Lokacija:
GZS Dimičeva 13, 1000 Ljubljana
Izobraževanje je namenjeno: direktorjem, vodjem prodaje, prodajnikom oz. vsem, ki želijo na praktičen način izpopolniti svoje prodajne veščine.
Prodajni trening, na katerem boste osvojili napredne komunikacijske veščine, za vas primeren prodajni nastop in tehniko zaključevanja prodaje. Predavatelj bo pred treningom opravil analizo obstoječega stanja, po treningu pa boste lahko izkoristili brezplačen posvet z njim.
Vsak udeleženec bo pred treningom prejel vprašalnik o njegovem delu in kratko domačo nalogo. Predavatelj bo glede na odgovore iz vprašalnika prilagodil primere in poudarke na predavanju.
Izobraževalni program bo izveden v obliki treninga. Udeleženci bodo skozi celotno dopoldne preigravali različne prodajne situacije. Več o načinu dela in metodi treninga
Všeč mi je bilo, da se trening prilagodi profilom in posameznikom v teh podjetjih, prijavljenih na delavnico.
Nina Vilič, Grom informacijske rešitve d.o.o.
Priprava na klic in obisk - delo v paru in v skupini.
5 minut retorike - kakšen jezik uporabiti v različnih prodajnih situacijah.
Ice breakers - kako prebiti led, da se stranka z nami pogovarja.
Prisluhniti stranki - naj sama pove, kaj bo kupila.
Kako se spopasti z nesramnim ali žaljivim sogovornikom - naj vam bo tak sogovornik poseben izziv.
Več o načinu dela in metodi treninga
Ponovno pridobiti nekdanjo stranko je veliko težje, kot pridobiti novo. V resnici namreč ne gre (le) za prodajo produkta, temveč za gradnjo odnosa. Bolj kot zaupanje v produkt je zato pomembno zaupanje v osebo, ki ga prodaja. Zelo pomembno je, da s stranko vzdržujemo redno komunikacijo, pri čemer moramo vedno imeti postavljen jasen cilj. Udeleženci boste na lastnem primeru napisali glavne iztočnice za gradnjo odnosa z vašimi strankami in akcijski plan za njihovo izvedbo.
Produkt je za potrebe prodaje sestavljen iz treh elementov - vsebine, koristi in lastnosti. Na konkretnih primerih bomo žonglirali in uporabljali te tri elemente, da bi doseglji željeni učinek.
Prodajalca od uspešnega prodajnika loči sposobnost zaključevanja posla. Spoznali bomo orodja in načine, ki jih boste uporabili za uspešno zaključevanje posla.
Po treningu bo vsak udeleženec lahko brezplačno izkoristil eno posvetovanje po telefonu, Skype-u ali elektronski pošti glede konkretne vsebine, povezane z njegovim delom.
Delavnica bo potekala v sredo, 18. aprila 2018, od 9.00 do 13.30, na GZS, v Ljubljani. Za udeležence je urejeno brezplačno parkiranje.
Kotizacija znaša 227 EUR (DDV ni vključen). V kolikor se prijavite do 13. aprila vam pripada 15 % popust za zgodnjo prijavo. Kotizacija s popustom znaša 192,95 EUR (DDV ni vključen). Ob prijavi več udeležencev iz istega podjetja, vam pripada še dodaten, 10 % popust.
Prijava vključuje:
227,00 € + DDV