Bernarda Bogdan
Predavateljica Bernarda
Bogdan

Bernarda Bogdan

Pričakujte konkretne nasvete za izboljšanje vašega prodajnega pristopa, telefonske komunikacije, dogovarjanje in izvedbo prodajnih sestankov ter delo na primeru vašega podjetja.

Področje delovanja, izkušnje...

Delovanje klicnega centra pozna iz prve roke. Kot telefonistka ima 2 leti neposrednih izkušenj s telemarketingom, dogovarjanjem prodajnih sestankov, telefonsko prodajo in podporo strankam ter 9 let izkušenj z vodenjem in vzpostavljanjem klicnih centrov tako za področje B2B kot B2C.

Je direktorica projektov v podjetju openIT d.o.o.. Pred tem je bila zaposlena na delovnih mestih vodje razvojno komunikacijskega oddelka in vodje Centra odličnosti. 

Baza strank je največji kapital podjetja

Združuje redko kombinacijo znanj in izkušenj iz področja direktnega marketinga, telefonske in osebne prodaje, pristopov za grajenje baze strank, segmentacije strank, bonitetnih sistemov, CRM sistemov in upravljanja baze strank, načrtovanja kampanj, trženjske analitike ter poznavanja informacijskih rešitev za call centre in prodajo, kar uspešno prenaša v izobraževanja in projekte na področju osebne in telefonske prodaje.

Bernarda je zagovornica načela, da je baza strank največji kapital podjetja, ki ga tudi izjemno uspešno udejanja v praksi.

Predava: Kako do uspešnega prodajnega sestanka?, Prodajte več po telefonu, Prodajte več po e-pošti, Kako do uspešnega prodajnega sestanka?

Naročite se na E-novice

img2

Naročite se na tedenska obvestila o izobraževanjih in za darilo prejmite video za lažje delo z Excel-om.




Ne zamudite priložnosti

Koledar izobraževanj »