right_sec_bg

Datum naslednjega
izobraževanja: /

Od konca prijav že 570 dni 0 ur 50 minut
Predavatelj

Splet

YouTube - vsebina in oglaševanje

Lokacija: GZS Dimičeva 13, 1000 Ljubljana
Izobraževanje je namenjeno: zaposlenim v prodaji in marketingu, urednikom spletnih strani, lastnikom spletnih strani in spletnih trgovin ter vsem tistim, ki želite video vsebine in YouTube izkoristiti za izboljšanje prodajnih/poslovnih rezultatov.

Na delavnici boste spoznali, kako pravilno nagovoriti svojo ciljno skupino, določiti cilje, povedati dobro zgodbo in ustvariti video v domači pisarni. Ugotovili boste kako lahko izkoristite potencial YouTuba za vaše podjetje.

Cilji izobraževanja – kaj se boste naučili

  • Segmentirati in pravilno nagovoriti svojo ciljno skupino.
  • Določiti cilje video predstavitve in merili rezultate.
  • Navdušiti vaše stranke z dobro zgodbo.
  • Izvedeli, kdaj se odločiti za oglas in kdaj za vsebinski video ter kaj je "brandiran" video?
  • Ustvarili video v domači pisarni.
  • Ugotovili, katere zakonitosti moramo upoštevati pri videu za uspešno marketinško kampanjo?
  • Kako ustvarite viralnost?
  • Ustvarili boste vašo prvo video oglaševalsko akcijo ter jo promovirali na Facebooku in YouTubu.

 

 

 

 

 

Vodja izobraževanja Marko Penko

Priznani strokovnjak s področja spletnega marketinga in eden od 2 Google Certificiranih Trenerjev v Sloveniji. Marko je tudi stalni predavatelj na Google AdWords Akademiji, strokovnih seminarjih ter delavnicah in lastnik certifikata, ki ga izdaja priznana organizacija za direktni marketing Direct Marketing Association v ZDA in certificirani trener Digital Marketing Instituta iz Dublina. Več o predavatelju

 

 

 

 

 

Poseben gost Igor Adamič

Igor je strokovnjak za vsebinsko oglaševanje še posebej v interakciji z video vsebinami. Je direktor marketinga in prodaje v podjetju LACARA PLUS d.o.o.; kjer skrbi tudi celoten proces od zasnove do objav video oglaševalskih kampanj (priprava, snemanje, montaža in objava).

Pred tem je na Siol.net vzpostavil oddelek za vsebinsko oglaševanje.  Priprava celovitih kampanj, ki so slonele predvsem na interakciji in video vsebinah (kreativna ideja, vsebinska zasnova, priprava scenarijev in snemalnih knjig, sodelovanje na snemanjih, nadzorovanje celotnega procesa - od zasnove do objave in usklajevanje z naročniki). Več o predavatelju

 

 

 

 

Kako, kdaj in kje?

Kotizacija znaša 115 EUR (DDV ni vključen). Ob prijavi več udeležencev iz istega podjetja, vam pripada 10 % popust

Prijava vključuje:  

  • izvedbo delavnice z navodili za prenos znanja v podjetju
  • potrdilo o udeležbi,
  • pijačo, prigrizek med odmori in parkiranje v garažni hiši GZS.

Delavnica bo potekala v torek, 27. septembra 2016, od 16.15 do 19.00, na GZS, Dimičeva 13 v Ljubljani.

Seminar

115,00 € + DDV

Prijava

Ne zamudite priložnosti

Koledar izobraževanj »