj, ki so na voljo v Googlovem omrežju za prikazovanje oglasov
- izkoristiti prednosti uporabe odzivnih oglasov v Googlovem omrežju za prikazovanje oglasov
- razumeti formate oglasov, ki so na voljo na YouTube
- identificirati vrste ciljanja, ki so na voljo za kampanje z oglasi in videi
- učinkovito uporabiti ciljanje občinstva za kampanje z oglasi in videi
- uporabiti Google Ads Editor za optimizacijo in upravljanje kampanj.
Lekcija 3: Merjenje in optimizacija kampanj Google Ads
Cilj lekcije: osvojili boste znanje o ključnih metrikah za merjenje uspeha plačljivih iskalnih kampanj, kako zmanjšati CPC (strošek na klik) v Google Ads in kako optimizirati iskalne, prikazne ter video kampanje.
Znali boste:
- identificirati ključne kazalnike uspešnosti (KPI-je) za merjenje uspeha plačljivih iskalnih kampanj
- prepoznati pomen sledenja konverzijam
- razlikovati med ključnimi metrikami za merjenje uspeha plačljive iskalne kampanje
- razumeti upravljanje oglaševalskega proračuna za Google Ads
- uporabiti ključne dejavnike, ki vplivajo na ceno klika v dražbi ponudb Google Ads
- optimizirati iskalne, prikazne in video kampanje
- povezati Google Analytics 4 (GA4) z Google Ads za boljše razumevanje učinkovitosti kampanj
Spletna analitika
Analitika z Google Analytics 4 (GA4)
Naučili se boste, kako nastaviti in konfigurirati Google Analytics 4 (GA4), najnovejšo različico Googlove platforme za spletno analitiko z izboljšanimi funkcijami z umetno inteligenco, in namestiti kodo za sledenje GA4 za povezavo z vašo spletno stranjo. Nastavili boste cilje spletne strani za analizo uspešnosti in analizo poti konverzije strank. Prav tako boste podrobno obravnavali uporabo poročil in funkcij GA4 za spremljanje in analizo digitalnih kampanj.
Lekcija 1: Osnove digitalne marketinške analitike
Cilj lekcije: pridobiti osnove digitalne marketinške analitike in prakse glede zbiranja podatkov, soglasja in zasebnosti.
Znali boste:
- uporabiti vpogledov, ki jih digitalna marketinška analitika lahko zagotovi digitalnim tržnikom
- uporabiti orodja za digitalno marketinško analitiko za zbiranje, merjenje in analiziranje podatkov
- uporabljati GA4 kot primarni vira poročanja analitike
- razlikovati med pogostimi dimenzijami in metrikami v GA4.
- razlikovati med pogostimi metrikami konverzije v GA4.
- prepoznati osnovne pravne zahteve, odgovornosti in najboljše prakse glede analitike, soglasja in zbiranja podatkov.
Lekcija 2: Ustvarjanje in konfiguriranje računa GA4
Cilj lekcije: uporabanajboljše prakse za nastavitev in optimizacijo računa Google Analytics 4.
Znali boste:
- uporabiti najboljše prakse za nastavitev računa Google Analytics 4
- razlikovati med metodami za dodajanje kode GA4
- razlikovati med dvema nivojema nastavitev, ki se nahajajo v GA4
- deliti dostopa do računa Google Analytics 4 s sodelavci.
- povezovati Google Analytics 4 z drugimi marketinškimi orodji.
Lekcija 3: Nastavitev dogodkov z Google Analytics 4
Cilj lekcije: nastaviti in optimizirati dogodke v GA4 ter prepoznati prednosti, ki jih lahko pridobimo iz njih.
Znali boste:
- nastaviti dogodke za marketinške kampanje
- razlikovati med različnimi vrstami dogodkov, ki so na voljo v GA4
- nastaviti prilagojene dogodke v GA4
- nastaviti dogodek v GA4 z uporabo Google Tag Managerja
- uporabiti najboljše prakse pri sledenju konverzij e-trgovine z uporabo GA4.
Lekcija 4: Nadzor kampanj z uporabo poročil GA4
Cilj lekcije: nadzirati digitalne marketinške kampanje in pridobivati vpoglede za optimizacijo uspešnosti kampanje z uporabo poročil GA4.
Znali boste:
- razlikovati med vrstami vpogledov v kampanje, ki jih nudijo ključna poročila v GA4.
