Nejc  Slovnik
Predavatelj Nejc
Slovnik

Nejc Slovnik

Ukvarja s strateškim načrtovanjem, razvojem projektov in kampanj, pri čemer posebno pozornost posveča aktivaciji potrošnikov z blagovnimi znamkami in spletni uporabniški izkušnji.

Izkušnje in dosežki

Nejc je lastnik in soustanovitelj digitalno usmerjene marketinške agencije POINT OUT, velik ljubitelj podjetništva in uporabe novih tehnologij. Največ se ukvarja s strateškim načrtovanjem, razvojem projektov in kampanj, pri čemer posebno pozornost posveča aktivaciji potrošnikov z blagovnimi znamkami in spletni uporabniški izkušnji.

Iz trženja je diplomiral na ljubljanski Ekonomski fakulteti (EF), kjer je leta 2014 končal tudi mednarodni podiplomski študij Poslovodenja in organizacije (MBA Radovljica). Je predsednik upravnega odbora Alumni MARKEThink na EF v Ljubljani, član Sveta šole Gimnazije Vič, član upravnega odbora Alumni MBA Radovljica in zunanji sodelavec pri predmetih Principles of Marketing, Marketing Communications, Temelji trženja, Trženjsko komuniciranje ter Mednarodno poslovanje na EF v Ljubljani. Delovne izkušnje je pridobival v BMW Vertriebs (podružnica v Sloveniji), v hrvaški Atlantic Grupi in v Angliji pri podjetju AgentBase.

Predava: Oglaševanje na Facebooku in Instagramu

Predava: Strateški nastop na družbenih omrežjih

Naročite se na E-novice

img2

Naročite se na tedenska obvestila o izobraževanjih in za darilo prejmite video za lažje delo z Excel-om.