right_sec_bg

Datum naslednjega
izobraževanja: /

Od konca prijav že 177 dni 16 ur 17 minut
Predavateljica

Prodaja

Prodajte več po telefonu

Lokacija: GZS Dimičeva 13, 1000 Ljubljana
Izobraževanje je namenjeno: direktorjem, vodjem prodaje, prodajnikom oz. vsem, ki želijo na praktičen način izpopolniti veščine telefonskega trženja in povečati učinkovitost telefonskih klicev.

Pridobili boste praktična znanja o uporabi telefona v vseh fazah prodaje. Spoznali boste primere dobre in slabe prakse na različnih področjih; grajenja baze, telemarketinga, dogovarjanja sestankov, telefonske prodaje ter 6 strategij za hladno telefonsko trženje, ki delujejo v praksi.

Program delavnice

Vsak udeleženec bo pred treningom prejel vprašalnik glede telefonskega trženja v podjetju. Predavateljica bo glede na odgovore iz vprašalnika prilagodila potek in poudarke na predavanju.

Poudarek izobraževanja bo na metodah in pristopih za tako imenovano "hladno telefonsko trženje za področje B2B in B2C". Torej navezovanje stika in prodajo po telefonu in e-pošti s hladnimi kontakti. Hladni kontakti so kontakti, ki nas ne poznajo in nas kot tržnike zaradi tega gladko zavrnejo oz. težje vzpostavimo stik z njimi. 

1. Kako se soočiti z zavrnitvami po telefonu?

  • Zavrnitve bolijo, če jih vzamemo osebno.
  • Kako se soočiti s strahom pred zavrnitvijo?
  • Smo pri (telefonskem) trženju naravnani na našo ponudbo ali na korist za stranko?
  • Razumemo kako s svojim delom, ponudbo spreminjamo življenje stranke na bolje?
  • Osebna naravnanost - nasmeh, karizma in prava mera odločnosti.
  • Kako se pripravimo na klic? Prodaja je kot šport, zahteva trening komunikacijskih veščin in psihofizično pripravo.
  • Kako dolgo vztrajamo? Stranke cenijo vlaganje v zaupanje in odnos ter vztrajnost. Žal tržniki ponavadi prej odnehajo.

2. Strategije za hladno telefonsko trženje in klice

Uporabljate koristi produkta v komunikaciji, kot ste se naučili na vsaj enem prodajnem izobraževanju? Vendar še vedno niste dovolj prepričljivi za stranke glede na njihov odziv? Zakaj ni dovolj da uporabljamo samo lastnosti, vsebino in koristi produkta oz. ponudbe pri (telefonskem) trženju?

  • Spoznali boste 6 strategij za hladno telefonsko trženje, ki odlično delujejo tudi pri toplih kontaktih in kupcih.
  • Kako se prilagoditi miselnosti strank?
  • Stranko ne zanima vaša ponudba, ampak kaj bo imela od nje, vas osebno in vaše ponudbe. Kako to vpeljemo v prodajno zgodbo telefonskega klica?
  • Kako predstavimo ponudbo oz. produkt kot rešitev za stranko?
  • Kako oblikujemo ponudbo, da zmanjšamo tveganje ob nakupu in povečujemo zaupanje stranke? Uporaba motivatorjev, ugodnosti itd.
  • Metode ustvarjanja vrednosti ponudbe za izdelke in za storitve.
  • 4-stopenjska formula za večjo učinkovitost in prepričljivost - vsebina ponudbe oz. produkta, lastnost, korist in dokaz. Brez zadnjega ste v (telefonskem) trženju manj uspešeni kot bi lahko bili.
  • Dokažite kdo ste, kaj nudite in kar trdite, tako rešite inherentne ugovore in vas vaša prodajna zgodba podpira pri verbalni prepričljivosti.
  • Prodajate vaš produkt pravim strankam, pravi ciljni skupini? Včasih je to razlog za vaš neuspeh. Ponudbo je potrebno povsem prilagoditi posamezni ciljni skupini, zato preden izvedete klice poiščite ustrezne kontakte.
  • Telefon je še vedno eno najpomembnejših prodajnih orodjih, vendar ne, ko ga uporabljamo v napačni fazi prodajnega procesa.

3. Pristopi za učinkovit telefonski klic - pripravimo vašo "sales story"

Uspešni telefonski tržniki uporabljajo skripto in svojo ponudbo preoblikujejo v jezik koristi za stranke. Razlika med manj in bolj uspešnimi telefonskimi tržniki je v tem, da jo uspešni natrenirajo in zvenijo povsem naravno v pogovoru. Zato ni problem v skripti, ampak v načinu uporabe le-te.