- pridobiti poročila v GA4 za pridobivanje vpogledov iz virov prometa na spletno stran in mobilno aplikacijo
- razlikovati med vrstami poročil o angažiranosti (engagement) v GA4
- razlikovati med namenom poročil o monetizaciji v GA4
- razlikovati med različnimi vrstami poročil o uporabnikih v GA4
- brati oglaševalska poročila v GA4.
Lekcija 5: Analiza podatkov GA4
Cilj lekcije: prepoznati prednosti uporabe poročil v realnem času, raziskav in lijakov v GA4.
Znali boste:
- slediti spremembam prometa v realnem času z uporabo GA4
- razlikovati med različnimi vrstami raziskovalnih poročil v GA4
- uporabiti konverzijski lijak v GA4
- ustvariti prilagojena občinstva v GA4
- uporabiti najboljše prakse za analizo podatkov.
Upravljanje družbenih omrežij
Upravljanje družbenih omrežij
V modulu so predstavljene oglaševalske akcije, ključne tehnike in najboljše prakse za pritegnitev in povečevanje občinstva na ključnih družbenih platformah. Velika pozornost je namenjena uporabi analitičnih orodij z vpogledi v ciljne skupine in oglaševalske akcije.
Lekcija 1: Ključne družbene platforme za digitalni marketing
Cilj lekcije: prepoznati koristi marketinga na družbenih omrežjih in razlikovati med najbolj vplivnimi ter njihovimi prednostmi.
Znali boste:
- prepoznati ključne koristi marketinga na družbenih omrežjih
- prepoznati odgovornosti upravljavca družbenih omrežij
- identificirati faze nakupne poti potrošnika na različnih družbenih omrežjih
- razlikovati med najbolj vplivnimi družbenimi platformami in njihovimi prednostmi
Lekcija 2: Rast skupnosti, občinstva na družbenih omrežjih
Cilj lekcije: graditi, upravljati in vzdrževati aktivno skupnost na družbenih omrežjih
Znali boste:
- uporabiti najboljše prakse za vzpostavitev računov na družbenih omrežjih
- uporabiti tehnike in najboljše prakse za upravljanje in vzdrževanje skupnosti
- uporabiti najboljše prakse za objavljanje vsebine
- identificirati najboljše prakse za ustvarjanje in deljenje zgodb
- identificirati najboljše prakse za objavljanje video vsebine
- identificirati najboljše prakse za uporabo hashtagov
- prepoznati najboljše prakse za objavljanje vsebine na Instagramu
- razlikovati med različnimi tipi objav, ki so na voljo na Facebooku
- uporabiti najboljše prakse za objavljanje vsebine na TikToku
- uporabiti najboljše prakse za objavljanje vsebine na YouTubu
- uporabiti najboljše prakse za objavljanje vsebine na LinkedInu
- uporabiti najboljše prakse, ki jih marketinški strokovnjaki lahko uporabijo za izboljšanje deljenja na Pinterestu
- uporabiti najboljše prakse, ki jih marketinški strokovnjaki lahko uporabijo za izboljšanje deljenja na Twitterju
- uporabiti najboljše prakse, ki jih marketinški strokovnjaki lahko uporabijo za izboljšanje deljenja na WhatsAppu
Lekcija: Ustvarjanje in optimizacija medijskih kampanj
Cilj lekcije: ustvariti plačane oglaševalske kampanje na ključnih družbenih medijskih platformah z uporabo naprednih orodij in funkcij.
Znali boste:
- prepoznati ključne korake za vzpostavitev učinkovite marketinške kampanje na družbenih medijih
- uporabiti funkcije v Meta Business Suite za optimizacijo kampanj na Facebooku in Instagramu
- uporabiti funkcije v Ads Manager za optimizacijo kampanj na Facebooku in Instagramu
- uporabiti funkcije na TikToku za optimizacijo oglaševalskih kampanj
- uporabiti funkcije v LinkedIn Campaign Manager za optimizacijo kampanj na LinkedInu
- uporabiti funkcije v Pinterest Ads Manager za optimizacijo kampanj na Pinterestu
- uporabiti funkcije v Twitter (X) Ads Manager uporabljajo za optimizacijo kampanj na Twitterju
Lekcija: Družabno etrgovanje – kanali in taktike
Cilj lekcije: uporabiti družabne e-trgovinske kanale za povečanje prodaje
Znali boste:
- razlikovati med družbenimi omrežji in družabnim nakupovanjem
- identificirati ključne gonilnike rasti družabnega e-trgovanja
- razlikovati med funkcijami v aplikacijah, ki se uporabljajo za spodbujanje družabnega e-trgovanja
- identificirati ključne elemente, ki jih je treba upoštevati pri določanju ciljev
- uporabiti ključne taktike, ki se uporabljajo za povečanje prodaje
- identificirati koristi uporabe orodij družbenih medijskih platform za analizo kampanj
- razlikovati med zmožnostmi orodij tretjih oseb za analizo družbenih kampanj
Vsebinski marketing
Vsebinski marketing
V tem modulu boste osvojili znanje in veščine za načrtovanje in izvajanje vsebinskega marketinga, ki bo osnovan na personah in podprt z analizo podatkov. Naučili se boste povezovati vsebino z nakupno potjo potrošnika in razumeli, kako na smiseln način angažirati svoje občinstvo. Spoznali boste, kako z ustvarjanjem in oblikovanjem vsebine ter uporabo orodij povečati njeno vrednost. Modul se zaključi z analizo ključnih meril za merjenje uspešnosti kampanje vsebinskega marketinga in kako lahko AI še dodatno izboljša njeno učinkovitost.
