right_sec_bg

Datum naslednjega
izobraževanja: 18.10.2017

Do konca prijav še 23 dni 16 ur 52 minut
Predavatelj

Splet

Oglaševanje na Facebooku in Instagramu

Lokacija: GZS Dimičeva 13, 1000 Ljubljana
Izobraževanje je namenjeno: skrbnikom družbenih omrežij, odločevalcem v marketingu in prodaji; vsem, ki imajo v podjetju stik z medijskim zakupom, ter vsem, ki so že poskusili z oglaševanjem na FB-ju in Instagramu, a pri tem niso bili najbolj uspešni.

Praktična delavnica vas bo naučila načrtovanja oglaševanja na Facebooku in Instagramu, postavitve osnov, vzpostavitve ključnih elementov, določanja specifičnih lastnosti oglaševalske kampanje, oglasa, sledenja in merjenja učinkovitosti. Vsak udeleženec bo postavljal svojo kampanjo in tako znanje takoj uporabil v praksi.

 

Učinkovito oglaševanje in prodaja na Facebooku in Instagramu

  • Želite bolj učinkovito izkoristiti potencial Facebooka in Instagrama?
  • Želite pridobiti nove stranke in povečati promet na vaši spletni strani? 
  • Od lanske jeseni je v Sloveniji na voljo tudi oglaševanje na Instragramu. Izvedeli boste kakšne možnosti ponuja in kako se ga lotiti.

Izkoristite priložnost in se udeležite praktične delavnice o učinkovitem oglaševanju na Facebooku in Instagramu.

Cilji delavnice

Iz delavnice boste odšli z naslednjim osvojenim znanjem:

  • kako začeti z oglaševanjem na Facebooku in Instagramu,
  • kako strukturirati oglaševanje glede na vaše potrebe,
  • kako pripraviti oglaševalsko akcijo,
  • kako izbrati učinkovite vizualne podobe in
  • kako napisati dober prodajni oglas.
  • Podrobneje o programu delavnice

 

 

 

 

Kratek povzetek programa

Skozi praktično delavnico vas bomo vodili od načrtovanja oglaševanja na Facebooku in Instagramu, postavitve osnov, vzpostavitve ključnih elementov, do določanja specifičnih lastnosti oglaševalske kampanje, oglasa, sledenja in merjenja učinkovitosti. Za večjo vpletenost udeležencev, bo delavnica potekala z uporabo računalnikov.  Več o programu

Vodji delavnice

Zoran Bosančić

Zoran je strokovnjak na področju digitalnega merketinga, še posebno družbenih omrežij, vsebinskega in inbound marketinga. V zadnjem času veliko pozornosti posveča avtomatizaciji v trženju. Pri svojem delu je sodeloval z znamkami kot so Atlantic Grupa, Bic, BMW, Cedevita, Cisco, GlaxoSmithKline, Gorenjka, Maretti, Peugeot, Sensodyne, STIHL, Zlato Polje in Žito. 
Več o predavatelju 

Nejc Slovnik

Nejc je lastnik in soustanovitelj digitalno usmerjene marketinške agencije POINT OUT, velik ljubitelj podjetništva in uporabe novih tehnologij. Največ se ukvarja s strateškim načrtovanjem, razvojem projektov in kampanj, pri čemer posebno pozornost posveča aktivaciji potrošnikov z blagovnimi znamkami in spletni uporabniški izkušnji.  Več o predavatelju 

 

 

 

 

 

 

Zaradi načina dela omejeno število udeležencev 

Zaradi interaktivnosti (vsak udeleženec dela na lastnem primeru) je na delavnici na voljo le 15 mest. Na delavnici boste delali na svojem primeru - kreirali boste lastno kampanjo ter tako pridobljeno znanje takoj uporabili v praksi. Prosimo, da na delavnico  pridete z notesniki, za vse ostalo bomo poskrbeli mi. Podrobneje o programu delavnice

Predavatelja se boste pred delavnico seznanila z vašim primerom

Da se bosta predavatelja lahko še pred delavnico seznanila s primeri udeležencev, bomo z vami pred delavnico izvedli telefonski intervju. Prav tako bosta predavatelja pred delavnico preučila vaše aktivnosti na obeh omrežjih. 

Kako, kdaj in kje?

Kotizacija znaša 197 EUR (DDV ni vključen). Ob prijavi več udeležencev vam pripada dodaten, 10 % popustPrijava vključuje: 

  • izvedbo delavnice s pripadajočimi gradivi, 
  • kreiranje lastnega oglasa,
  • potrdilo o udeležbi,
  • pijačo in prigrizek med odmori.

Izobraževanje bo potekalo v sredo, 18. oktobra 2017, od 9.00 do 13.30 v Ljubljani. Za udeležence so zagotovljena brezplačna parkirišča.

 

Seminar

197,00 € + DDV

zgodnja prijava - 15 % popust

167,45 € + DDV

(velja do 11.10.2017)

Prijava

Ne zamudite priložnosti

Koledar izobraževanj »