Mag. Brigita Lazar Lunder, MBA
Predavateljica Mag. Brigita
Lazar Lunder, MBA

Mag. Brigita Lazar Lunder, MBA

Združuje redko kombinacijo akademskega znanja in izjemno uspešnih primerov trženja v B2B in B2C v energijsko in idejno nabite delavnice.

Za sabo ima dolgoletne delovne izkušnje v medpodjetniškem poslovanju (B2B)  in v poslovanju s končnimi uporabniki (B2C) v različnih gospodarskih in negospodarskih dejavnostih za priznane domače in tuje blagovne znamke: Studio Moderna, Uradni list Republike Slovenije, Cankarjeva založba, Združenje za direktni marketing, Cankarjev dom, Marand, IMP Klimat Hidria, Golf zveza Slovenije, Geodetski inštitut Republike Slovenije, časnik Republika itd.

Redka kombinacija akademskega znanja in uspešnega dela v različnih panogah

Magistrica znanosti s področja Poslovodenja in organiziranja – MBA. V magistrski nalogi  »Marketinško komuniciranje v medorganizacijskem poslovanju v Sloveniji« je izvedla edinstveno raziskavo o marketinškem komuniciranju v slovenskih podjetjih.

Profil mag. Brigite Lazar Lunder v 1% najbolj gledanih LinkedIn profilov na svetu

V zadnjih dveh letih svetuje podjetjem in posameznikom pri vzpostavitvi uspešnih Linkedln profilov, kjer je sama dosega izjemne uspehe, saj njen profil spada med 1% najbolj gledanih Linkedln profilov na svetu. 

Najbolj izstopajoči rezultati na področju trženja B2B in B2C

  • Studio Moderna za Sava Tires d.d. - uvedba kluba lojalnosti za oba segmenta (B2B in B2C) in pridobitev 20.000 novih članov.
  • Uradni list  - dvig prodaje več kot 25 % v prvem letu in uvedba nove tržne storitve - strokovni seminarji in uvajanje sodobnih marketinških metod in analitike.
  • IMP Klimat Hidria - prodor na nova trge  (Dubaj in Ukrajina) ter povečanje prodaje v Rusiji in BIH; uspešna uvedba nove blagovne znamke Uniklima.
  • Cankarjeva založba - dvig prodaje v oddelku direktnega marketinga za 10 %, in povečanje števila članov v klubu C za 15 %, uvedba novih prodajnih poti: spletna knjigarna, telemarketing, oglasno trženje.

Brigita Lazar Lunder zagovarja, da marketing obstaja na vseh področjih življenja. Uspešno marketinško komuniciranje je kombinacija uporabe subtilnejših oblik komuniciranja z uveljavljenimi metodami marketing miksa.

Predava: Kako povečati tržni delež v času recesije?, Sejem - vaša prodajna priložnost, Brezplačni načini za povečanje prodaje, Prodajte več po navadni pošti, LinkedIn - kako do uspešnega profila podjetja?, Sejem - vaša prodajna priložnost, Kako do dobrega kadra z Linkedinom?, Kako prodati več z LinkedInom?

Naročite se na E-novice

img2

Naročite se na tedenska obvestila o izobraževanjih in za darilo prejmite video za lažje delo z Excel-om.