Lekcija 1: Koncepti in strategija vsebinskega marketinga
Cilj lekcije: razumeli boste temeljna načela vsebinskega marketinga in kako jih učinkovito uporabljati v okviru celovite strategije digitalnega marketinga
Znali boste:
- prepoznati koristi učinkovitega vsebinskega marketinga
- povezati namen vsebine s fazami nakupne poti potrošnika
- razlikovati med dvema glavnima tipoma vsebine
- prepoznati namen strategije vsebine marketinga
Lekcija 2: Razvoj načrta vsebinskega marketinga
Cilj lekcije: začeli boste s postavljanjem strategije vsebinskega marketinga; določanje ciljev in prilagajanjem personam.
Znali boste:
- povezati različne tipe vsebine z različnimi cilji vsebinskega marketinga
- prepoznati najboljše prakse za vključevanje person v strategijo vsebinskega marketinga
Lekcija 3: Raziskovalna faza
Cilj lekcije: naučili se boste, kako učinkovito izvajati raziskovalno fazo, kako napisati kreativni brief in ustvariti učinkovito zgodbo blagovne znamke
Znali boste:
- prepoznati koristi izvajanja »social listeninga«
- prepoznati, kako vam lahko analiza konkurenčne vsebine pomaga pri oblikovanju strategije
- uporabiti najboljše prakse raziskovanja ključnih besed za generiranje idej
- identificirati korake, ki jih je treba upoštevati pri pisanju kreativnega briefa
- prepoznati elemente učinkovite zgodbe blagovne znamke
- prepoznati ključne sestavine osebnosti blagovne znamke podjetja
Lekcija 4: Ustvarjanje in oblikovanje vsebine, ChatGPT
Cilj lekcije: implementiracija najboljših praks za ustvarjanje in kuriranje privlačne, personalizirane vsebine, koristi in tveganja, povezana z uporabo ChatGPT.
Znali boste:
- identificirati korake v kreativnem procesu
- prepoznati najboljše prakse za ustvarjanje vsebine
- razlikovati med tipi kurirane vsebine
- prepoznati, kako ponovno uporabiti vsebino za maksimiziranje vidnosti
- razlikovati med pisanjem vsebine in copywritingom
- uporabiti ChatGPT, da boste dobili najbolj smiselne odgovore
- razlikovati med koristmi in omejitvami uporabe ChatGPT za podporo digitalnim marketinškim aktivnostim
- prepoznati koristi personalizacije vsebine
Lekcija 5: Upravljanje, distribucija in promocija vsebine
Cilj lekcije: znali boste izbrati ustrezne taktike, tehnike in orodja za upravljanje, distribucijo in promocijo vsebine ter prepoznati, zakaj je upravljanje skupnosti tako pomembno.
Znali boste:
- Prepoznati, kaj je treba upoštevati pri izbiri vsebin za različne platforme
- strateško razporediti vsebino na različnih platformah
- identificirati najboljše prakse za ustvarjanje učinkovite vsebine
- identificirati koristi načrtovanja distribucije vsebine
- razlikovati med različnimi strategijami promocije vsebine
- prepoznati, zakaj je upravljanje skupnosti pomemben del strategije vsebinskega marketinga
Lekcija 6: Izboljšanje vsebinskega marketinga z uporabo metrik in AI
Cilj lekcije: identificiranje metrik za merjenje uspešnosti kampanje vsebinskega marketinga in uporaba AI za izboljšanje njegove učinkovitosti.
