right_sec_bg

Datum naslednjega
izobraževanja: /

Od konca prijav že 85 dni 1 ur 41 minut
Predavateljica

Prodaja

Prodajte več po telefonu

Lokacija: GZS Dimičeva 13, 1000 Ljubljana
Izobraževanje je namenjeno: direktorjem, vodjem prodaje, prodajnikom oz. vsem, ki želijo na praktičen način izpopolniti veščine telefonskega trženja in povečati učinkovitost telefonskih klicev.

Pridobili boste praktična znanja o uporabi telefona v vseh fazah prodaje. Spoznali boste primere dobre in slabe prakse na različnih področjih; grajenja baze, telemarketinga, dogovarjanja sestankov, telefonske prodaje ter 6 strategij za hladno telefonsko trženje, ki delujejo v praksi.

Se srečujete z zavrnitvami pri telefonskih klicih, predvsem pri hladnih kontaktih?

V prvem delu boste pridobili praktična znanja o učinkoviti rabi telefona v prodaji ter spoznali 6 strategij za učinkovito hladno trženje ("cold calling" & "cold mailing")., ki odlično delujejo tudi pri toplih kontaktih in kupcih. Prodajnik, ki "obvlada" delo s hladnimi kontakti in zavrnitvami po telefonu nima izzivov s toplimi kontakti. Spoznali boste prijeme tako za uporabo telefona kot uporabe e-pošte po klicu ali pred klicem, ki deluje v praksi.

Več kot 3/4 časa bomo posvetili praktičnim vajam in vašim primerom. Skozi praktične vaje in delom na vaših primerih boste spoznali metode in tehnike prepričevanja, vplivanja na sogovornika, grajenja zaupanja in aktivnega vodenja telefonskega pogovora ter metode zaključevanja prodaje po telefonu. Hkrati boste utrjevali pisanje telefonske skripte (scenarija za klicanje) oz. vaše prodajne zgodbe ("sales story") v jeziku koristi za stranko. Cilj delavnice je, da pripravite prodajno zgodbo oz. argumente za uspešen klic ter reševanje ugovorov, s katerimi boste bolj prepričljivi in lažje uspešno zaključevali telefonske klice.

Z delavnice boste odšli z naslednjim osvojenim znanjem

  • Tehnike in skrivnosti za uspešno prodajo po telefonu za B2B in B2C.
  • Kako se soočiti s strahom pred zavrnitvijo?
  • Nasveti in triki za »hladne klice«.
  • Nasveti in triki ter praktični primeri učinkovite e-pošte za podporo telefonskemu klicu.
  • 6 strategij za učinkovito hladno trženje (po telefonu).
  • Metode ustvarjanja vrednosti ponudbe za izdelke in za storitve.
  • 4-stopenjska formula za večjo učinkovitost - vsebina ponudbe oz. produkta, lastnost, korist in dokaz. Brez zadnjega ste v (telefonskem) trženju manj uspešeni kot bi lahko bili.
  • Kako pridobiti pozornost stranke v primeru hladnega kontakta?
  • Kako doseči kredibilnost svoje ponudbe v očeh stranke?
  • Kako se soočiti z najpogostejšimi ugovori strank?
  • Kako uspešno zaključiti pogovor (prodajo)?
  • Podrobneje o programu delavnice

Praktične vaje

3/4 časa bomo posvetili praktičnim primerom in vašemu primeru. Pripravili bomo "sales story" v jeziku koristi za vaše stranke, izboljšali vašo e-pošto, ki jo uporabljate kot predstavitev in podporo telefonskemu klicu. Tako boste pridobljeno znanje nemudoma prilagodili in prenesli prakso. 

 

Orodje za sistematično uporabo telefona

Prejeli boste tudi praktično orodje v obliki checkliste, ki vas bo vodilo skozi pripravo različnih telefonskih skript (izgradnja baze, dogovarjanje sestankov, telefonska prodaja). Orodje vam bo omogočilo, da boste pridobljeno znanje vsakodnevno uporabljali pri svojem delu.

 

 

Bonus - brezplačno svetovanje po izobraževanju ter analiza vaših prodajnih materialov, telefonske skripte in e-pošte za predstavitev ter pristopa za telefonski klic

  • Predavateljica bo pred izobraževanjem naredila analizo vašega obstoječega načina prodaje (vprašalnik in vaši prodajni materiali).
  • Na delavnici boste vaš pristop za telefonski klic in uporabo e-pošte izboljšali in ga takoj začeli uporabljati v praksi.
  • Follow up pregled materialov (skripta za telefonski klic, e-pošta ...) po izobraževanju s predlogi za izboljšave.
  • Po izobraževanju ima vsak udeleženec na voljo osebni ali telefonski brezplačen posvet s predavateljico.

Podrobneje o programu delavnice

 

 

 

 

 

 

 

 

Vodja delavnice Bernarda Bogdan

Bernarda delovanje klicnega centra pozna iz prve roke. Ima 2 leti neposrednih izkušenj kot telefonistka (v 7 klicnih centrih) s telemarketingom, dogovarjanjem prodajnih sestankov, telefonsko prodajo in podporo strankam ter 9 let izkušenj z vodenjem in vzpostavljanjem klicnih centrov tako za področje B2B kot B2C ter skupno 17 let v trženju (telefonsko trženje, email marketing in trženje, upravljanje baz strank (CRM), osebna prodaja). Podjetjem sedaj pomaga razvijati učinkovite strategije za "hladno" (telefonsko) trženje ter pri usposabljanju ekip telefonskih tržnikov. Več o predavateljici

Kako, kdaj in kje?

Kotizacija znaša 227 EUR (DDV ni vključen). Ob prijavi več udeležencev iz istega podjetja, vam pripada 10% popust. Kotizacija vključuje:

  • izvedbo delavnice s pripadajočimi gradivi, 
  • analiza vaših prodajnih materialov in follow up po delavnici,
  • pijačo in prigrizek med odmori.

Izobraževanje bo potekalo v torek, 27. marca 2018 od 9.00 do 15.00 ure na GZS v Ljubljani. Za udeležence so zagotovljena brezplačna parkirišča.

 

Seminar

227,00 € + DDV

Prijava

Ne zamudite priložnosti

Koledar izobraževanj »