right_sec_bg

Datum naslednjega
izobraževanja: /

Od konca prijav že 2 dni 1 ur 11 minut
Predavatelj

Prodaja

Trening napredne prodaje

Lokacija: GZS Dimičeva 13, 1000 Ljubljana
Izobraževanje je namenjeno: direktorjem, vodjem prodaje, prodajnikom oz. vsem, ki želijo na praktičen način izpopolniti svoje prodajne veščine.

Prodajni trening, na katerem boste osvojili napredne komunikacijske veščine, za vas primeren prodajni nastop in tehniko zaključevanja prodaje. Predavatelj bo pred treningom opravil analizo obstoječega stanja, po treningu pa boste lahko izkoristili brezplačen posvet z njim.

Program delavnice

Analiza vaše prodaje pred treningom in domača naloga

Vsak udeleženec bo pred treningom prejel vprašalnik o njegovem delu in kratko domačo nalogo. Predavatelj bo glede na odgovore iz vprašalnika prilagodil primere in poudarke na predavanju.

Delo na delavnici

Izobraževalni program bo izveden v obliki treninga. Udeleženci bodo skozi celotno dopoldne preigravali različne prodajne situacije. Več o načinu dela in metodi treninga

 

 

 

Naučimo in preiskusimo orodja za odlično komunikacijo - praktične vaje

  • Priprava, pristop in tehnike za odličen prvi vtis.
  • Odprava pogostih napak (polovično vikanje, pomanjševalnice, mašila, neprimerni izrazi).

Priprava na klic in obisk - delo v paru in v skupini.

  • Vsebinska  - RTC - reason to call - kdo sem in zakaj kličem.
  • Osebna - nasmeh, odločnost, prepričanost.
  • Elevator pitch tehnika - “nagovor iz dvigala” je uporaben za hitre in prepričljive odgovore.

5 minut retorike - kakšen jezik uporabiti v različnih prodajnih situacijah.

Ice breakers - kako prebiti led, da se stranka z nami pogovarja.

Prisluhniti stranki - naj sama pove, kaj bo kupila.

Kako se spopasti z nesramnim ali žaljivim sogovornikom - naj vam bo tak sogovornik poseben izziv.

Več o načinu dela in metodi treninga

Kako gradimo odnos z rednimi strankami - napišimo iztočnice za gradnjo odnosa in akcijski plan za izvedbo

Ponovno pridobiti nekdanjo stranko je veliko težje, kot pridobiti novo. V resnici namreč ne gre (le) za prodajo produkta, temveč za gradnjo odnosa. Bolj kot zaupanje v produkt je zato pomembno zaupanje v osebo, ki ga prodaja. Zelo pomembno je, da s stranko vzdržujemo redno komunikacijo, pri čemer moramo vedno imeti postavljen jasen cilj. Udeleženci boste na lastnem primeru napisali glavne iztočnice za gradnjo odnosa z vašimi strankami in akcijski plan za njihovo izvedbo.

Bistvo produkta ni vsebina, temveč korist

Produkt je za potrebe prodaje sestavljen iz treh elementov - vsebine, koristi in lastnosti. Na konkretnih primerih bomo žonglirali in uporabljali te tri elemente, da bi doseglji željeni učinek.

Zaključevanje posla  - preigravanje različnih tehnik zaključevanja

Prodajalca od uspešnega prodajnika loči sposobnost zaključevanja posla. Spoznali bomo orodja in načine, ki jih boste uporabili za uspešno zaključevanje posla. 

  • Nič slabega o konkurenci - vse se vrne nazaj.
  • Vsak pogovor se zaključi z dogovorom - res, prav vsak.
  • Kako do pravega kontakta - kdaj tudi sogovornik takoj ne ve, kdo bi bil pravi kontakt?
  • Prodajnik vodi pogovor.
  • Kdaj je prodaja res uspešna?

Izboljševanje tehnik po treningu

Po treningu bo vsak udeleženec lahko brezplačno izkoristil eno posvetovanje po telefonu, Skype-u ali elektronski pošti glede konkretne vsebine, povezane z njegovim delom.

15 % popust do 13. aprila

Kotizacija znaša 227 EUR (DDV ni vključen). V kolikor se prijavite do 13. aprila vam pripada 15 % popust za zgodnjo prijavo. Kotizacija s popustom znaša 192,95 EUR (DDV ni vključen). Ob prijavi več udeležencev iz istega podjetja, vam pripada še dodaten, 10 % popust

Prijava vključuje: 

  • izvedbo treninga s pripadajočimi gradivi za prenos znanja v podjetju
  • analizo trenutnega stanja in posvet s predavateljem po delavnici
  • potrdilo o udeležbi, pijačo in prigrizek med odmori.

 

Seminar

227,00 € + DDV

Prijava

Ne zamudite priložnosti

Koledar izobraževanj »