Znali boste:
- prepoznati koristi merjenja uspešnosti vsebinskega marketinga
- razlikovati med metrikami angažiranosti in metrikami konverzije
- identificirati ključne metrike za pridobivanje vpogledov
Veščine strokovnjaka za digitalni marketing
Veščine strokovnjaka za digitalni marketing
Modul podrobno obravnava ključne veščine, ki jih potrebuje vsak strokovnjak za digitalni marketing.
Najprej boste spoznali vodenje projektov za uspešno upravljanje marketinških kampanj in drugih projektov. Ponotranjili boste agilno miselnost in s tem povečali svojo inovativnost in učinkovitost. Spoznali boste tehnike za generiranje novih idej. Preučevali boste načine reševanja problemov in ter se naučili strateškega načina razmišljanja. Spoznali boste tudi taktike in strategije za učinkovitejše upravljanje časa, na koncu pa boste izboljšali svoje komunikacijskih in prepričevalne veščine.
Lekcija 1: Projektni management
Cilj lekcije: osvojiti osnovne koncepte in tehnike upravljanja projektov in kako jih uporabiti pri svojem delu.
Znali boste:
- identificirati prednosti, ki jih učinkovito upravljanje projektov prinaša marketinški kampanji
- obvladali naloge, ki jih izvaja vodja projekta
- uporabili nabor veščin, ki bi jih moral imeti vodja projekta
- naredili korake v sedemstopenjskem okviru za upravljanje projektov.
Lekcija 2: Agilno razmišljanje
Cilj lekcije: razviti agilno miselnost v nenehno spreminjajočem se delovnem okolju.
Znali boste uporabiti:
- ključna načela agilnega razmišljanja, ki so najbolj relevantna za marketinške strokovnjake
- pristop ‘testiraj in se uči’ pri razvijanju kampanj
- agilni koncept MVP (minimalno izvedljiv izdelek) v digitalnih marketinških kampanjah
- prednosti agilnega razmišljanja.
Lekcija 3: Spodbujanje kreativnosti
Cilj lekcije: spodbuditi kreativnost na delovnem mestu z generiranjem novih idej in iskanjem inovativnih rešitev.
Znali boste uporabiti:
- petstopenjski kreativni proces za generiranje novih idej in rešitev
- taktike za odstranjevanje ovir kreativnosti
- učinkovite načine odzivanja, ko je ideja neuspešna ali zavrnjena.
Lekcija 3: Reševanje problemov in strateško razmišljanje
Cilj lekcije: razviti in izboljšati veščine reševanja problemov ter se naučiti strateškega načina razmišljanja.
Znali boste:
- uporabiti tehnike za določitev problemov
- prepoznati stopnje v tipični strategiji reševanja problemov
- uporabiti nabor veščin, ki jih je treba gojiti za učinkovito reševanje problemov
- prepoznati pomen strateškega razmišljanja
- prepoznati značilnosti nastajajoče strategije
- identificirati prednosti strateškega razmišljanja
- narediti korake, vključene v proces Future-basing®.
Lekcija 4: Učinkovito upravljanje s časom
Cilj lekcije: uporabiti taktike in strategije za učinkovitejše upravljanje s časom
Znali boste:
- razlikovati med nujnimi in pomembnimi nalogami
- uporabiti najboljše prakse, ki vam bodo pomagale doseči cilje
- uporabiti strategije, ki jih lahko uporabite za prihranek in ustvarjanje časa
- odpraviti osebne tatove časa.
Lekcija 5: Umetnost komunikacije in prepričevanja
Cilj lekcije: uporabiti nasvete in tehnike za izboljšanje veščin komunikacije in prepričevanja.
Znali boste:
- prepoznati neverbalne namige, ki lahko vplivajo na vašo učinkovitost
- razlikovati med različnimi vrstami komunikacije
- uporabiti strategije za bolj učinkovito komunikacijo
- biti bolj prepričljivi pri interakciji z drugimi
- uporabiti različne prepričevalne tehnike
- uporabiti metode za premagovanje ugovorov.
Digitalne strategije
Digitalne strategije
V tem modulu boste spoznali učinkovite digitalne marketinške strategije in kako na tej osnovi razvili učinkoviti načrt za proračun in kako meriti ROI za digitalne aktivnosti. Kako postaviti jasne in izvedljive cilje ter merljive KPI-je za vodenje izbire kanalov in sporočil. Izvedeli boste, kako razviti in izvesti digitalno marketinško strategijo, podprto z načrtom prodajnih kanalov, plačanih medijev, akcijskim načrtom kampanje in jedrnatim dokumentiranjem strategije.