  • Pripravili bomo vaš osebni "sales pitch" in o vašem podjetju.
  • Pripravili bomo vašo "sales story" - vaša prodajna zgodba pove kako pomagate stranki, zakaj ste ravno vi prava izbira, zakaj sedaj in zakaj ne konkurenca.
  • Brez, da negativno govorite o konkurenci. Samo izpostavili bomo vaše edinstvene prednosti.
  • Kako uporabiti ice breakerje za pristnejši pogovor s stranko?
  • Kako vgradimo prijeme za aktivno poslušanje stranke in aktivno vodenje pogovora v skripto oz. telefonski pogovor?
  • Kako zmanjšamo breme nakupne odločitve?
  • Kako gradimo zaupanje skozi telefonski klic?
  • Ugovore rešujmo vnaprej, predvidimo jih in odpravimo dvome preden se porodijo.
  • Kako si pripravimo "looping" - povratno zanko in "verižanje" da-jev (aktivnih strinjanj s strako) v skripti in v izvedbi telefonskega klica?
  • Kako ugovore strank vnaprej vgradimo v naš pristop pri telefonskem pogovoru s stranko?
  • Kako si "pripravimo teren" za uspešno zaključevanje telefonske prodaje oz. klica?
  • Največje napake pri pripravi telefonskih skript in telefonskih predstavitev.

4. Naj izogovor pošljite mi predstavitev po e-pošti ne bo zamujena priložnost, ampak vaša priložnost

  • Osnove "copywritinga" za telefonske tržnike.
  • Strank ne bomo spremenili lahko pa spremenimo našo e-pošto v e-pošto, ki bo pustila nepozaben vtis.
  • Vsaj 5 elementov, ki jih mora vsebovati e-pošta, da bo pritegnila pozornost stranke.
  • Najpogostejše napake pri e-pošti, ki jo uporabljmo kot sestavni del telefonskega stika.

5. Metode, prijemi in tehnike za učinkovito telefonsko komunikacijo, prepričljivost in karizmo

  • 4 učinkovite metode za grajenje zaupanja in kredibilnosti - zrcaljenje, asociacija, preslikovanje v realnost stranke in splošno vedenje.
  • Kako zaznavati stranko preko telefona?
  • Stranka vedno zasleduje korist - uporabite moč oportuitetne izbire in stranki "podajte na pladnju" potencialne prihranke in potencialne prihodke.
  • Kako aktivno voditi pogovor s sogovornikom in tekom pogovora ustvariti verigo DA-jev?
  • Kako učinkovito izpeljati »hladne klice«?
  • Kako vzpostaviti dober odnos s tajnico? Namesto, da se ukvarjate kako bi prišli mimo nje.
  • Kako prebiti led pri hladnih kontaktih - ice breakerji?
  • 10+ čustveno nabitih besed in besednih zvez, ki povečajo učinkovitost klica.
  • Moč dejstev - kako jo učinkovito uporabiti v telefonskem klicu?
  • 3 zlata vredne metode za grajenje potrebe po vašem produktu.
  • Metode zaključevanja prodaje po telefonu z uporabo vprašanj, ki delujejo.
  • Trditve vs. vprašalnice. Uporabljajte vsaj 1/4 vprašalnic, katere delujejo v praksi?
  • Naj e-pošta ne bo izgovor za zaključek klica.
  • Dobre prakse in triki za uspešno dogovarjanje sestankov po telefonu.
  • Tehnike in skrivnosti za uspešno prodajo po telefonu.
  • Najpogostejše napake telefonskih tržnikov.

Kako, kdaj in kje?

Kotizacija znaša 227 EUR (DDV ni vključen). Ob prijavi več udeležencev iz istega podjetja, vam pripada 10% popust. Kotizacija vključuje:

  • izvedbo delavnice s pripadajočimi gradivi, 
  • analiza vaših prodajnih materialov in follow up po delavnici,
  • pijačo in prigrizek med odmori.

Izobraževanje bo potekalo v torek, 27. marca 2018 od 9.00 do 15.00 ure na GZS v Ljubljani. Za udeležence so zagotovljena brezplačna parkirišča.

 

Seminar

227,00 € + DDV

Prijava

Ne zamudite priložnosti

Koledar izobraževanj »