Bernarda Bogdan
Predavateljica Bernarda
Bogdan

Bernarda Bogdan

Pričakujte konkretne nasvete za izboljšanje vašega prodajnega pristopa, telefonske komunikacije, dogovarjanje in izvedbo prodajnih sestankov ter delo na primeru vašega podjetja.

Področje delovanja, izkušnje...

Delovanje klicnega centra pozna iz prve roke. Ima 2 leti neposrednih izkušenj kot telefonistka (v 7 klicnih centrih) s telemarketingom, dogovarjanjem prodajnih sestankov, telefonsko prodajo in podporo strankam ter 9 let izkušenj z vodenjem in vzpostavljanjem klicnih centrov tako za področje B2B kot B2C ter skupno 17 let v trženju (telefonsko trženje, email marketing in trženje, upravljanje baz strank (CRM), osebna prodaja). 

Je direktorica projektov v podjetju openIT d.o.o.. Pred tem je bila zaposlena na delovnih mestih vodje razvojno komunikacijskega oddelka in vodje Centra odličnosti. Podjetjem sedaj pomaga razvijati učinkovite strategije za "hladno" (telefonsko) trženje ter pri usposabljanju ekip telefonskih tržnikov.

Baza strank je največji kapital podjetja

Združuje redko kombinacijo znanj in izkušenj iz področja direktnega marketinga, telefonske in osebne prodaje, pristopov za grajenje baze strank (lead generation), bonitetnih sistemov, CRM sistemov in upravljanja baze strank in segmentacije strank, načrtovanja kampanj, trženjske analitike ter poznavanja informacijskih rešitev za call centre in prodajo, kar uspešno prenaša v izobraževanja in projekte na področju osebne in telefonske prodaje. Bernarda je zagovornica načela, da je baza strank največji kapital podjetja, ki ga tudi izjemno uspešno udejanja v praksi. 

Predava: Prodajte več po telefonu, Prodajte več po e-pošti, Kako do uspešnega prodajnega sestanka?, Prodajte več po telefonu, Kako do uspešnega prodajnega sestanka?

Naročite se na E-novice

img2

Naročite se na tedenska obvestila o izobraževanjih in za darilo prejmite video za lažje delo z Excel-om.




Ne zamudite priložnosti

Koledar izobraževanj »