Lekcija 1: Osnove digitalne marketinške strategije
Cilj lekcije: spoznati ključne komponente digitalne marketinške strategije in njihove vloge pri doseganju poslovnih ciljev.
Znali boste:
- razlikovati med ključnimi komponentami digitalne marketinške strategije
- prepoznati razvite digitalne marketinške strategije
- razlikovati med digitalnim marketingom in digitalnimi mediji
- uporabiti ključne elemente za razvoj digitalne marketinške strategije
- upoštevati različne dejavnike pri razvoju učinkovitega proračuna za digitalno marketinško strategijo
- uporabiti primarne metrike, za merjenje uspeha in ROI (donosnosti naložbe) digitalnih aktivnosti.
Lekcija 2: Raziskave digitalne strategije
Cilj lekcije: dobiti vpoglede v raziskovalne aktivnosti, ki vam bodo pomagala pri izbiri kanalov, sporočil, person in prioritet.
Znali boste:
- razlikovati med močno in šibko raziskavo
- uporabiti informacije iz digitalne marketinških aktivnosti
- razlikovati med ključnimi spremenljivkami podatkov o občinstvu, uporabljenimi za raziskave in načrtovanje ciljanja medijev
- uporabiti ključne vpoglede za razvoj person občinstva
- povezati specifična občinstva z določenimi cilji
- izvesti preprosto študijo »social listeninga«
- prepoznati vlogo, ki jo spletna stran, spletna stran za e-trgovino ali vsebinski center igra v digitalni marketinški strategiji
- narediti raziskavo konkurence.
Lekcija 3: Določanje ciljev strategije in KPI-jev
Cilj lekcije: Postaviti cilje za vzpostavitev jasnih in merljivih KPI-jev (ključnih kazalnikov uspešnosti).
Znali boste:
Razlikovati med pogostimi poslovnimi cilji, ki vodijo strategijo, da bi postavili realna pričakovanja za digitalno marketinško kampanjo
Identificirati najbolj primerne KPI-je za digitalno aktivnost z razumevanjem njenega uspešnega izida
Prepoznati, zakaj je pomembno dodeliti odgovornosti znotraj organizacije
Uporabiti metrike in podatke o pretekli uspešnosti za napovedovanje rezultatov in pomoč pri določanju KPI-jev
Prepoznati korist rednih pregledov uspešnosti za vzdrževanje standardov in identifikacijo izboljšav.
Lekcija 4: Razvoj marketinških navodil in kreativnih strategij
Cilj lekcije: Razviti kreativno strategijo, ki vključuje občinstvo in izpolnjuje cilje kampanje.
Znali boste:
- razlikovati med vsebinami kreativnega navodila, medijskega navodila in medijskega načrta za digitalno marketinško strategijo
- uporabiti ključne sestavine učinkovite kreativne strategije, strategije vsebine in strategije vplivnostnega marketinga
- razlikovati med specifikacijami kreativnih formatov za vsak kanal
- uporabiti najboljše prakse za ustvarjanje produktivnih delovnih odnosov z digitalnimi marketinškimi agencijami.
Lekcija 5: Izvajanje digitalne marketinške strategije
Cilj lekcije: izbrati optimalno mešanico kanalov in proračuna, podprto z načrtom plačanih medijev in akcijskim načrtom kampanje, za izvedbo digitalne marketinške strategije.
Znali boste:
- izbrati ustrezne digitalne kanale za doseganje ciljev strategije na podlagi vpogledov, pridobljenih iz digitalnih raziskav
- razlikovati med vhodnimi (inbound) in izhodnimi (outbound) kanali
- prepoznati, kako se lahko offline kanali in digitalni mediji medsebojno podpirajo
- uporabiti medijski načrt za plačane kanale za nadzor oglaševalskih proračunov in sledenje izdatkom
- identificirati ključne komponente v akcijskem načrtu kampanje za izvedbo digitalne marketinške strategije
- identificirati vire in orodja za avtomatizacijo, ki bodo omogočila učinkovito izvedbo kampanje.
Obravnavane teme
- Ključne strategije in koncepti načrtovanja
- Načrtovanje
- Analiza razmer
- Zbiranje informacij
- Ciljano občinstvo
- Postavitev ciljev
- Ustrezna orodja
- Akcijski načrt
- Nastavitev proračuna
- Merjenje
- Ponavljanje in izboljševanje
- Primeri integriranih marketinških načrtov